Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos joku ottaisi kuvia autostasi

Vierailija
19.02.2021 |

Kaupan pihalla tmv?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin hieromaan kauppoja

Vierailija
2/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin varmaan, että kyllä noin hienoa autoa kannattaakin kuvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siis haluaisin samanlaisen. Toiselle näyttäisin niitä.

Vierailija
4/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löisin dunkkuun, ja rikkoisin kameran.

Vierailija
5/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jes, minulla on vihdoin auto"

Vierailija
6/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin poliisille ja vaatisin poliisia poistamaan ne kuvat ja tarkistamaan puhelimen muutenki, et ei olis lähettäny kuvia minnekkää. En omista autoo enkä tiiä onko tommone laitonta, mut poliisi osaisi sit neuvoo miten toimii jatkossa. :)

Vierailija
7/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa ottanut parkkipaikalla kuvan toisesta autosta, joka on pysäköinyt kymmenen sentin päähän oman autoni kyljestä. Olen laittanut oman perheen whatsappiin. Koska en voi ymmärtää mikä tällaisia ihmisiä vaivaa.

Vierailija
8/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Soittaisin poliisille ja vaatisin poliisia poistamaan ne kuvat ja tarkistamaan puhelimen muutenki, et ei olis lähettäny kuvia minnekkää. En omista autoo enkä tiiä onko tommone laitonta, mut poliisi osaisi sit neuvoo miten toimii jatkossa. :)

Johan vitsin murjaisit. Kuvata saa ihan vapaasti ja kuvia lähettää edelleen. Että ihan poliisi tarkistamaan puhelin 😂

Vierailija
9/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun autoista on otettu kuvia vaikka kuinka paljon, googlehaku oikeilla sanoilla ja kuvia löytyy vaikka kuinka paljon.

Vierailija
10/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitään. Enkä ihmettelisi että ottaa kuvia hienosta autosta.

Vierailija
11/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet pysäköinyt päin honkia ja pääset autosi kanssa jonnekin facen liikenneryhmään naureskeltavaksi.

Tai sitten autosi on erityisen hieno.

Vierailija
12/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuvaan aina viereiset autot, jos tilaa ei ole siellä perinmäisessä nurkassa. 

Vierailija
13/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Johan vitsin murjaisit. Kuvata saa ihan vapaasti ja kuvia lähettää edelleen. Että ihan poliisi tarkistamaan puhelin 😂

Saako toisen omaisuudesta ottaa muka kuvii ja levitellä niitä ympäriinsä? :D Ja entä jos ottaa rekisteriotteesta kuvan? Eikös se oo laitonta? Joskus on näkyny kuvii, jois se on sutatu tai sumennettu. En tiiä, ku en oo lakimies. Vähä epäilyttävää tommone… Sama ku joku alkaisi ottaa kuvia siun kesämökistä.

Vierailija
14/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Saako toisen omaisuudesta ottaa muka kuvii ja levitellä niitä ympäriinsä? :D Ja entä jos ottaa rekisteriotteesta kuvan? Eikös se oo laitonta? Joskus on näkyny kuvii, jois se on sutatu tai sumennettu. En tiiä, ku en oo lakimies. Vähä epäilyttävää tommone… Sama ku joku alkaisi ottaa kuvia siun kesämökistä.

Huomaamme kyllä ettet ole lakimies. Miksi toinen ottaisi kuvan rekisteriotteesta, yleensä sitä säilytetään hanskalokerossa? 

Vierailija
15/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Julkisella paikalla saa kuvata ihan vapaasti. Tiedätkö, että monissa autoissa on nykyään kojelautakamerat, jotka kuvaavat ja nauhoittavat koko ajan?

Vierailija
16/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Itse kuvaan jos on toinen parkkeerannut jotenkin huonosti ja on riski että paukauttaa ovella lommon tms. niin rekkarista kuva, että voin ottaa yhteyttä jos vaurioita on syntynyt. Harvalla parkkipaikalla on  niin hyvät kamerat, että niistä olisi noihin apua. Myöskin hyvin harvat jättävät yhteystiedot jos kolhivat. 2 kolhijaa olen tällä tavalla saanut kiinni tässä vuosien aikana.

Vierailija
17/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuvaan aina viereiset autot, jos tilaa ei ole siellä perinmäisessä nurkassa. 

Peri n mäinen nurkka. Just joo.

Vierailija
18/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mitään. Enkä ihmettelisi että ottaa kuvia hienosta autosta.

Itseäni ei kiinnosta muut kuin sähköautot.

Vierailija
19/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. Itse kuvaan jos on toinen parkkeerannut jotenkin huonosti ja on riski että paukauttaa ovella lommon tms. niin rekkarista kuva, että voin ottaa yhteyttä jos vaurioita on syntynyt. Harvalla parkkipaikalla on  niin hyvät kamerat, että niistä olisi noihin apua. Myöskin hyvin harvat jättävät yhteystiedot jos kolhivat. 2 kolhijaa olen tällä tavalla saanut kiinni tässä vuosien aikana.

Autoilijat eivät noudata mitään liikennesääntöjä joten ihan hyvä, että kolhitaan. En minäkään jättäisi yhteystietojani, koska laki ei sitä vaadi.

Vierailija
20/46 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Huomaamme kyllä ettet ole lakimies. Miksi toinen ottaisi kuvan rekisteriotteesta, yleensä sitä säilytetään hanskalokerossa? 

Tarkoti kyl rekisterikilpee… Autoihminen olis varmaa ymmärtäny, mist puhuin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan