Kun seisot etuperin seinää vasten, mikä kohta sinusta osuu ensin seinään?
Kommentit (45)
Varpaat. Koira katto ihmeissää, et mitä se ny touhuu. :D
Vierailija kirjoitti:
Saa olla aikamoinen klyyvari, että nenä osuu ensin.
Varpaat, rinta (m) / rinnat (n) tai maha lienee realistiset vaihtoehdot. Itsellä varpaat (m).
Nenä osuu helposti ensin jos on pient jalat. Nenä, rinnat ja varpaat kaikki yhtäaikaa itsellä.
Piti ihan kokeilla, kun oli niin hauska aloitus. Varpaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varpaat, rinta (m) / rinnat (n) tai maha lienee realistiset vaihtoehdot. Itsellä varpaat (m).
Nenä osuu helposti ensin jos on pient jalat. Nenä, rinnat ja varpaat kaikki yhtäaikaa itsellä.
Eikö tuohon vaadittaisi jo selkeä someniska myös? Tai todella, TODELLA pienet jalat. Itsellä 37 ja varpaat varmaan 5-10 cm nenänpäätä edempänä, kun seison suorana. Vai onko tässäkin todella noin paljon yksilöllistä vaihtelua..?
Maha, varpaat jää kauas seinästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuohon vaadittaisi jo selkeä someniska myös? Tai todella, TODELLA pienet jalat. Itsellä 37 ja varpaat varmaan 5-10 cm nenänpäätä edempänä, kun seison suorana. Vai onko tässäkin todella noin paljon yksilöllistä vaihtelua..?
Kokeilin uudestaan, sama tulos. Suora ryhti, mutta iso nenä.
Jalat, että saan aseteltua ne seinään kiinni.
On toi sentään parempi yritys kuin mitä mulle kävi joskus chatissa. Muuan nuorimies halusi tietää jos käännän seisoessani katseeni suoraan alas näenkö varpaani.
En näe, ja hän ei sitten enää puhunut mulle mitään.
Mä oon ihan kiva hoikka tyttö, jolla on isot tissit. :)
Vierailija kirjoitti:
Napa
hei kohtalotoveri
Vierailija kirjoitti:
Tai hyvin etunojaryhti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai hyvin etunojaryhti?
Ai sellainen someniska?
Etusormet