Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikäsi ja missä kaikissa maissa olet käynyt elämäsi aikana?

Vierailija
21.02.2021 |

Ev

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v.

Italia

Espanja (Teneriffa & Gran Canaria)

Ruotsi

Viro

Venäjä

Marokko

Romania

Sveitsi

Saksa

Tanska

Iso-Britannia

Ranska

Kroatia

Unkari

Tsekki

Vierailija
62/66 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54 v. Olen käynyt Ruotsissa, Norjassa, Virossa , Puolassa ja Kreikassa. Kahdessa viimeksi mainitussa kerran ja muissa muutaman kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v. Suomi Ruotsi Norja Tanska Venäjä Viro Latvia Liettua Puola Saksa, DDR, Tshekki, Slovakia, Slovenia, Kroatia, Italia, Itävalta, Kreikka, Sveitsi, Alankomaat, Belgia, Luxembourg, Ranska, Espanja, Marokko, Egypti, Israel, Iso-Britannia, Intia, Kiina, Hong Kong, Macao, Taiwan, Singapore, Etelä-Korea

Neuvostoliittoon oli viisumi, mutta menivät lopettamaan koko maan ennen kuin ehdin päästä sinne, harmittaa.

Vierailija
64/66 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

53v. Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Neuvostoliitto, Alankomaat, Belgia, Luxemburg, Ranska, Saksan liittotasavalta, Saksa, Italia, Monaco, Sveitsi, Itävalta, Yhdysvallat ja Kanada. Ihan riittävästi.

Vierailija
65/66 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuolla iällä on tässä väliä? Yleensä ne nuoret maailmanmatkaajat ovat matkustaneet isin ja äipän rahoilla. Monesti vielä sen ikäisenä, että omat muistot kohteesta rajoittuvat valokuviin.

Mjaa, oon 31v ja ihan omilla rahoillani matkustanu ja oon "vaan" duunari..

Ruotsi, Tanska, Viro, Ranska, Monaco, Saksa, Espanja, Portugali, USA, Barbados, Dominikaaninen tasavalta. Tulipas niitä vähän, toki karibiallaki ollu myös Guadeloupella, mutta kuuluu Ranskalle. Ja ihan omin pikku rahoin ;)

Voi kun vielä pääsis Barbadokselle!

Vierailija
66/66 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuolla iällä on tässä väliä? Yleensä ne nuoret maailmanmatkaajat ovat matkustaneet isin ja äipän rahoilla. Monesti vielä sen ikäisenä, että omat muistot kohteesta rajoittuvat valokuviin.

Mjaa, oon 31v ja ihan omilla rahoillani matkustanu ja oon "vaan" duunari..

Ruotsi, Tanska, Viro, Ranska, Monaco, Saksa, Espanja, Portugali, USA, Barbados, Dominikaaninen tasavalta. Tulipas niitä vähän, toki karibiallaki ollu myös Guadeloupella, mutta kuuluu Ranskalle. Ja ihan omin pikku rahoin ;)

Voi kun vielä pääsis Barbadokselle!

Ai niin ja Iso-Britannia tietty!