Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2v pojat päiväkotiin..

07.08.2006 |

Meidän pojat menee päiväkotiin ensi viikolla, ja paniikki iskee!! Ei saa edes nukuttua kun niin paljon jännittää!! Olen ollut töissä jo muutaman kuukauden, mutta sian kotiin kesäksi 17v. tytön hoitamaan poitsuja, ja kaikki on mennyt niin hyvin, että suru tulee kun viimeiset päivät lähestyy.. Juuri kun pojat on kunnolla tutustunut, ja oppinut luottamaan tähän tyttöön, niin sitten tulee vaihto. Työn puolesta on pakko olla vuoropäivähoitokoti, ja siellä tietty monta eri tätiä, ja nämä kun on niin kovia vierastamaan, että menee varmaan ikuisuus, ennen kuin tottuvat, vaikka aina väitetään, että heti itku lakkaa kun äiti häipyy kulman taakse. En usko, mun pojat on varmaan se ensimmäinen tapaus kun ei totu ollenkaan!!

Ja jos tottuukin, niin ymmärtääkö heitä siellä joku, kun heillä on omia hassuja juttuja; anteeksi kun pyydetään, niin laitetaan käsi toisen suun eteen, (mistä lie tullut :) ),ja kiitos on niin, että laitetaan kädet yhteen niinkun kiinalaiset.. hih! Ja sit he on niin kovia loukkaantumaan, ja toinen takoo päätä lattiaan heti jos hermostuu.. Se on muutenkin outoa ja huolestuttavaa! olen kerran lukenut toisesta keskoskaksosista jotka teki sitä myös!? Sitten toinen on niin hienokurkku, että oksentaa tosella herkästi jos ruuassa joku kökkö.. Aapuva!!!

Ainoo asia mikä helpottaa on se, että onneksi he eivät ole koskaan yksin!!

Mites muilla on mennyt tämän ikäisillä?? Lohdutusta kaivataan!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vauvat vasta 6kk ja nyt jo välillä mietin kuinka kauheaa on viedä ne joskus hoitoon. Se on kyllä suuri lohtu, että lapsilla on toisensa, yhtä olisi ehkä vieläkin vaikeampaa laittaa hoitoon. En osaa muuta sanoa, kuin voimia tulevaan! Kaikki menee varmasti oikein hyvin!

Vierailija
2/2 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menivät tammikuun puolessa välissä jolloin olivat 1v1kk. Ihan kivasti meni koko kevät. Ovat tarhassa 4 päivää viikossa. Olen osittaisella hoitovapaalla ja olen töissä mielummin 4 täyttä päivää kuin 5 vajaata päivää. Ovat oppineet tarhassa syömään itsenäisesti lisäksi pottailustakin ovat kiinostuneita, varsinkin tyttö.

Kesällä oli lähes 2 kk tauko kun olivat vain kotona. Nyt taas alkoi tarhailu elokuun alusta ja ekaa kertaa meidän reipas tyttö itkeä pirautti kun jäi tarhaan. Poika meni innoissaan katsomaan leluja.

Me käytiin ensin tutustumassa pari kertaa tarhassa jolloin olin itse mukana ja lapset saivat leikkiä muiden lasten kanssa. Sitten kolmannella kerralla jätettiin sinne syömään ja päikkäreille. Sekin oli sujunut ihan hyvin.

Toivottavasti viihtyvät tarhassa!

hopsi ja taaperot 1v7kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä