Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvilomalle Thaimaan lämpöön?

Vierailija
19.02.2021 |

Kuinkas se karanteeni hoituu Thaimaan päässä? Varaan viiden tähden hotellin ja suora kuljetus lentokentältä sinne, vai miten? Lentokentällä sitten esitän dokumentit, että olen näin tehnyt. Voiko karanteenista palata takaisin Suomeen ennen kuin kaksi viikkoa on täynnä jos haluan lähteä aikaisemmin kotiin (en kyllä tiedä miksi haluaisin)? Eli silloinkin vain suoraan hotellista lentokentälle. Hotellin ulkopuolella ei ole mitään tarvetta liikkua, siellä on hienot isot allasalueet, kuntosali ja kaikki muut palvelut mitä ikinä voin tarvita rentouttavalla lomalla.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoo siellä ja 2 viikkoo Suomessa

Vierailija
2/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aasian maissa (kuten Malesia & Singapore), karanteeni suoritetaan hotellissa siten että huoneesta poistuminen on kiellettyä. Eli myöskään hotellialueella ei saa liikkua. En tiedä miten tämä on järjestetty Thaimaassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2vko pakkokaranteeni hotellissa, et saa poistua hotellista.

Sitten sen jälkeen alkaa se 30pv aikasi olla maassa. Eli saat käytännössä 6vko aikaa olla Thaimaassa ilman viisumia.

Ei mitenkään vaikeaa.

Vierailija
4/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä aasian maissa (kuten Malesia & Singapore), karanteeni suoritetaan hotellissa siten että huoneesta poistuminen on kiellettyä. Eli myöskään hotellialueella ei saa liikkua. En tiedä miten tämä on järjestetty Thaimaassa. 

Tuokaan ei ole paha kun ottaa kunnon sviitin parilla isolla parvekkeella. Huonepalvelu on takuuvarmaa thaimaalaista laatua. Ei ole liian pitkä ryypyn väli eikä tarvitse syödä huonolaatuisia (täällä on tärkeintä, että on halpaa) suomalaisia elintarvikkeita.

Vierailija
5/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa on keksinyt bisnesidean tähänki. Thailand golf quarantine. Googleta ite tarkemmin jos golf innostaa, tässä jotain

What is golf quarantine?

a 15-days or 14 nights* quarantine in a certified golf course.

A quick PCR-test will be conducted on the arrival day. The result will come out within 24 hours. (...)

Enjoy up to 14 golf rounds (18 holes / round) during the quarantine period.

Vierailija
6/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karanteenihotelleita ei pääse itse valitsemaan vaan ne on määrätty koska valvonta on kovaa. Jos sinä ja puolisosi ette ole naimisissa niin ette pääse edes samaan huoneeseen. Ensimmäisen viikon aikana ei myöskään saa poistua lankaan huoneesta.

Vierailija
7/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei estä nykyisin matkustelua, jos pätäkkää vain riittää.

Thaimaa ja muut paikat on nyt paratiiseja - ei turisteja ja on kuin olisi mennyt 20v aika taaksepäin.

Helmeä. Koskaan ei ole ollut parempaa aikaa matkustaa. Suosittelen.

Oma kokemus: nähtävyys jossa käy normaalisti yli 2 miljoonaa turistia vuosittain ja on AINA täynnä ihmisiä kuvaamassa somevideoitaan oli nyt TÄYSIN tyhjä ja siellä oli vain minä. Helmeä.

Toistan: milloinkaan ei ole ollut parempi aika matkustaa. Kerrankin saat nauttia kaikesta ilman turisteja. Maailmanhistoriassa ennenkuulumaton hetki, josta kannattaa ottaa hyöty irti.

Vierailija
8/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vähänkään asioista ymmärtävä lähtee minnekkään reissuun jos ole todella pakko??

Eikö ole jo tarpeeksi muuntuneita viruksia teidän reissaajien vuoksi maahamme kylvetty?

Minä minä-asenteella ja hällävälilläkö saa muiden ihmisten terveyttä pilkata? Etkö edes itsestäsi tai läheisistäsi välitä?

Vierailija
9/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vähänkään asioista ymmärtävä lähtee minnekkään reissuun jos ole todella pakko??

Eikö ole jo tarpeeksi muuntuneita viruksia teidän reissaajien vuoksi maahamme kylvetty?

Minä minä-asenteella ja hällävälilläkö saa muiden ihmisten terveyttä pilkata? Etkö edes itsestäsi tai läheisistäsi välitä?

Mikä estää matkustamasta, kun jo sairasti koronan oireettomana ja on nyt immuuni?

En halua "pysyä turvassa", haluan elää elämää.

Vierailija
10/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää matkustamasta, kun jo sairasti koronan oireettomana ja on nyt immuuni?

En halua "pysyä turvassa", haluan elää elämää.

Ja on todistettavasti immuuni, kun verenluovutuksessa sai ilmaisen vasta-ainetestin ja vahvistus tuli siinä.

Vierailija
11/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää asioista. Et ole immuuni vaikka olisit rokotettu covidia vastaan. Rokotuksenkin jälkeen täytyy suojautua eli maski, käsihygienia, turvaväli jne. Voit saada tartunnan ja varsinkin muuntuneen viruksen uudelleen ja myös olla oireeton sairauden levittäjä.

Vierailija
12/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaa on keksinyt bisnesidean tähänki. Thailand golf quarantine. Googleta ite tarkemmin jos golf innostaa, tässä jotain

What is golf quarantine?

a 15-days or 14 nights* quarantine in a certified golf course.

A quick PCR-test will be conducted on the arrival day. The result will come out within 24 hours. (...)

Enjoy up to 14 golf rounds (18 holes / round) during the quarantine period.

Kiitos vinkistä! Todella hyvä tieto. En ole kolopallomiehiä mutta yleensä nuo golf-hotellit on ihan o.k. laatua ja puitteet kunnossa.

Vierailija
13/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota selvää asioista. Et ole immuuni vaikka olisit rokotettu covidia vastaan. Rokotuksenkin jälkeen täytyy suojautua eli maski, käsihygienia, turvaväli jne. Voit saada tartunnan ja varsinkin muuntuneen viruksen uudelleen ja myös olla oireeton sairauden levittäjä.

Niin ja helpommin sen täällä Suomessa saa kuin Thaimaassa missä ihmiset noudattavat ohjeita. Täällä näkee jatkuvasti ääliöitä joille ei vuodessa ole mennyt perille kuinka toimitaan.

Vierailija
14/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se siellä reissussa tarttuu helpommin kuin täällä jos noudattaa suojeluohjeita? Paremmin niitä Aasian maissa noudatetaan kuin Suomessa.

Vierailija
15/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karanteenihotelleita ei pääse itse valitsemaan vaan ne on määrätty koska valvonta on kovaa. Jos sinä ja puolisosi ette ole naimisissa niin ette pääse edes samaan huoneeseen. Ensimmäisen viikon aikana ei myöskään saa poistua lankaan huoneesta.

Eipä tuolla väliä ole kunhan on kunnollinen viiden tähden resortti. Järjestyy varmasti rahalla.

En kai minä nyt vaimoa ota mukaan jos Thaimaahan lähden. On varaa ammattilaisiinkin.

Vierailija
16/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei estä nykyisin matkustelua, jos pätäkkää vain riittää.

Thaimaa ja muut paikat on nyt paratiiseja - ei turisteja ja on kuin olisi mennyt 20v aika taaksepäin.

Helmeä. Koskaan ei ole ollut parempaa aikaa matkustaa. Suosittelen.

Oma kokemus: nähtävyys jossa käy normaalisti yli 2 miljoonaa turistia vuosittain ja on AINA täynnä ihmisiä kuvaamassa somevideoitaan oli nyt TÄYSIN tyhjä ja siellä oli vain minä. Helmeä.

Toistan: milloinkaan ei ole ollut parempi aika matkustaa. Kerrankin saat nauttia kaikesta ilman turisteja. Maailmanhistoriassa ennenkuulumaton hetki, josta kannattaa ottaa hyöty irti.

Helmeä?

Vierailija
17/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lämpöön kyllä. MUTTA EI IKINÄ THAIMAAHAN ❗❗❗.

Maassa KAIKKI EPÄNORMAALI=NORMAALIA 🐗.

Painajaismainen valtio ja ihmisten tyyli SAIRASTA !

En menis edes ilmaiseksi.

Vierailija
18/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo lämpöön kyllä. MUTTA EI IKINÄ THAIMAAHAN ❗❗❗.

Maassa KAIKKI EPÄNORMAALI=NORMAALIA 🐗.

Painajaismainen valtio ja ihmisten tyyli SAIRASTA !

En menis edes ilmaiseksi.

Et ole koskaan käynyt. Onko ruokakin maistamatta paskaa? Nirsoilijat menettää elämässä paljon.

Vierailija
19/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuolla väliä ole kunhan on kunnollinen viiden tähden resortti. Järjestyy varmasti rahalla.

En kai minä nyt vaimoa ota mukaan jos Thaimaahan lähden. On varaa ammattilaisiinkin.

Tiedän yhden tyypin joka oli niin pihi, että otti vaimonsa mukaan kun lähti Pattayalle.

Vierailija
20/44 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavia nämä kaljamaha-äijät taikkunaikkosia hyväksikäyttämässä, yök. Rahalla kun saa ihmisen ostaa, hyi s....na!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi