Ikäsi ja missä kaikissa maissa olet käynyt elämäsi aikana?
Kommentit (66)
Olen 32 ja käytyjä maita jotain 16. Suuressa osassa vain yksi käynti, mutta Kreikassa ja Espanjassa olen käynyt kolmesti, Virossa kahdesti ja Ruotsissa ainakin 100 kertaa. Kaukokohteissa en ole päässyt käymään, tänä talvena oli suunnitelmia mutta korona sotki ne.
Olen 100 vuotias ja käynyt kaikissa maailman valtioissa.
39 v ja käynyt 80 maassa, mm. Timor-Lestessä (Itä-Timor), Mikronesiassa, Palaulla, Ecuadorin Galapagossaarilla, Chilen Pääsiäissaarilla, Valko-Venäjällä, Ukrainassa ja Pohjois-Koreassa.
Olen 46v ja käynyt reilusti yli 40 maassa. En jaksa nyt kaikkia luetella.
Olen 38v ja käynyt n. 30 maassa. Olen asunut kuudessa eri maassa kolmella eri mantereella, joten on ollut helppo reissata maita pitkin uusiin maihin. Lentämistä jännitän tolkuttomasti.
Olin ekan kerran ulkomailla 21-vuotiaana.
Olen 34-vuotias ja olen käynyt kahdeksassa maassa, kaukaisin niistä on Yhdysvallat.
Noin 30-40 eri maata. Ikää 42, suurimmassa osassa käyty työasioissa.
53v on ikä ja n. 20 maassa olen käynyt. Muutamissa useamman kerran.
Tsekissä 7 kertaa, Tanska 3 kertaa, Hollanti 3 kertaa, Viro varmaan 20 kertaa, Ruotsi 5 kertaa.
Kaukaisin Usa.
No ei ainakaan ilmasto kohene teidän matkustusvauhdilla.
No joo,matkustaminen on kiehtovaa,jos on varaa,eikä ravaa yhtämittaa.
Olen 61 ja tässä nämä vähät maat:Ruotsi,Norjan Lappi,Tanska ja Saksa(läpiajo ja muutama tunti Hampurissa),
Itävalta,Venäjä(Pietari),Viro,Turkki,Rhodos.Toivoisin että vielä tulis jotain,mutta en tiedä kuinka käy.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, vuosia sitten kävin Liechstensteinissa, että pääsen leuhkimaan sillä tulevaisuudessa. No, nyt mä leuhkin ja ette varmaan ole yksikään siellä käynyt!
Väärin arvattu. Kävin Liechstensteinissa jo 80-luvulla ja sen lisäksi olen käynyt noin neljässäkymmenessä maassa. Mites muuten sellaiset valtiot, joita ei ole enää olemassa? Lasketaanko Venäjä ja Neuvostoliitto eri maiksi? Tai Jugoslavia, Slovenia ja Kroatia?
59 v. Neuvostoliitto, Ruotsi, Tanska, Hollanti (Tanska ja Hollanti vain läpikulkumatkana junalla), Britannia, Viro, Itävalta, Ranska, Kreikka, Italia, San Marino, Malta, Tunisia, Islanti, Yhdysvallat.
47 ja kahdesti Tukholmassa eli Ruotsissa. Kerran laivasta käsin, kerran muuten.
Kun on ollut rahaa olen mennyt Lappiin.
39v enkä ole koskaan käynyt missään muussa maassa. Koko ikäni olen ollut Suomessa. Minua nyt vain ei todellakaan satu kiinnostamaan muut maailman maat.
Vierailija kirjoitti:
59 v. Neuvostoliitto, Ruotsi, Tanska, Hollanti (Tanska ja Hollanti vain läpikulkumatkana junalla), Britannia, Viro, Itävalta, Ranska, Kreikka, Italia, San Marino, Malta, Tunisia, Islanti, Yhdysvallat.
Unohtui mainita Tsekki ja Puola. Hyviä matkoja nekin olivat.
Useimmissa kohteissa olen käynyt vain kerran, Virossa ja Ruotsissa useamman kerran.
Ehkä tuossa on tarpeeksi yhdelle elämälle.
Enpä ole laskenut. Eurooppaa ristiin rastiin ja vähän muuallakin
Mitä se sinua liikuttaa?
54 v.
Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Saksa, Ranska, Monaco, Itävalta, Sveitsi, Italia, Espanja, Englanti, Yhdysvallat, Japani, Kiina, Singapore.
Normisettiä.
Irlannissa, Israelissa, Perussa ja Nepalissa haluaisin vielä käydä.
41v.
Lomamatkat: Ruotsi, Viro, Norja, Tanska, Iso-Britannia, Venäjä, Tsekki, Italia, Espanja, Kreikka, Saksa.
Työmatkat (tarve 0-2 matkaa/v): Yhdysvallat, Itävalta, Ruotsi, Tanska, Espanja, Hollanti.
Eli Euroopassa olen matkaillut aika paljon, muille mantereille taas tehnyt vain tuon yhden työmatkan Amerikkaan. En tykkää kaukomatkoista ja aikaerosta, suurimman osan lomamatkoista teen kotimaassa.
Totta, meidän nyt 19v oli käynyt yli 20 maata (yli 30 reissua) ennen täysi-ikää. 3 kk ikäisestä reissannut
4