Ikäsi ja missä kaikissa maissa olet käynyt elämäsi aikana?
Kommentit (66)
Olen 54 v. Olen käynyt Ruotsissa, Norjassa, Virossa , Puolassa ja Kreikassa. Kahdessa viimeksi mainitussa kerran ja muissa muutaman kerran.
45v. Suomi Ruotsi Norja Tanska Venäjä Viro Latvia Liettua Puola Saksa, DDR, Tshekki, Slovakia, Slovenia, Kroatia, Italia, Itävalta, Kreikka, Sveitsi, Alankomaat, Belgia, Luxembourg, Ranska, Espanja, Marokko, Egypti, Israel, Iso-Britannia, Intia, Kiina, Hong Kong, Macao, Taiwan, Singapore, Etelä-Korea
Neuvostoliittoon oli viisumi, mutta menivät lopettamaan koko maan ennen kuin ehdin päästä sinne, harmittaa.
53v. Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Neuvostoliitto, Alankomaat, Belgia, Luxemburg, Ranska, Saksan liittotasavalta, Saksa, Italia, Monaco, Sveitsi, Itävalta, Yhdysvallat ja Kanada. Ihan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuolla iällä on tässä väliä? Yleensä ne nuoret maailmanmatkaajat ovat matkustaneet isin ja äipän rahoilla. Monesti vielä sen ikäisenä, että omat muistot kohteesta rajoittuvat valokuviin.
Mjaa, oon 31v ja ihan omilla rahoillani matkustanu ja oon "vaan" duunari..
Ruotsi, Tanska, Viro, Ranska, Monaco, Saksa, Espanja, Portugali, USA, Barbados, Dominikaaninen tasavalta. Tulipas niitä vähän, toki karibiallaki ollu myös Guadeloupella, mutta kuuluu Ranskalle. Ja ihan omin pikku rahoin ;)
Voi kun vielä pääsis Barbadokselle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuolla iällä on tässä väliä? Yleensä ne nuoret maailmanmatkaajat ovat matkustaneet isin ja äipän rahoilla. Monesti vielä sen ikäisenä, että omat muistot kohteesta rajoittuvat valokuviin.
Mjaa, oon 31v ja ihan omilla rahoillani matkustanu ja oon "vaan" duunari..
Ruotsi, Tanska, Viro, Ranska, Monaco, Saksa, Espanja, Portugali, USA, Barbados, Dominikaaninen tasavalta. Tulipas niitä vähän, toki karibiallaki ollu myös Guadeloupella, mutta kuuluu Ranskalle. Ja ihan omin pikku rahoin ;)
Voi kun vielä pääsis Barbadokselle!
Ai niin ja Iso-Britannia tietty!
31v.
Italia
Espanja (Teneriffa & Gran Canaria)
Ruotsi
Viro
Venäjä
Marokko
Romania
Sveitsi
Saksa