Millaista pukeutumistyyliä inhoat?
Kommentit (72)
Sellaista, jota joku yrittää pakottaa minun ylleni. Muut pukeutukoot miten itse haluavat, olen valmis sietämään sen.
Paitsi, ettei tämä oikeastaan pidä paikkaansa. Minä lähestulkoon inhoan niitä ryhdittömään pikkutakkiin ja liian pieniin farkkuihin pukeutuneita kolme-nelikymppisiä myyntimiehiä, jotka otsatukka silmillä kertoo rasvaisia ja misogyynisiä "vitsejä" asiakkaille. Siis niille, jotka todennäköisesti käyttää naisen rahoja auto- tai kodinkonekaupassa.
En inhoa mitään tyyliä. Tylsänä pidän toimistotätityyliä, missä kevyt huivi kietaistaan kaulalle. Ajattelen aina, että tuossa menee tylsimys, on varmaan omasta mielestään tyylikäs.
En mitään. Itselläni ei ole minkäänlaista tyyliä eikä tyylitajua joten ei ole varaa arvostella. Päällä on aina huppari, kotona verkkarit ja ihmisten ilmoilla farkut. Tylsääkin tylsempi olen minä.
Varmaankin omaa "tyyliä" 😅
Aina olen jotenkin homssuinen vaikka kuinka yritän. Huivi kaulassa joo välillä kun yritän löytää jotain ns. sopivaa töihin ja takuulla olen the täti. Paksut pohkeet, hiukset aina väärin. Pari kiloa tullut lisää eli vaatteet aina just pikkasen liian pienet. Jne jne.
Väärän kokoiset ja/tai likaiset vaatteet.
Semmosta yli isoa lumppua lumpun päälle ja vielä mustaa. (Ja siis itse kuljen 15 vuotta vanhoissa Adidaksen tuulihousuissa :D)
Vierailija kirjoitti:
https://www.marimekko.com/fi_fi/vaatteet/uutta/koettu-unikko-paita-beig…
Tällaista.
Järkyttävän kallista.
Hippityyliä ja sellaista, joka ei korosta miehisyyttä ja naisellisuutta.
Kardashian tyyliä, kloonimeikki varjostuksineen ja ripsipidennyksineen. Naama siis paklatun näköinen. Vaatteet piukat.
Vierailija kirjoitti:
En inhoa mitään tyyliä. Tylsänä pidän toimistotätityyliä, missä kevyt huivi kietaistaan kaulalle. Ajattelen aina, että tuossa menee tylsimys, on varmaan omasta mielestään tyylikäs.
Mikä sen huivin tarkoitus edes on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen huivin tarkoitus edes on?
Sen tarkoitus on
- lämmittää, (kyllä: huivi kaulassa lämmittää koko kehoa vaikka muut kehon osat olisivat huivittomia. Ja aina lämpöä ei tarvitse kuin kaulaan ja harteille)
- toimia samalla tavalla katseenkiinnittäjänä tai värilaiskänä kuin korut
-peittää tai saada yhteensopivaksi joku sellainen esim paidan kauluksen malli, joka ei sinällään sovi yhteen jakun tai villatakin kauluksen kanssa
Boomerit inhoo, jos nuori liikkuu nilkat paljaana. Turha väittää vastaan. :P
Inhoan "pukeutumista" jossa rahat loppui kesken ja joka kehonosa pitää näyttää. Inhoan ihmisiä jotka tunkee paljasta nänniä feissiin ja samaan aikaan huutaa että minua ei saa esineellistää. Tiedätte keitä olette.
Kesätyyliä, johon kuuluvat caprit, linttaan astutut sandaalit tai ballerinat, tiukka, hihaton toppi ja sieltä täältä näkyvin työntyvät rintaliivit. Tässä asussa sitten kävellään pitkin torin laitaa liian iso kassi kyynärtaipeessa roikkuen ja vähän kankeasti, kun ne kantapäät hakkaavat ikävästi asfalttia linttakorkojen ohitse. Ihmisen jalat ja nilkat takaa nähtynä ovat kamala näky. Ja paljaat varpaat ja kainalot toimistotyössä...yäk.
M25 kirjoitti:
Boomerit inhoo, jos nuori liikkuu nilkat paljaana. Turha väittää vastaan. :P
Se nyt vaan näyttää näin pakkasilta todella vajaaälyiseltä. M30
Nilkat paljaana pakkasella on vaarallista! Paleltumavammat eivät ole mikään boomerit vs. nuoriso -asia, vaan ihan terveysasia
En inhoa mitään pukeutumistyyliä. Todella voimakas verbi. En tietenkään pukeudu kuin omalla tyylilläni. Niin saavat muutkin pukeutua.