Mitä jos ei noudata karanteenia? Käy ravintolassa,
kaupoissa, kirjastossa.
Eihän sitä kukaan tiedä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan mitään lainopillisia seurauksia, mutta itse en ainakaan kestäisi huonoa omaatuntoa jos olisin vaikka vanhemmilleni tartuttanut koronan ja he kuolisivat siihen.
Tutkimattomia ovat jumalan tiet, ei me tätä kaarnalaivaa ohjata, ollaan vaan kyydissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan laittamaan oman paikkakunnan koronarikkureiden nimiä framille. Jos tiedän bilettäjistä yms. mahdollisista tartuttajista, julkaisen nimet heti palstoilla.
Iltakävelyllä joku voi sitten niistää niiltä nenän.Ideatasolla, ehkä toimimisi. Kuitenkin taitaa olla myös laitonta.
Laitanpa nimet esille kuitenkin koska se on koko kansan parhaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan laittamaan oman paikkakunnan koronarikkureiden nimiä framille. Jos tiedän bilettäjistä yms. mahdollisista tartuttajista, julkaisen nimet heti palstoilla.
Iltakävelyllä joku voi sitten niistää niiltä nenän.Taidat olla liitonmiehiä kun käytät sanaa rikkuri ja uhkaat epäsuorasti väkivalla joskin toistaiseksi hypoteettista henkilöä :D
Ihan tuota nuhaisen nenän niistämistä rukkaskädellä tarkoitan, en mitään sen vakavampaa.
Nimemerkki kirjoitti:
Ajattele jos oot karenteenissa ja sun työpaikka/ tutut/ tai koulukaverit näkee sut kaupassa ja ne tietää, että oot nimenomaan KARENTEENISSA!! Voi varmaan hävetä päästä varpaisiin.
No mistä ne sen tietäisi kun ei mene itse kertomaan?
SiiS Jos olet opiskelija ja meet kauppaan tai vaikkapa kirjastoon. Ajatelkaa tilanne, sä oot KARENTEENISSA JA MENET KAUPPAAN NÄET SIELLÄ OPETTAJASI! TAI KIRJASTOON JA SIELLÄ ONKIN JOUKKUE RINNAKAIS LUOKKALAISA LAINAAMASSA KIRJOJA
Tätä mä tarkoitin. Ja miksi olisi niin ilkeä että tartuttaa riskiryhmään kuuluva ja muitten elämä menee pilallle
t: sen kommentin kirjottaja
Ei varmaan mitään lainopillisia seurauksia, mutta itse en ainakaan kestäisi huonoa omaatuntoa jos olisin vaikka vanhemmilleni tartuttanut koronan ja he kuolisivat siihen.