Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä lihansyöjiä kammoksuta et ollu elävä olento?

Vierailija
20.02.2021 |

Aatelkaa se naudan pihvi tai kananleike vähän ennen sen paistoa nauttinu elämästä :(

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku meetvurstipötkö nyt on makkara eikä mikään elävä tapaus.

Vierailija
22/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön pihvini hyvällä omallatunnolla. Se on sitä luonnon kiertokulkua. Niin meidän isoisätkin teki.

Tehotuotanto ei ole osa normaalia luonnon kiertokulkua.

Sanoiko hän jossain kohtaa syövänsä tehotuotettua lihaa? Itse en sellaista kohtaa nähnyt. t. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikäni maatilalla asuneena en suhtaudu hysteerisesti eläinten kuolemiseen. Se on osa luonnollista kiertokulkua. Iso osa eläimistäkin syö toisia eläimiä. Miksi ihminen ei saisi niin tehdä?

Vierailija
24/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön pihvini hyvällä omallatunnolla. Se on sitä luonnon kiertokulkua. Niin meidän isoisätkin teki.

Mun isoisät ei keskitysleirittäneet syömiään elukoita, eikä kyllä monien muidenkaan. Sun sukus taitaa olla hiukan erikoista porukkaa?

Jos eläimet olisi vallassa, sinut olisi syöty aikaa sitten. Ihminen on vain palikka ravintoketjussa ja jos meillä ei olisi mitään keinoja puolustautua, niin sudet söisi meidät ihan riemulla ja varikset tulisi sen jälkeen naputtelemaan silmiä irti.

Vierailija
25/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut syö omia kynsiään ja räkäänsä. Hehän ovat kannibaaleja.

Näijen lisäksi mie irrotan kantapäästä sitä kuivunutta ihoa ja syön sen sitten! Puhun siis omasta kantapäästäni.

Kantapäästä saa raastimella hyvää juustonkorviketta pitsalle. Käy myös vegaaneille.

Vierailija
26/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun isoisät ei keskitysleirittäneet syömiään elukoita, eikä kyllä monien muidenkaan. Sun sukus taitaa olla hiukan erikoista porukkaa?

Eiköhän sunki sukus vuosisatoja sitten oo metsästäny lihat.

Vierailija
27/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kammoksuttaa yhtä paljon kuin vegejä haittaa se, että heidän ruokansa on kasvanut sen tapetun eläimen paskassa.

Vierailija
28/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinua kammota, että aikuinen mies raiskaa oman lapsensa tai ampuu lapsen kuoliaaksi (kiväärillä) lapsen oman kodin eteisessä?

Suomalaisten miesten väkivaltaisuus ja sadistisuus on oksettavaa. Mutta kyllä minulle maistuu lammaspaisti, kun tiedän, että lammas on elänyt koko ikänsä tuossa meidän pihalla ja saanut hyvän elämän. Kun lammas päätyy teuraaksi, lihat tuodaan kotiin ja syödään. 

Söikö se sitten sen lapsen?

Vierailija
29/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kammoksuttaa yhtä paljon kuin vegejä haittaa se, että heidän ruokansa on kasvanut sen tapetun eläimen paskassa.

Ei ne kammoksu, kun se paska on noussut niiden päähän.

Vierailija
30/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lieneekin ihan eri eläinlajia jolla on pötsi eikä kulmahampaita? Koska ihmislaji on sekasyöjä.

Vierailija
31/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun pitäisi itse tappaa eläin jonka syön tai edes katsella, kun se tapetaan, niin jäisi liha syömättä.

Vierailija
32/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lieneekin ihan eri eläinlajia jolla on pötsi eikä kulmahampaita? Koska ihmislaji on sekasyöjä.

Niin on esim karhutkin, ja joku ihmisreppana osuu kohdalle niin nams.

Vierailija
33/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko täällä joku hullu on inttämässä että koirien ja kissojen vankeudessa pitäminen on ok, mutta lehmien ei?

Vierailija
34/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun pitäisi itse tappaa eläin jonka syön tai edes katsella, kun se tapetaan, niin jäisi liha syömättä.

Miksi? Eikö ole aika raukkamaista pakoilla vastuuta noin? Syömällä olet ihan yhtä syyllinen sen eläimen kuolemaan kuin sen eläimen tappajakin. 

t. sekasyöjä

Vierailija
35/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ikäni maatilalla asuneena en suhtaudu hysteerisesti eläinten kuolemiseen. Se on osa luonnollista kiertokulkua. Iso osa eläimistäkin syö toisia eläimiä. Miksi ihminen ei saisi niin tehdä?

Iso osa eläimistä syö lajikumppaneitaan. Miksi me emme siis myös söisi? Ihmiset ovat joskus syöneetkin. Miksi ei siis nykyään, kun on liikakansoitusta? 

Vierailija
36/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eikö ole aika raukkamaista pakoilla vastuuta noin? Syömällä olet ihan yhtä syyllinen sen eläimen kuolemaan kuin sen eläimen tappajakin. 

t. sekasyöjä

Siksi en syökään lihaa.

Vierailija
37/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta varmaan myös ok ta'paa ihmisiä, kunhan sinun ei tarvitse osallistua tekoon. Melkoisen tekopyhää. 

Vierailija
38/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. sekasyöjä

Siksi en syökään lihaa.

Mutta sanoit kuitenkin, että vain jos sinun pitäisi itse tappaa eläin tai katsella tappamista et söisi. Ristiriitainen lausunto. 

Vierailija
39/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin luonnon mukaista syödä lihaa. Ihminen on saalistaja siinä kuin joku susikin. Täysin luonnotonta olisi ihminen rinnastaa johonkin saaliseläimeen kuten jänikseen. Luonnossa on täysin luonnollista tappaa elävä olento ruuaksi eikä siinä ole mitään luonnotonta. Ehkä jonkun Vihreän Helsinkiläisen mielestä näin voi olla mutta ei muuten.

Vierailija
40/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta varmaan myös ok ta'paa ihmisiä, kunhan sinun ei tarvitse osallistua tekoon. Melkoisen tekopyhää. 

Siksi en ta`pa mitään, enkä ketään. Enkä syö lihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän