Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä lihansyöjiä kammoksuta et ollu elävä olento?

Vierailija
20.02.2021 |

Aatelkaa se naudan pihvi tai kananleike vähän ennen sen paistoa nauttinu elämästä :(

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän useimmat ihmiset Suomessa syövät aivan liikaa lihaa ja pärjäisivät vähemmälläkin. On vain niin paljon helpompaa saada riittävästi rautaa ja proteiinia, kun syö muutaman kerran lihaa viikossa. Enempi ongelmana näkisin jatkuvasti lihaa mättävät ylensyöjät.

Vierailija
42/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on oikeasti suuri osa ihmisiä, jotka syövät lihaa, mutta eivät voisi tappaa eläintä. On suuri osa ihmisiä, jotka eivät voisi olla töissä teurastamossa tai lihanjalostamossa. Ei siinä ole mitään kummallista. 

Kasvissyönti lisääntyy juuri sen takia, kun ihmiset tiedostavat mistä ja miten se liharuoka tulee. 

Kaikkea voi tietysti perustella, että näin luonnossakin ja näin eläimet. Mutta on paljon asioita mitä me ihmiset emme voi normaalisti tehdä, mutta eläimet voivat tehdä luonnossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun pitäisi itse tappaa eläin jonka syön tai edes katsella, kun se tapetaan, niin jäisi liha syömättä.

Sinusta varmaan myös ok ta'paa ihmisiä, kunhan sinun ei tarvitse osallistua tekoon. Melkoisen tekopyhää. 

Siksi en ta`pa mitään, enkä ketään. Enkä syö lihaa.

Eli valehtelit alkuperäisessä viestissäsi. Miksi?

Vierailija
44/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos keskityt elämässäsi muihin asioihin, kuin Petan propagandan selailuun? Koko järjestö on fanaattinen ja toksinen kultti ja intersektionaalisen feminismin sivuhaara, joille eläinten oikeudet on enää kulissi ja sivubisnes tahkota rahaa hyödyllisiltä idiooteilta. Pahoinvointi ja viha oikein huokuu näistä veganismisaarnaajista, eikä se johdu muiden lihansyönnistä, vaan uskoisin, että mt-ongelmat, kuten bipo ja dissosiaatiohäiriö, sekä b-klusterin persoonallisuushäiriöt riehuu vahvana tämänkin organisaation jäsenten keskuudessa

Vierailija
45/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun pitäisi itse tappaa eläin jonka syön tai edes katsella, kun se tapetaan, niin jäisi liha syömättä.

Sinusta varmaan myös ok ta'paa ihmisiä, kunhan sinun ei tarvitse osallistua tekoon. Melkoisen tekopyhää. 

Kyllä vaan tapat. Ne kasvitkin olivat eläviä ennen kuin niistä tehtiin sinulle ruokaa. 

Vierailija
46/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän useimmat ihmiset Suomessa syövät aivan liikaa lihaa ja pärjäisivät vähemmälläkin. On vain niin paljon helpompaa saada riittävästi rautaa ja proteiinia, kun syö muutaman kerran lihaa viikossa. Enempi ongelmana näkisin jatkuvasti lihaa mättävät ylensyöjät.

Pakko sanoo. Olen 35v mies ja syön kauheen määrän lihaa kun kulutankin paljon. T: kehonharrastaja

Vierailija
47/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on oikeasti suuri osa ihmisiä, jotka syövät lihaa, mutta eivät voisi tappaa eläintä. On suuri osa ihmisiä, jotka eivät voisi olla töissä teurastamossa tai lihanjalostamossa. Ei siinä ole mitään kummallista. 

Kasvissyönti lisääntyy juuri sen takia, kun ihmiset tiedostavat mistä ja miten se liharuoka tulee. 

Kaikkea voi tietysti perustella, että näin luonnossakin ja näin eläimet. Mutta on paljon asioita mitä me ihmiset emme voi normaalisti tehdä, mutta eläimet voivat tehdä luonnossa. 

Vierailija
48/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kammottaa, mutta vielä enemmän kammottaa niiden vegeruokien karmea maku, joten lihaa on vaan syötävä.

Vierailija
49/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävät olennot nyt vaan syövät toisia eläviä olentoja pysyäkseen elossa.

Aika hyvin on sinulla perusasiat hallussa... :D

Vierailija
50/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan tapat. Ne kasvitkin olivat eläviä ennen kuin niistä tehtiin sinulle ruokaa. 

Kasvilla ei ole kasvoja. Kasvu ei valita, kun siihen sattuu. Kasvi ei hoida poikasiaan. Kasvi ei näytä hätää, eikä pelkoa. Kasvi ei osoita hellyyttä minulle tai kelleen. 

Vierailija
51/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri jokin aika sitten luin, että on osoitettu, että puut ja kasvit tuntevat kipua. Jos oikein sensitiiviseksi mennään niin eikö kasvissyöjä tunne sieluntuskaa kasvin kärsimyksestä?

Vierailija
52/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvilla ei ole kasvoja. Kasvu ei valita, kun siihen sattuu. Kasvi ei hoida poikasiaan. Kasvi ei näytä hätää, eikä pelkoa. Kasvi ei osoita hellyyttä minulle tai kelleen. 

Mikään noista ei poista sitä tosiasiaa, että kasvi tapetaan ennen kuin siitä tehdään ruokaa. Se voi hyvinkin näyttää hätänsä ja valittaa, mutta sinä et vain sitä osaa tulkita, koska et ymmärrä kasvien kieltä. 

Vierailija
53/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri jokin aika sitten luin, että on osoitettu, että puut ja kasvit tuntevat kipua. Jos oikein sensitiiviseksi mennään niin eikö kasvissyöjä tunne sieluntuskaa kasvin kärsimyksestä?

Onko sinun mielestä sitten perusteita miksi ihmiset emme voisi syödä toisiamme? 

Vierailija
54/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut syö omia kynsiään ja räkäänsä. Hehän ovat kannibaaleja.

Hoidan koronaani homeopaattisesti syömällä räkää.

Vierailija
55/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologina tiedän, että kasvit ja sienetkin ovat eläviä olentoja.

Tiesitkö sinä tätä?

Vierailija
56/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
57/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ikäni maatilalla asuneena en suhtaudu hysteerisesti eläinten kuolemiseen. Se on osa luonnollista kiertokulkua. Iso osa eläimistäkin syö toisia eläimiä. Miksi ihminen ei saisi niin tehdä?

Törkeä vale! Pikkukakkosessa kettu pyytää aina pupulta lopuksi anteeksi, jos on pahoittanut tämän mielen. Ei todellakaan tapa, syö ja vie loppuja poikasilleen.

Vierailija
58/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kammoksuta. Se on ihan tavallista elämää. Miten kauas elämän tosiasioista ihminen voi eksyä?

Vierailija
59/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologina tiedän, että kasvit ja sienetkin ovat eläviä olentoja.

Tiesitkö sinä tätä?

Toki tiedän. Kaikkailla on elämää. Mutta eläimet muistuttavat liika minua, läheisiäni, sinua. Siksi en voi syödä eläintä, enkä voisi syödä myöskään sinua.

Meillä on hyvin pieni ero geneettisesti ihmisten ja eläinten kesken. 

Vierailija
60/73 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta lihaa syön surutta, mutta sikojen älykkyys on niin korkea, että se liha vähän pistää miettimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme