En kestä siivojan työtä
Inhoan olla siivooja, mutta ei minusta ihan oikeasti ole muuhunkaan työhön. Ei tarvitse koittaa tsempata että minusta olisi myös muuhun, kun ei oikeasti ole. Mutta en tiedä miten kestäisin vielä jonkun 40 v olla siivojana, kun olen jo muutaman vuoden tätä tehtyäni kurkkua myöten täynnä. Vihaan sitä nöyryytettyä oloa, joka minulla on tässä ammatissa ja ei se muiden sotkujen siivous ylipäätään ole mukavaa vaan yökin joka kerta, kun pitää esim. vessoja kuurata. Voi itku, ei mitään toivoa paremmasta..
Kommentit (7)
Otan osaa. Kaverini vaihtoi keittiötyön siivoukseen ja on tykännyt. Hän arvostaa vapautta ja rauhassa tekemistä. Kuuntelee äänikirjoja töitä tehdessään. Ehkä sinä voisit aloittaa tenttikirjojen kuuntelun ja opiskella toiselle alalle? Kuuntelet vaikka vuoden kirjoja ennen kuin haet kouluun, niin tunnet jo alan ja tiedät, että rahkeesi riittävät :)
Mä tykkäsin olla siivoojana kun sain tehdä omassa rauhassa ja napit korvissa kuunnella musiikkia.
Meillä tehdään työtä asiakkaiden keskellä ja siinä on kiellettyä siivota napit korvissa.
Rupea työttömäksi ja elä muiden verorahoilla.
When I start drinking
My dick does all my thinking
Hoes want to be scene with me
And I like their big thick titties
D-Cups with extra filling
Take it out let me lick it quickly
Calm down it's just a hickie
I'll blame it on this whiskey sipping, gets me tipsy
Vierailija kirjoitti:
When I start drinking
My dick does all my thinking
Hoes want to be scene with me
And I like their big thick titties
D-Cups with extra filling
Take it out let me lick it quickly
Calm down it's just a hickie
I'll blame it on this whiskey sipping, gets me tipsy
Teksti vessakopin seinästä?
Teetkö työtä ryhmässä vai yksin? Työyhteisöissä, kohteissa, kiireessä, varustetasossa ym. on paljon vaihtelua.