Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan jälkeenpäin ollut (salaa) tyytyväinen, ettei sinua valittu hakemaasi työpaikkaan?

Vierailija
19.02.2021 |

Minulle on käynyt näin. Yhdessä paikassa alkoivat YT-neuvottelut melko pian paikan täyttämisen jälkeen. Tunnustan, että olin vähän vahingoniloinen. Toisesta paikasta kuulin kauhukertomuksia, miten kaikki pakenevat sieltä kuin rotat laivasta ja taas hengähdin. Taisi olla joku kolmaskin, mistä somekeskustelussa paljastui ikävä tehtäväviin liittynyt asia.

Joskus se epäonni voi olla onnenpotku, joten ei kannata lannistua, vaikka työnhaku takkuaisi!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä mä olen mieluummin työtön kuin menen töihin. Saan ansiosidonnaista. Ei kannata lähteä postia jakamaan, jos palkka on hiukan isompi kuin työttömyyskorvaus. Mä vaan haen töitä työkkärin mieliksi. Eihän ne mua kuitenkaan valitse. Kaikki duunit on mennyt muille.

Vierailija
22/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti, mutta tämä edellyttää lähes aina sitä, että hyvin nopeasti ko. tapauksen jälkeen on saanut töitä.

Selkein itsellä oli, kun yritys meni noin 8kk päästä rekrystä nurin ja olisi ollut lisäksi melko pitkän (50km) työmatkan päässä. Tässä olisin ollut varmaan tyytyväinen kakkoseksi jäämisestä vaikka en olisi uutta työtä saanutkaan noin 2kk ko. haun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, enkä edes salaa.

Vierailija
24/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain nuorempana kesätöihin erääseen paikallismuseoon. Haastattelussa oli todella nuiva meininki ja eivät uskoneet(??) kun kerroin, että saan järjestettyä oman auton työmatkoja varten, jos saan paikan. Toivoivat työntekijän harrastavan leipomista ja voivan leipoa joka päivä tuoretta pullaa museokahvilaan kotona omalla ajalla ja omaan piikkiin, kun edellinen kesähessukin oli ollut näin ahkera ja reipas. Ilmoitin haastattelussa, etten oikein tykkää leipoa. En saanut paikkaa ja hyvä niin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän