Minkälainen ihminen haukkuu toisen pituutta?
Mietin vaan kun itse olen 168cm ja olen sekä naisilta että miehiltä kuullut aivan liikaa haukkuja. Siis ovat haukkuneet minua pitkäksi. Monesti miehet ovat itse mua pidempiä ja naiset maksimissaan mua 5cm lyhyempiä. Miksi pitää olla niin ilkeä? En mäkään sano lyhyelle ”ootpas sä lyhyt”. Toisaalta olisin ilonen, jos joku kehuisi mua lyhyeksi.
Kommentit (17)
Voi, voi. Mä olen 176 cm ollut teini-iästä asti (nyt jo 50+ v) ja olen todella usein kuullut olevani "kauhean pitkä", hongankolistaja, kenguru, honkkeli ja vaikka mitä. Minun ikäisten suomalaisten miesten keskipituus lienee 170 - 173 cm. Nuoremmat tietysti pitempiä nykyään. Korkkarit jalassa olen helposti yli 180 cm. Näillä mennään. :)
Vielä jos ei ole siro niin se on tosi ilkeä haukku mun pituselle. Sama asia kun sanoisit vaan ”ootpas sä jättikokonen... iso kroppa ja pitkä pituus, et oo yhtään naisellinen.”
Ap
Ihminen joka ei tajua realiteetteja eli sitä ettei kukaan voi määrätä pituuttaan ja haukkuu ja nimittelee. Sellaset ovat ääliöitä ajatuksiltaan.
Mikä tahansa ulkonäköön kohdistuva haukkuminen tai edes ulkonäön esille nostaminen osoittaa vain, että henkilö on todella sivistymätön. Toisen ulkonäköä ei tarvitse kommentoida millään tavalla.
Yksinkertainen. Fiksu pitää mölyt mahassaan.
Ainoastaan naiset minua haukkuneet lyhyeksi. Miehet ei .
Ulkonäön, pituuden , painon ym negatiiviset haukut ja arvostelut kertovat et ihminen on läpeensä sivistymätön, pösilö ja yksinkertainen älyltään.
Voisimmeko me aikuiset lopettaa kiusaaminen ja olla esimerkkinä lapsille, jotka jopa tappavat, kun pelkkä kiusaaminen ei enää riitä.
What?? Ethän sä ole pitkä.
Minäkäön en ole (174 cm). Mun 185-senttinen kaveri on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä moni pitää jo yli 170 cm pitkänä. Varsinkin naisvaltaisilla työpaikoilla alkaa pituuden kauhistelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkäön en ole (174 cm). Mun 185-senttinen kaveri on.Kyllä moni pitää jo yli 170 cm pitkänä. Varsinkin naisvaltaisilla työpaikoilla alkaa pituuden kauhistelu.
Missä? Jossain Kainuussa? Mun työkavereista (alle 30 v) suurin osa on yli 170 cm. Mutta ollaankin länsirannikolla.
Vierailija kirjoitti:
Eikä se 185-senttinenkään ole kuullut muuta kuin kehuja pituudestaan. Ja kateutta.
Itse olen 172cm mies ja kuulen niin miehiltä kuin naisilta että olen aivan liian lyhyt
Olet n. keskipituinen, en näe mitään syytä haukkumiselle (ei sillä että muitakaan saisi haukkua)