minkälainen on sinusta hyvä esimies?
Kommentit (6)
Vierailija:
itse kyselin täältä ihan samaa kun itse aloitin. ja hyviä pointteja tuli.itse huomasin että paras kun on ystävllinen ja mukava mutta ei mene liian lähelle alaisia. palautteet alaisille aina kahden kesken ja teen selväksi että jos jotain ongelmia on niin niistä voi aina tulla juttelemaan- mieluiten ennen kuin alkavat kasautua.
noin pari manitakseni.
jep, ja hieman jännittää..
Uskaltaa puuttua epäkohtiin ja myös yrittää tehdä jotain. Miehellä on esimiehenä sellainen nysvä ettei oo tottakaan. Itselläni on ollut taas tosi hankala esimies, tiesi kaikki asiat parhaiten ja tosi arvostelevainen työntekijöitä kohtaan.
On rasittavaa, jos tietää osaavansa jotain tosi hyvin, tai omaavansa hyviä ideoita, mutta esimies pyrkii käyttämään alaisiaan vain omien ideoidensa toteuttajina ja kanavana.
Hyvä esimies myös uskaltaa puuttua epäkohtiin ja hankalissa tilanteissa ottaa ohjat käsiinsä. Jos yrittää olla kaikkien kaveri, niin kukaan ei loppujen lopuksi arvosta.
Hyvälle esimiehelle on helppoa mennä puhumaan hankalastakin asiasta; hän osaa kuunnella eikä asetu heti puolustuskannalle, hyvä esimies uskaltaa tarpeen vaatiessa myös myöntää olleensa väärässä tai olevansa tietämätön jostain asiasta.
tasapuolinen, reilu, ja rentokin. Liian läheiseksi ei tosiaan kannata alaisten kanssa tulla; myöhemmin voi olla sitten hankalaa puuttua johonkin jos on henk. koht. etuja pelissä.
itse kyselin täältä ihan samaa kun itse aloitin. ja hyviä pointteja tuli.
itse huomasin että paras kun on ystävllinen ja mukava mutta ei mene liian lähelle alaisia. palautteet alaisille aina kahden kesken ja teen selväksi että jos jotain ongelmia on niin niistä voi aina tulla juttelemaan- mieluiten ennen kuin alkavat kasautua.
noin pari manitakseni.