Tinderin huippupoiminnoista?
Ihan uteliaisuudesta kyselen minkälaisia miehiä naiset tyypillisesti näkevät tuolla tinderin huippupoiminnat osiossa? Nämä siis käsittääkseni ovat miehiä, jotka saavat kaikkein eniten tykkäyksiä.
Asun itse pääkaupunkiseudulla ja olen vähän alle 40-vuotias mies. Olen monesti ihmetellyt, että noista päivän huippupoiminnoista suurin osa on lähes poikkeuksetta virolaisia naisia. Vaikka Tallinna on huomattavasti pienempi paikka kuin pääkaupunkiseutu ympäristöineen. Etäisyys minulla on laitettu asetuksista 100 kilometriin.
Näyttääkö tilanne samalta myös naisille? Suurin osa suosituimmista profiileista virolaisia? Tai muita ulkomaalaisia?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Huomannut olen kyllä ja vaikka lähtökohtaisesti haenkin kotimaista kumppania, niin pakko sanoa että hyvin näyttäviä ovat nuo virolaisten profiilit.
Siellä myös ilmeisesti ainakin toistaiseksi eletään ihmisten ulkomuodosta päätellen paljon terveellisempää elämää.
Veikkaan että kyseessä on maksavia käyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että kyseessä on maksavia käyttäjiä.
Mitä tarkoitat? Käsittääkseni tuonne huippupomintoihin ei pääse mitenkään vain rahaa maksamalla?
Olen nelikymppinen nainen. Asun Espoossa ja etäisyys yleensä alle 25 kilometriä. Silti huippupoiminnoissa on aina siis aina pelkkiä virolaisia. Jos joskus on suomalaisia, ei ne mitään kovin huippuja ole. Ihan turha ominaisuus tuo huippupoiminnat.
Huomannut olen kyllä ja vaikka lähtökohtaisesti haenkin kotimaista kumppania, niin pakko sanoa että hyvin näyttäviä ovat nuo virolaisten profiilit.