Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin johtama yhdistys lahjoitti Li Anderssonin kampanjalle – tytär valittiin Pekosen valtiosihteeriksi

Vierailija
19.02.2021 |

https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/5230196/idin+johtama+yhdistys+lahjoit…

Jiri Keronen kirjoittaa:

” Porvoolainen yhdistys antaa vailla mitään järkevää syytä tai perusteita maksimimäärän massia Li Anderssonin vaalikampanjaan, minkä jälkeen yhdistyksen johtajan tytär valitaan ministeri Aino-Kaisa Pekosen valtiosihteeriksi. Vasemmistolainen korruptio on erilaista ja kohdistuu rakenteisiin.

Mitään perusteita tämän kaverin nimittämisessä valtiosihteeriksi ei tietenkään ollut, sillä valittu Saila Ruuthilla ei ollut minkäänlaista ymmärrystä, kokemusta tai osaamista valtiosihteerin tehtävistä. Itse asiassa Ruuth ei edes hakenut valtiosihteeriksi tai tiennyt, mikä valtiosihteeri on.

Alunperin Ruuth haki Pekosen erityisavustajaksi, mutta tuolloin paikat oli jo täytetty (muilla tovereilla ilman varsinaisia näyttöjä tai osaamista). Ruuthille kuitenkin tarjottiin tässä valtiosihteerin paikkaa.

"Vastasin, että voinhan mä, ja aloin googlettaa, mikä on valtiosihteeri," Ruuth kommentoi aikoinaan valintaansa. Hän myös kertoi, että "työ on todella kivaa", että "hän ei tuota konkreettisesti paljoa" ja että työhön liittyy "edustaminen".

On selvää, että jos kaveri ei edes tiedä, mikä on valtiosihteeri, hän hyvin suurella todennäköisyydellä ei ole osaamistasoltaan paras mahdollinen siihen virkaan. Kukaan, jolla on silmät päässä, ei usko, että Ruuth oli paras mahdollinen täyttämään tehtävän, vaan hänelle annettiin tämä duuni pelkästään toverillisten yhteyksien vuoksi. Nyt ne yhteydet ovat myös selvinneet.

Ylipäätään nykyinen hallitus on tehnyt kaikkensa vetääkseen kotiin niin paljon kuin mahdollista. Ensitöikseen hallitus nosti puoluetukea ja omia palkkojaan. Tämän jälkeen se rekrytoi ennätysmäärän avustajia ja avustajien avustajia, joihin palkattiin lähinnä ministereiden henkilökohtaisia kavereita riippumatta siitä, mitä osaamista näillä ylipäätään oli.

Tämä on kleptokratiaa, varkaiden valtaa. Hallitus ohjaa Suomea kohti konkurssia ja yrittää epätoivoisesti repiä irti joka sentin, jonka se vain saa ennen junan vääjäämätöntä iskeytymistä päin seinää. Nämä sentit jaetaan tovereille, kavereille ja lojalisteille. Suomi on kleptokratia.”

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no onneksi kokkelit ja persut ei nimitä omia kavereitaan avustajan tehtäviin.

Vierailija
2/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LI Andersson TS:lle: ”Väite vastasuorituksesta ei pidä paikkaansa ja on hyvin erikoinen.”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saila Ruuth mainitsee ministerin sihteerin.

– Hän on minullekin täsmentänyt työnkuvaani. Että minä en ole erityisavustaja vaan varaministeri, ja minua avustetaan, Saila Ruuth toteaa KU:n mukaan nauraen.

– Se on täysin erilaista työtä kuin mitä olen aiemmin tehnyt. En tuota konkreettisesti paljoakaan, mutta on iso duuni muodostaa kokonaiskuva siitä, mitä tapahtuu, kun 390 virkamiestä ja kolme erityisavustajaa pyörittävät asioita eteenpäin, hän kuvailee työtä.

Lisäksi edustamista on ”aika paljon, vaikka ajattelin, että ministeri hoitaa sen ja minä pitäydyn sisältöhommissa. Mutta varsinkin EU-puheenjohtajuus vaatii sitä.”

Antti Rinteen (sd.) hallituksella on kaksinkertainen määrä erityisavustajia verrattuna edelliseen hallitukseen.

– Virkamiehet kuitenkin kiittävät ja sanovat, että ihanaa, että nyt voi tehdä työtään, kun joku sanoo, mihin suuntaan mennään, Ruuth perustelee.

https://www.verkkouutiset.fi/ku-en-ole-erityisavustaja-vaan-varaministe…

Vierailija
4/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LI Andersson TS:lle: ”Väite vastasuorituksesta ei pidä paikkaansa ja on hyvin erikoinen.”

Ei sitten mitään, jos Andersson kerran näin SANOO.

Vierailija
5/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren, fiksun sukupolven raikasta poliittista kulttuuria. Vapistaa poliittisia virkanimityksiä kavereille jakavat setämiehet!

Vierailija
6/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pieni rouva Ullanlinnasta äänestää persuja, koska persut eivät ole vasemmalla eikä oikealla eikä heidän tarvitsekaan olla :)

Vierailija
7/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän järisyttävän "paljastuksen" teki nykyisin Persuissa vaikuttava Jiri Keronen.

Vierailija
8/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos li on saanut 6 tonnia raha, niin mitä pekoonen hyötyy siitä että menee palkkaamaan kyseisen henkilön? eikö tuolloin rahat olisi pitänyt antaa pekoselle?

Vierailija
9/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän järisyttävän "paljastuksen" teki nykyisin Persuissa vaikuttava Jiri Keronen.

Ei, vaan Turun Sanomat. Valeuutinen?

Vierailija
10/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no onneksi kokkelit ja persut ei nimitä omia kavereitaan avustajan tehtäviin.

Eikä vihreät ole nimittäneet tällä hallituskaudella.

Vierailija
11/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten mitään, jos Andersson kerran näin SANOO.

Anderssonin vakiovastaus. Kaikki on erikoista mikä kritisoi millään tavalla vasemmistoa.

Vierailija
12/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Halla-aho palauttaa sanakirjan tekoon saamansa yli 30000 euron apurahan?

Vierailija
13/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ano Turtiainen ps palauttanut vilpillisesti saamansa kilometrikorvaukset?

Vierailija
14/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Laura-tyttö tekee gradunsa valmiiksi itse?

Vierailija
15/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Teuvo lopettanut työaikana ryyppäämisen?

Vierailija
16/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha yrittää kääntää tätäkin persuihin :D

Vierailija
17/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitille on käynyt moka kun antanut rahat anderssonille. oikea osoite rahoille olisi ollut pekonen.

Vierailija
18/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu poistuu 3... 2... 1..

Vierailija
19/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos li on saanut 6 tonnia raha, niin mitä pekoonen hyötyy siitä että menee palkkaamaan kyseisen henkilön? eikö tuolloin rahat olisi pitänyt antaa pekoselle?

Vasemmistoliittoa äänestää n. 7 % äänioikeutetuista, se on äärettömän pieni hiekkalaatikko, jossa kaikki on kavereita keskenään.

Sailan äiti lahjoittaa Lille 6 donaa ja soittaa pikku puhelun.

"Kuule, kun meidän Saila etsii työpaikkaa, niin mites, olisko sulla tarvetta erityisavustajalle. "

"No kuule, vet du, mulla on jo kaikki paikat täynnä, mutta käskepä kokeilla Aino-Kaisaa. Minä pirautan Aino-Kaisalle, että on tällanen hyvä ehdokas tässä, eiköhän tää järjesty. Hej då!"

Saila sitten meilaamaan Aino-Kaisalle ja Aino-Kaisa yllättäen ja pyytämättä kertoo. että kaikki  (useat) erityisavustajan paikat on täytetty, mutta voisit ruveta valtiosihteeriksi!"

"– Vastasin, että voinhan mä ja aloin googlettaa, että mikä on valtiosihteeri."

Yhtään ei haise, ei. Mutta tämähän on toki #eriasia

Vierailija
20/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silakka hyväksyy kleptokratian "koska muutkin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän