Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyvää shampoo- ja hoitoainemerkkiä

Vierailija
02.01.2025 |

Suositelkaa hyvää shampoo- ja hoitoainemerkkiä marketista tai kampaajalta.

Nykyisin esimerkiksi Bonacure ja Cutrin aiheuttavat hilsettä ja kutinaa, samoin Aussie-sarja. Hiukset osin värjätyt, ikää + 50v.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plantur-shampoo on hyvä.

Vierailija
2/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan ja LV marketista. Kauraöljytuotteet ovat erinomaisia kuivalle, hiestä ärtyvälle päänahalle. Pesen joka toinen kerta Erisanin hoitoaineella ja joka toinen kerta shampoolla ja kaurahoitoaineella. Hajusteet ovat tehokkaita allergeeneina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Four Reasonsin kosteuttava shampoo ja hoitoaine.

Vierailija
4/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiuspohja ärtyy helposti, ja varsinkin hikoaminen saa sen kutiamaan, niin siihen hierottu käsidesi vie kutinan pois.

Testattu on.

Vierailija
5/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alonia Balancing shampoo for dry scalp

https://aloniaecohair.com/products/shampoo-4

Ensin tosin pitäisi selvittää mistä hilseily johtuu. Kuinka usein peset hiukset? Käytätkö kuivashampoota tai muotoilutuotteita?

Vierailija
6/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonituotteet kertyvät päänahkaan ja aiheuttavat kutinaa. Alkoholi ärsyttää päänahkaa.

Vierailija
7/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen hiuslaatu?

Vierailija
8/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös siitä onko rasvoittuva hiisjuuri, normaali tai kuiva.

Vierailija
9/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervasampoot on ollu mulla vuosikausia käytössä, ei hilsettä ja jää kiva tuoksu hiuksiin, merkillä ei niin väliä

Vierailija
10/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin edullinen Anti-breikage -sarja on mulla toiminut. Kampaamosarjoista tykkää suomalaisesta Promisesta, myös edullinen, mutta ammattilaissarja. Riippuu kuitenkin hiustyypistä ja hiuspohjasta. Se, mikä toimii miulla, ei välttämättä ole paras sinulle.

Vierailija
11/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervasampoot on ollu mulla vuosikausia käytössä, ei hilsettä ja jää kiva tuoksu hiuksiin, merkillä ei niin väliä

Jep. Mulla XZ Terva käytössä.

Vierailija
12/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä shampoo ei sisällä tervaa, ainoastaan tervan tuoksua. 

Vierailija
13/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päänahka ärtyy jätä hajustetut tuotteet pois, ehkä myös värjääminen pois. Et kerro hiuslaadustasi, joten en tiedä mikä sinulle on hyvä ja onko se sama kuin minulla. Minulla kuiva, hilseilevä helposti ärtyvä päänahka ja kuivahkot kiharat hiukset. Briogeon scalp revival tuotteet hyviä päänahalle. Lisäksi laitan pituuksiin kosteuttavaa hoitoainetta. Kiharien hiusten tuotteista puuttuu se sulfaatti, joka tekee vaahtoamisen. Se myös kuivattaa. Sun pitää vaan kokeilla.

Vierailija
14/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Head n shoulders. Käyttänyt jo vuosia päivittäin.

Vierailija
15/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä shampoo ei sisällä tervaa, ainoastaan tervan tuoksua. 

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauryl Glucoside, Sodium Laureth-6 Carboxylate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, PEG-15 Cocopolyamine, Glycol Distearate, Piroctone Olamine, Glycerin, Laureth-4, Parfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Formic Acid, CI 42090, CI 47005, CI 16035

Vierailija
16/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo ja hoitoaine kuuluu valita sen mukaan, mitä oma päänahka ja hiukset tarvitsevat, eikä jonkun merkin mukaan.

Vierailija
17/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan pinkin värisen pullon, koska se on lempivärini ja sopii kylppärini muuhun sisustukseen.

Tukka on kuin petolinnun perseellä ja karvat tippuilee, mutta pääasiassa, että pullo on hyvännäköinen.

Vierailija
18/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Authentic Beauty Consept Glow Cleanser

Promise Color Shampoo

Cutrin Ainoa Color Shampoo

Vierailija
19/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaplex, on kallista, mutta tosi riittoisaa

Vierailija
20/50 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olaplex, on kallista, mutta tosi riittoisaa

Vaikuttaa oikein sopivalta ärtyneelle päänahalle :)

Water (aqua), sodium lauroyl methyl lsethionate, cocamidopropyl hydroxysultaine, potassium cocoyl glycinate, disodium cocoyl glutamate, sodium lauroyl sarcosinate, potassium cocoate, decyl glucoside, glycereth-26, bis-aminopropyl diglycol dimaleate, propanediol, Euterpe oleracea fruit extract, Punica granatum extract, Rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, Musa sapientum (banana) fruit extract, Origanum vulgare leaf extract, Marinda citrifolia fruit extract, Arctium lappa root extract, fragrance (parfum), cocamidopropylamine oxide, disodium laureth sulfosuccinate, panthenol, glycol distearate, sodium cocoyl glutamate, methyl gluceth-20, acrylates copolymer, Prunus armeniaca (apricot) kernel oil, pseudozyma epicola/argania spinosa kernel oil ferment filtrate, Pseudozyma epicola/camellia sinensis seed oil ferment extract filtrate, PEG-120 methyl glucose dioleate, amodimethicone, sodium lauryl sulfoacetate, guar hydroxypropyltrimonium chloride, polyquaternium-10, divinyldimethicone/dimethicone copolymer, polyquaternium-11, trisodium ethylenediamine disuccinate, C11-15 pareth-7, laureth-9, glycerin, trideceth-12, hexyl cinnamal, limonene, C12-13 pareth-23, c12-13 pareth-3, hydrolyzed vegetable protein PG-propyl silanetriol, acetic acid, citral, benzoic acid, tetrasodium EDTA, pentasodium triphosphate, sodium polyacrylate, pentaerythrityl tetra-di-t-butyl hydroxyhydrocinnamate, disodium EDTA, sodium benzoate, potassium sorbate, phenoxyethanol, chlorphenesin, ethylhexylglycerin, quaternium-95, PEG-8, PEG-8/smdi copolymer, palmitoyl myristyl serinate, citric acid, sodium hyaluronate, tocopherol, biotin, Helianthus annuus (sunflower) seed extract, Helianthus annuus (sunflower) seed oil.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi