Tämäkin koettu Ikeassa:
Olin isäni kanssa ostoksilla Ikeassa ja kävimme syömässä kahvilassa. Olin silloin viimeisilläni raskaana, eikä mieheni päässyt töiden takia mukaan. Kaksi naista katsoi meihin päin suu auki ja toinen sähähti järkyttyneenä: " Hyi, katso miten iso ikäero tuolla pariskunnalla!"
Kommentit (25)
Kirkonmenojen jälkeen pappi tuli onnittelemaan isääni ja pikkusiskoani avioliittoon siirtymisestä. Siis oikea morsiuspari ei ollut edes paikalla, mutta pappi suvereenisti onnitteli kirkon ja kunnan piireissä suht aktiivisesti vaikuttavan äitini puolisoa ja tytärtä... Herran huomaan... ;)
(kuinka vanhalta mun on pitänyt näyttää silloin 25 v:na??)
Olen myös huomannut pitkiä katseita kun olen ollut isäni kanssa ostoksilla. Teininä kävin usein lastenvahtina, lykin välillä lastenvaunuja ja voi herranjestas niitä katseita ja kuiskutuksia teiniäitiydestä, olin vielä todella nuoren näköinen :o
Joidenkin ajatusmaailma on vain hieman kapea ;)
Kerran olin siskoni kanssa käyttämässä esikoisvauvaani (silloin 3kk) lääkärissä ja sisko tuli mukaan vastaanotolle niin lääkäri luuli että olemme siskon kanssa avopari...
Olen kyllä itsekkin syyllistynyt siihen jos näen isolla ikäerolla olevat henkilöt että ajattelen automaattisesti että ompa iso ikäero.