Tein "jauhelihakastiketta" soijarouheesta ja vannoutuneet lihansyöjät mies ja teini eivät huomanneet mitään
Aina molemmat sanoneet että ei se soija ole samanmakuista kuin oikea liha 😂
Kommentit (36)
Kyllä se sitten peräpäästä kuuluu kun kaasuparaati alkaa ja kysymyksiä ilmaantuu ruuan laadusta
Hyvillä mausteilla soijasta saa syötävää. Moni onnistuu tekemään jauhelihastakin ihan mautonta, joten turha irvailla.
Heillä taitaa olla korona ---> heikentynyt makuaisti.
Sun jauhelihakastikkeen täytyy olla ihan helkutin pahaa jos ei eroa huomaa. Opettele kokkaamaan.
Hei ap, kirjoittaisitko reseptin, kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Sun jauhelihakastikkeen täytyy olla ihan helkutin pahaa jos ei eroa huomaa. Opettele kokkaamaan.
Tämä!
En itse syö lihaa, mutta mielestäni ei ole kiva jos yritetään huijata syömään jotain tai johdetaan tahallisesti harhaan että mitä ruoka on
Eivät ole vannoutuneita lihansyöjiä nähneetkään, jos soija menee lihasta
Porvoossa soijakin on lihaa :D:D:D
Lihansyöjät ovat kaikki pellejä. Eivät huomaisi mitään eroa jos söisivät maittavaa kasvisruokaa.
Vierailija kirjoitti:
En itse syö lihaa, mutta mielestäni ei ole kiva jos yritetään huijata syömään jotain tai johdetaan tahallisesti harhaan että mitä ruoka on
Tämä ja voi olla että joku on allerginen huijatulle tuotteelle.
Vierailija kirjoitti:
Lihansyöjät ovat kaikki pellejä. Eivät huomaisi mitään eroa jos söisivät maittavaa kasvisruokaa.
Toisten haukkuminen pelleksi on hyvin tyypillistä vegaaneilta. Kiusaajia kaikki tyynni.
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin elää ihmisiä, jotka ovat lihansyöjiä? En ole koskaan tavannut ihmistä, joka ei söisi muuta kuin lihaa.
Kohta kasvaa tissit molemmille sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin elää ihmisiä, jotka ovat lihansyöjiä? En ole koskaan tavannut ihmistä, joka ei söisi muuta kuin lihaa.
Vegaanisuus nähtävästi aiheuttaa aivojen surkastumista.
Mä onnistuin huijaamaan makaroonilaatikolla.
Soija meni täydestä kuin väärä raha.
Oli kyllä hyvin maustettukin.
Oon kasvissyöjä, mutta musta soijarouheen kyllä erottaa selkeästi lihasta.
0/5