Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
näkyykö seri-keskuksessa käynti muille terveydenhuollon ammattilaisille?
20.02.2021 |
On vähän ikävää, jos rai*ka*s aina tuodaan esille milloin missäkin hoitotoimenpiteessä.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmisten sairauksia jatkuvasti tuoda esille yleensäkään muuta kuin kulloisenkin käynnin aiheeseen liittyen tai jos vaikka joku lääkitys voi olla interaktio toiselle.
Kyllä tuota väkivaltaa voidaan esim gynen käynneillä tuoda esiin tai joissakin esim kipujen yhteydessä. Eihän sellaista jaksa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei ihmisten sairauksia jatkuvasti tuoda esille yleensäkään muuta kuin kulloisenkin käynnin aiheeseen liittyen tai jos vaikka joku lääkitys voi olla interaktio toiselle.