Shein palautus!!
Moii oon tänää tilaamas sheiniltä vaatteita! Mut mut miten se palautus jos vaatteet ei ookkaan hyviä ja haluun palauttaa nii onko palautus ilmainen? Ja onko kokemusta sheiniltä? Maksaisin apple paylla ja käyttäisin ale koodeja🥰
Kommentit (25)
Ei löydy pätkääkään arvostusta ihmisille jotka tuolta tai vastaavista kuten Temu etc. Tilaavat!!
Jos kalliimpaan ei ole varaa myös kirpparit on keksitty ja kertoo ihan tarpeeksi ihmisen arvoista jos tommosta sontaa haluaa tukea!
Ensin tilataan roskaa jotka eivät yleensä kestä yhtäkään pesua, rääsyt lennätetään toiselta puolelta maailmaa ja sitten kysellään täällä miten rääsyt voi sittenkin lennättää vielä takaisin tuonne?! Ei järki päätä pakota.
Miten sait paketin lähetettyä? Mulle sanottiin et posti tarvii puh numeron ja sähköpostiosoitteen vastaanottajalle eikä mulla oo kumpaakaan..
No hei kuinka yllättää on, ettei tuollaiseen halpapaskafirmaan suju palautukset yhtä sujuvasti kuin muihin tavallisiin verkkokauppoihin. Ei sillä sinun kahdella eurolla makseta asiakaspalvelusta tai palautuksista. Miettikää nyt oikeasti ennenkuin tilaatte sieltä. Muutenkin ihmisillä on aivan liikaa tavaraa ja vaatteita niin aika moraalitonta tukea tuollaista ja perustella itselle se sillä, 'kaikki vaatteet tehdään samassa paikassa' miksi minun pitää maksaa siitä enemmän.. NIinpä, no vaikka sen takia, että esim. se palautus olisi sujuvampaa..
Miten sait lähetystunnuksen tai sen palautustarran? Tein palautusilmoituksen, mutten saanut sitä tarraa
Miten palautetaan Munsalan kansallispuku?