Mitä tehdä kun pitkäaikainen ystävä suuttuu?
Ollaan tunnettu yli 10 vuotta eikä olla riidelty ikinä. Nyt ystävällä oli ehkä 2kk eräs mies joka jätti hänet yhtäkkiä.
Ystävä muuttui oudoksi jo vähän ennen heidän "eroa" ei halunnut nähdä ja jos ehdotin näkemistä niin oli tosi vihaisen oloinen ja vihjaili että mies tykkää kuitenkin minusta. Sanoin että eihän se ole mitenkään mahdollista kun ei edes tunneta sen miehen kanssa mitenkään. Kokoajan jotenkin eron jälkeenkin vihaili että minun vika vaikka ei voi olla mitenkään. Sitten ystävä sanoi että minä olen kuulema puhunut miehelle jotain että se mies kertoi. Mutta ei ollut kuulema kertonut mitä? Selitin että kun en ole edes jutellut tälle miehelle kun pari kertaa moi ja mitä kuuluu ja se on ollut siinä ja silloinkin olin tämän ystävän mukana että hän on kyllä kuullut kaiken.
Nyt tämä ystävä ei vastaa mihinkään, viestit katsoo muttei vastaa. Ahdistaa kun en tiedä mikä tämä juttu on ja vilpittömästi voin sanoa että en ole tehnyt mitään. Joku on voinut keksiä jotain pahaa minusta ja kun ystävä uskoo helposti tuollaisia. Mutta ikinä ei ole jättänyt vastaamatta minulle. Mitä oikein voin tehdä 😣
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Ota etäisyyttä, älä ota yhteyttä. Ystäväsi tulee kyllä järkiinsä lopulta. Nyt hän on jotenkin sekaisin ja poissa toltaltaan ja purkaa mielipahansa sinuun.
Kiitos vastauksesta, kokeilen näin.
Ap
Ota etäisyyttä, älä ota yhteyttä. Ystäväsi tulee kyllä järkiinsä lopulta. Nyt hän on jotenkin sekaisin ja poissa toltaltaan ja purkaa mielipahansa sinuun.