Mitä tekisit jos olisit 164cm ja 78kg? Muita samoilla mitoilla?
Kommentit (55)
Olisin erittäin tyytyväinen. T 161 cm ja 95 kg
Ei tuo mitenkään toivottoman lihavalta kuullosta, mutta onhan tuossa kuitenkin ylipainoa. Liikkuisin ja koittaisin syödä terveellisesti.
Oletan että ylipaino on läskiä, ei lihasta. Laihduttaisin 20 kg.
Vähentäisin syömistä.
Itse 170 cm ja 72 kg ja minullakin olisi pudotettavaa. Tykkään kuitenkin vähän liikaa syömisestä. Sokeri on se, mikä itselläni on kiloja kerryttänyt. Silloin kun en syönyt päivittäin sokeria painoin 63 kg. Pelkällä sokerilla on paino noussut ~10 kg.
Olin 168 ja n.80kg. Laihdutin n.20kg. Olin kyllä tosi iso.
Täällä yks samoilla mitoilla. Tosin tämän päivän punnituksessa ilokseni huomasin luvut 76,3 kg. Parin viikon dieetti alkaa tepsiä. Liikuntaa lisää, iltasyömiset ja herkut pois.
Mä olen 170/78, laihduttanut nyt 25kg. Olen oikein tyytyväinen. Vaatekoko on pienentynyt 48->42.
Ite oon 165 cm ja 72-73 kg. Ei tää kovin paha ole. Housukoko on 40 ja paitakoko 38. Eniten ärsyttää kaksoisleuka ja hillittömät pohkeet.
Toivoa on, kirjoituksesi sen todistaa.
Huh mä oon 163 cm ja 54 kg ja yritän päästä takaisin 52 kg, se oli painoni ennen raskautta. Pari kiloa enää.
Söisin max 1200kcal/päivä. Lisäksi liikuntaa.
Minä olen 153/ 68.
Just nautiskelen suklaata ja gt-lasi myös käden ulottuvilla.
Joskus ajattelen laihduttamista mutta kun syöminen on niin mukavaa ja mieskin samoilla linjoilla👍
Mitäkö tekisin, varmaan perusjuttuja. Arkea, töitä, lastenhoitoa, harrastuksia ym ym. Aikalailla kaikkea mitä nytkin.
164cm/78 kg on reilusti ylipainoinen, koska noilla mitoilla painoindeksi on 29.
Normaalipainon yläraja on BMI 25.
Kiitos kysymästä, olen 162cm pitkä enkä ole koskaan ollut niin läski, että vaaka näyttäisi 78 kg. Terve maalaisjärki sanoo kyllä, että 65 kg painoisenakin on rajatapaus eli alkaa lipsua normaalipainosta sinne ylipainon puolelle.
Ja ei, painoindeksi ei koske äärimmäisen lihaksikkaita ihmisiä (bodarit). Hyvin harva suomalainen on lihaksikas. Useimmat ovat ylipainoisia ja väittävät, että "kyllä täällä läskin alla on lihasta".
Lopettaisin klo 18 jälkeen syömisen. Eilen testasin tätä ensi kertaa, eikä yllättäen ollutkaan vaikeaa käydä nukkumaan maha kurnien.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 153/ 68.
Just nautiskelen suklaata ja gt-lasi myös käden ulottuvilla.
Joskus ajattelen laihduttamista mutta kun syöminen on niin mukavaa ja mieskin samoilla linjoilla👍
Vedät Gin Tonicia heti neljän maissa? Ylipaino ei ole ainut ongelmasi.
Laihduttaisin koska en halua kuolla läskiin.
Olin viime kesänä tuon kokoinen. Nyt saanut 10 kg pois. Vielä pitäis 15 kg saada tiristettyä. Miksi syömättömyys on niin vaikeaa ja syöminen niin helppoa :( nyt kun olen päässyt alle 70 kg, pidän huolen etten enää ikinä turpoa yli sen! Seuraavaksi päästävä alle 60 kilon ja siellä on pysyttävä!
Olisin ikionnellinen, jos olisin noin pieni.