Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselliset naiset kiukkuisia kun eivät löydä miestä?

Vierailija
20.02.2021 |

Mistä johtuu että monilla naisilla tinderin biossa on ensin maininta lapsista ja sitten muutaman viikon tai kuukauden päästä lapsista ei lue mitään. Eikö lapsellisilla naisilla flaksi käy kun pitää piilottaa tieto lapsista? Minunkin kokemusten mukaan lapselliset naiset tykkäilee ahkerasti profiiliani. Itse pyyhkäisen ne heti vasemmalle.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikutko kuukaudesta toiseen Tinderissä? Eikö kukaan kiinnostu sinusta vaikka laitoit espanjalaisen miesmallin kuvan profiiliisi?

Onko se pullukkakin jo sut hylännyt?

Vierailija
2/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan riippuu vähän myös naisen luonteesta jne. Kyllä mulla ainakin lapsellisena on käynyt normaalielämässä flaksi, sain vielä paljon nuoremman, komean ja 190cm pitkän miehen jolla ei itsellään ole lapsia. Tinderaikoinakin tuli hyvännäköisten miesten kanssa mätsejä, vaikka tieto lapsista oli profiilissa. Olen kyllä ulkoisesti kaunis, että ehkä se sitten vaikutti niihin, jotka pelkän p...lun perässä ovat, ei niin väliä siis vaikka lapsia olisikin. Yksillekään treffeille en lähtenyt. Nykyään jo vuosia ollut yhdessä mieheni kanssa. Harvassa varmaan ne lapsettomat, jotka lapsellisen haluaa. Mulla kävi tuuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhapa niitä lapsia on piilotella kun ilmi se käy kuitenkin. 

Vierailija
4/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyttäilet naisten profiileja, joista et ole kiinnostunut? 

Vierailija
5/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan riippuu vähän myös naisen luonteesta jne. Kyllä mulla ainakin lapsellisena on käynyt normaalielämässä flaksi, sain vielä paljon nuoremman, komean ja 190cm pitkän miehen jolla ei itsellään ole lapsia. Tinderaikoinakin tuli hyvännäköisten miesten kanssa mätsejä, vaikka tieto lapsista oli profiilissa. Olen kyllä ulkoisesti kaunis, että ehkä se sitten vaikutti niihin, jotka pelkän p...lun perässä ovat, ei niin väliä siis vaikka lapsia olisikin. Yksillekään treffeille en lähtenyt. Nykyään jo vuosia ollut yhdessä mieheni kanssa. Harvassa varmaan ne lapsettomat, jotka lapsellisen haluaa. Mulla kävi tuuri.

Täällä palstalla naiset kertoo että flaksi käy mutta silti samat lapsellisten naisten profiilit roikkuu tinderissä ja muissa deittisivustoilla todella pitkään.

Vierailija
6/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyttäilet naisten profiileja, joista et ole kiinnostunut? 

En minä niitä kyttäile vaan ne tulee aina uudestaan vastaan tinderiä selatessa, ilmeisesti ostavat boostauksia epätoivoissaan ja siksi näkyy minulle niin usein.

Vierailija
7/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastuu äitiin rakastaa myös sen lapsia ja läheisiä, ei ole koskaan ollut este.

M34

Vierailija
8/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut muutamia yh-naisten profiileja vastaan, missä voivotellaan kun ei lapsia omaava nainen tunnu kelpaavan. Niin miksiköhän, luonnossakin urokset harvemmin ottaa toisen uroksen penikoita riesakseen. Pahimmassa tapauksessa niiltä otetaan nirri pois, jotta naaraan kanssa pääsee aloittamaan alusta omine geeneineen.

Vierailija
9/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastuu äitiin rakastaa myös sen lapsia ja läheisiä, ei ole koskaan ollut este.

M34

Höpö höpö. 

Vierailija
10/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut missään tinderissä koskaan, mutta livenä olen huomannut, että nykyään on jotenkin paljon negatiivisempi suhtautuminen yh-äiteihin kuin ennen. Miehillä ei kuitenkaan tunnu olevan omakohtaisia kokemuksia vaan vetoavat muilta kuulemaansa. Olen jopa pohtinut, haluavatko naisettomat kaverit tarkoituksella estää sen, että toinenkaan kaveri naista löytää.

Vierailija
11/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ollut missään tinderissä koskaan, mutta livenä olen huomannut, että nykyään on jotenkin paljon negatiivisempi suhtautuminen yh-äiteihin kuin ennen. Miehillä ei kuitenkaan tunnu olevan omakohtaisia kokemuksia vaan vetoavat muilta kuulemaansa. Olen jopa pohtinut, haluavatko naisettomat kaverit tarkoituksella estää sen, että toinenkaan kaveri naista löytää.

No kyllä niitä ihan edelleen on miehiä, jotka yh-äidin itselleen "huomio" ja samoin naisia, jotka yh-isän. Olen neuvolassa töissä ja näen monimuotoisia perheitä päivittäin.

Vierailija
12/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä niitä ihan edelleen on miehiä, jotka yh-äidin itselleen "huomio" ja samoin naisia, jotka yh-isän. Olen neuvolassa töissä ja näen monimuotoisia perheitä päivittäin.

Huolii siis

Vierailija
13/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan edes muistaisi laittaa mitään lapsia mihinkään. Joskus kun joku tytöttelee niin sanon olevani jo isoäiti, että olen rouva. Siitä voi käydä ilmi, että on lapsia.

Vierailija
14/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapselliset kelpaavat paremmin toisilleen aivan siinä missä lapsettomat toisilleen, koska elämäntilanne on vastaava.

Vierailija
15/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä tarvitse kuin mielikuvitustaan käyttää, millaista se elämä yh-äidin kanssa tulisi olemaan. Aina mennään äipän ja lasten aikatauluilla ja säännöillä. Lapset aina ensin. Iso osa lapsettomista miehistä lisäksi kun ei taida olla mitenkään erityisen lapsirakkaita.

Vierailija
16/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yrittävät piilotella lapsiaan paljon useammin kuin naiset. Mies teeskentelee olevansa "lapseton", vaikka on siittänyt kakaroita pitkin kyliä. Onhan se noloa myöntää, että ex-muija lähti uuden miehen matkaan ja "lapsettomalle" miehelle jäi elatusvastuu.

Vierailija
17/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Höpö höpö. 

Mitä höpöä? Noinhan sen pitää mennä.

Vierailija
18/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselliset naiset montako vuotta olette olleet jo sinkkuina?

Vierailija
19/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Älä nyt naurata. Olen nainen, mutta en ikinä ole pystynyt edes sietämään ajatusta, että minun pitäisi olla tekemisissä lasten kanssa, jotka mies on hankkinut exänsä kanssa. Minä olen lapseton, mutta myös ystävälleni, joka on yh, on ehdotonta, että miehellä ei ole lapsia.

Vierailija
20/22 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet yrittävät piilotella lapsiaan paljon useammin kuin naiset. Mies teeskentelee olevansa "lapseton", vaikka on siittänyt kakaroita pitkin kyliä. Onhan se noloa myöntää, että ex-muija lähti uuden miehen matkaan ja "lapsettomalle" miehelle jäi elatusvastuu.

Kuluja aiheutuu aina enemmän sille, joka joutuu niiden lasten kanssa elämään. Harva nainen maksaa esimerkiksi asumiskuluista ja ruuasta tasapuolisesti itsensä ja lastensa osuuden, vaan kulut pyritään vähintäänkin puolittamaan. Päälle vielä se, ettei ikinä saa olla kotona rauhassa sen oman läheisen kanssa, vaan ventovieraat ja ei-toivotut kakarat pyörii nurkissa jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän