Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaapista tulo aikuisena...

Vierailija
20.02.2021 |

Enpä olis ikinä uskonut pikkupaikkakunnalla lapauuteni viettäneenä ja lievästi homofobisen perheen ympäröimänä, että joskus vielä itse kokisin vetoa samaan sukupuoleen, mutta tässä sitä ollaan. Todella pitkä heterosuhde päättyi noin vuosi sitten ja nyt olen aivan ihastunut saman sukupuolen edustajaan ja tajunnut todella paljon uusia asioita itsestäni ja seksuaalisuudestani hänen kanssaan. Olen jopa miettinyt, että olenko sittenkin aina ollut kiinnostunut samasta sukupuolesta ja ollut heterosuhteissa vain, koska se on ollut lähipiirissäni normaalia ja hyväksyttyä.

Vaikka olenkin koko aikuisikäni ollut hyvin oman tieni kulkija, eikä minua tavallaan kiinnosta vanhempieni mielipide päätöksistäni niin tämän asian kertominen heille kyllä mietityttää ja jännittää ihan suunnattomasti. Onkohan kenelläkään täällä saman tyyppisiä kokemuksia tai muuten vaan tilanteeseeni jotain kommenttia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kaappiin ja upota se mariaanien hautaan.

Vierailija
2/4 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan ymmärtänyt miten tuo ns. kaapista tulo tapahtuu. Olen tullut itse siihen tulokseen että olen todennäköisesti bi. Enkä totisesti aio tehdä mitään julkistuksia asiasta, mitä se kenellekään kuuluu kenen kanssa harrastan seksiä tai olen harrastamatta? Tää että ihmissuhteet ja oma seksielämä kuuluu jotenkin yleisölle, on jäänyt mulla oppimatta....

Joten jos olisin aloittaja, perheenjäsenet vain tapaisivat uuden kumppanin jossain vaiheessa ja se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo koskaan ymmärtänyt miten tuo ns. kaapista tulo tapahtuu. Olen tullut itse siihen tulokseen että olen todennäköisesti bi. Enkä totisesti aio tehdä mitään julkistuksia asiasta, mitä se kenellekään kuuluu kenen kanssa harrastan seksiä tai olen harrastamatta? Tää että ihmissuhteet ja oma seksielämä kuuluu jotenkin yleisölle, on jäänyt mulla oppimatta....

Joten jos olisin aloittaja, perheenjäsenet vain tapaisivat uuden kumppanin jossain vaiheessa ja se siitä.

No siis juu en minäkään asiaa sinäänsä mitenkään koe tarpeelliseksi sen kummemmin julistaa missään ja oma kaveripiirini tästä jo tietää ja ovat uuden seurustelukumppanin tavanneet. Mutta nimenomaan sitä mietiskelin, että kun perheeni on ollut jossain määrin homofobista porukkaa niin millainen heidän reaktionsa tulee olemaan, varsinkin kun monta vuotta olin heterosuhteessa. Ap

Vierailija
4/4 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni kertoi asiasta kirjeellä. Asia tuli tavallaan yllätyksenä ja tavallaan ei. Vanhempia huoletti joidenkin tuttujen reaktio, kun lähipiirissä oli homofoobikko. Äidillä oli hieman sopeutumista esiteltyyn poikaystävään mutta siinä oli enemmän kyllä kyse henkilökemioista kuin sukupuolesta.