Miten sheivaatte, ja millä?
Kommentit (20)
Monia keinoja on kokeiltu, mutta höylä on ehdottomasti paras. Eikä käy vahinkoja, vaikka ajatus voi vähän hirvittää.
Sokerilla ehdottomasti. Tulee niin pehmeä lopputulos alapäähän ja mieskin tykkää.
Itsekin hankin vermeet ja aloin sokeroimaan. Onhan se kivuliasta ennen kuin oppii ja tottuu, mutta kyllä se siitä. Ihan mahtavaa kun ei tarvi kestää sitä ikävää paksua sänkeä ja paikat pysyy sileänä viikkoja. Pikkuhiljaa kasvavat haivenet on niin ohuet, ettei pistä silmään samalla tavalla kuin sheivattu sänki.
Vierailija kirjoitti:
Sokerilla lähtee juurineen. Parempi kuin sheivaus. Kassit ja varren alapäästä se 10-15cm missä kasvaisi karvoja.
Itse kanssa sokeroin juuresta lähtien ensimmäiset 25 senttiä, siinä se pahin kasvusto on oikeastaan.
Yksiteräinen BIC kertakäyttöhöylä, partavaahtoa ja lopuksi Nivea After Shave lotion. Näillä menty 20 vuotta jo. Kertakäyttöhöylällä kyllä ajelee useamman kerran. Ajelen kaksi kertaa viikossa, sillä minulla käy "vieras" kahdesti viikossa yökylässä. Ja olen siis nainen. Tuo After Shave lotion on kuitenkin ehdoton, muuten minulle voi tulla punaisia näppyjä. Ja mies pitää sen tuoksusta, kun suukottelee alapäätäni.
Veet. Lähtee vaivattomasti niin kasseista kun muualtakin.
Trimmerillä menee helposti lyhyesti. Sellanen kaksipäinen Philipsiltä. Ihan posliiniksi en aja.
M35
Te jotka sokeroitte, niin ostatteko valmista sokerointimassaa vai teettekö sen itse?
Miten kestätte kivun?
En pysty epiloimaan intiimialueelta, joten epäilen, että pystyisinkö lie sokeroimaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka sokeroitte, niin ostatteko valmista sokerointimassaa vai teettekö sen itse?
Miten kestätte kivun?
En pysty epiloimaan intiimialueelta, joten epäilen, että pystyisinkö lie sokeroimaankaan.
Itse ostan luontaistuote kaupasta okeanlaista. Itsellä niin herkät paikat ja iho ettei mikään muu oikein sovi.
Käyn sokeroinnissa noin kerran kuukaudessa. Kaikki paljaaksi tai välillä sellainen kiitorata.
n43
Onko kokemuksia noista ipl valoimpulssilaitteista? Maksavat jonkin verran, mutta karvat lähtee ilmeisesti kivuttomasti.
https://iholoisto.fi/products/iholoisto%E2%84%A2-ihokarvan-poistaja
Tämä ollut itsellä jo pitkään. Ei mitään moitittavaa!
Ei aiheuta kipua ja toimii tosi hyvin.
Sauna ja lämmin vesi lämmittää ihon. Karvat lähtevät partaterällä. Mitään BICiä en käytä, vaan hyvä partaterä.
Valoimpulssilaitteella, eli laserilla lähtee pois pysyvästi. Jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen uudet karvat ovat ohuempia ja uusinnan jälkeen ei enää ilmaannu karvoja.
Ihan höylällä jos on tärinä toiminto,sheivaus päättyy monesti sormetukseen kun värinä kiihottaa...
Parkerilla eli perinteisellä höylällä.
mun mies huolehtii höyläilyistä noin pääsääntöisesti. Itse höylään jos olen esim työmatkalla pidempään kuin 3 päivää, muuten hän.
Näin on menty jo 25 vuotta.
Yleensä posliini, joskus pieni kiitorata kummulla, hän höylää myös pakaroidenvälin
Vanhan ajan partaveitsellä ensin ja sen jälkeen perinteisellä partahöylällä. Veitsellä kun ei pääse ahtaisiin väleihin. Vaahdon teen itse parranajosaippuasta.
Sokerilla lähtee juurineen. Parempi kuin sheivaus. Kassit ja varren alapäästä se 10-15cm missä kasvaisi karvoja.