Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen väsynyt esittämään, että kaikki on hyvin

Vierailija
20.02.2021 |

Olen helvetin väsynyt, masentunut ja nyt kun on uutta vastoinkäymistä elämässä, kaikki tuntuu kaatuvan päälle. Kuitenkin vaan pakko esittää pärjäävää ja hyväntuulista perheelle, suvulle, työkavereille, tuttaville. Pitäisi varmaan hakea joku lääkitys.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on pakko esittää hyväntuulista kaikille? Mitä tapahtuisi, jos he näkisivät sinut sellaisena kuin olet?

Vierailija
2/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on muka pakko esittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse esittää ainakaan koko ajan. Jos muut luulevat sun jaksavan, niin he saattavat vaatia liikaa, mikä vain pahentaa ongelmaa.

Vierailija
4/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyytää jotain mielialalääkitystä tk:sta. Omilla huolilla ei kannata muita rasittaa, siitä ei mitään hyvää seuraa.

Vierailija
5/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olen tässä pikku hiljaa alkanut myöntämään itselleni, että taida olla oikeasti masentunut. Olen yrittänyt opetella näyttämään muille todelliset tunteeni, mutta silti huomaan yleensä vetäväni pirteys-naamion kasvoille kun tapaan esim. ystäviäni. Johtuu kyllä myös siitä, että kun joskus olen saanut kakistettua vähän tuntemuksiani, niin olen huomannut, että ketään ei oikeasti kiinnosta tai kukaan ei ymmärrä tilanteen vakavuutta. Lisäksi ajattelen, että silloin harvoin kun nykyään tapaan ystäviäni, niin jos en esitä hyväntuulista niin kuka minun seuraani jaksaa jatkossa senkään vertaa. Voispa vaan kadota tältä maapallolta, ilman, että se aiheuttaa kellekään mitään ylimäärästä tuskaa. 

Vierailija
6/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmalta tietysti tuntuu lasten takia, kun en voi tuoda mitään hyvää heidän elämäänsä. Muilla ihmisillä ei loppujen lopuksi olekaan niin väliä.

Vierailija
7/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kovasti masentuneilta kuulostatte. Masennus on sairaus, joka saa ajattelemaan negatiivisia ajatuksia.

Nyt just kannattaa tarkkailla omaa mielialaa ja hakea itselleen apua. Elämme todellisuutta, joka altistaa kenet tahansa ahdistukselle ja masennukselle. Eikä siitä ole pakko kärsiä.

Mitä pitemmälle annatte tilanteen luisua, sitä vaikeampi sieltä on nousta ylös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän