Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko sittenkään?

Miina76
18.02.2021 |

Olen ollut suhteissa, joissa seksi on ollut lähinnä velvollisuutta, anelua mieheltä. Vajaat kolme vuotta olen ollut miehen kanssa, joka haluaa seksiä taas enemmän kuin minä. Hän on exien vastakohta, täysin. Kun ennen ei saanut tissivako näkyä senttiäkään, nykyinen fantasioi, että olisin pukeutunut julkisesti niin, että olisi vilautusvaara. Ajatus tuntui aluksi oudolta, mutta on vähän alkanut kiinnostamaankin. Onko muilla miehiä, jotka saa kicksejä siitä, että oma muija on pukeutunut eroottisesti muiden nähden? Tää mun mies ei halua muiden edes koskevan minuun, mutta haluu mun pukeutuvan eroottisesti ja saa niin kovat kicksit jo ajatuksesta, että joku näkis mut esim.pienissä biksuissa, että koko kulli sykkii. Koko ajatus silti tuntuu vieraalta. Onko kellään mitään vastaavaa kokemusta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vaimon kanssa oltiin nudistirannalla joskus ja hän sai katseita osakseen. Molemmat kiihoituimme ja hotellissa nussittiin kunnolla.

Vierailija
2/3 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään kun vaimo pukeutuu paljastavasti ja "vahingossa" vilauttelee tissejään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajatus silti tuntuu vieraalta. Onko kellään mitään vastaavaa kokemusta?

Vain parilla meistä forkkalaisista on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi