Millaista pukeutumistyyliä inhoat?
Kysymys otsikossa.
Kommentit (72)
Inhoan liian tiukkoihin urheiluhousuihin pukeutuneita pikkulikkoja, puhumattakaan aikuisista naisista. Näkyy kaikki vaot ja kukkulat haarovälissä. No miehet tykkää.
Kroppaan sopimatonta. Olen leveäharteinen ja pitkä urheilullinen nainen, äitini yritti aina tyrkyttää minulle supernaisellisia vaaleanpunaisia satiinisia ja silkkisiä puhvihihaisia puseroita. Not. Käytän urheilullisia tai ihan basic-vaatteita maanläheisillä väreillä ilman krumeluureja.
Moni mies suosii sitä, että on kauluspaita, jonka levällään olevasta kaula-aukosta näkyy T-paita, sitten on neule ja päällimmäisenä on pakattu pikkutakki. Minua ahdistaa ajatuskin, että sulloutuisin tuollaiseen vaatevuoreen. Näyttääkin niin pönäkältä sellainen. Eikö heitä ahdista? Ihmettelen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En inhoa mitään tyyliä. Tylsänä pidän toimistotätityyliä, missä kevyt huivi kietaistaan kaulalle. Ajattelen aina, että tuossa menee tylsimys, on varmaan omasta mielestään tyylikäs.
Mikä sen huivin tarkoitus edes on?
Olla se väripilkku toimistoasussa.
Lastentarhatyyliin pukeutuneet aikuiset: riemunkirjavaa, eri kuoseja sekaisin, trikoolumppua, korvissa ja kaulassa hassut roikkukorut, sotkuletit, kirjava reppu, kirjava, iloisen värinen se ja se ja se ja se..... Kun on niin kivaa ja reipasta käyttää värejä, ollaan niinku Afrikassa sielki naiset pukeutuu väreihin!
Burkhaa ja muita verhoamistarkoituksessa käytettäviä kaapuja, naamaristikoita.
Ne sellaset etnohousut, joissa haaru roikkuu polvissa. Eikö sellaisissa ole ikävä kävellä, on kuin olis vaipat housussa?
Vierailija kirjoitti:
Inhoan "pukeutumista" jossa rahat loppui kesken ja joka kehonosa pitää näyttää. Inhoan ihmisiä jotka tunkee paljasta nänniä feissiin ja samaan aikaan huutaa että minua ei saa esineellistää. Tiedätte keitä olette.
Meinasin kirjoittaa, etten inhoa mitään tyyliä, mutta joo täytyy myöntää että tuo on tosi rumaa. "Somejulkkikset" nimiä mainitsematta harrastavat tätä tyyliä. Siihen kuuluu myös hirvittävät pakkelit, silarit ja kaikenlaiset pidennykset tms. härpäkkeet.
Muotilehtien kuvissa näkee joskus sellaisia yhdistelmiä ettei kukaan ikinä voisi normaalielämässä pukeutua niin. Siis tyyliin: sinapinkeltainen tweed-takki, jossa 3/4-pituiset hihat. Alla myrkynvihreä silkkileninki, jalassa valkoiset korkkarit ja pinkit pitsinilkkasukat. Ja otsikko, mitä talvella työhön päälle? Joo, jos työ on Milanon ja Nykin muotiviikot.
Joo ne rasta-kannabishippien intianpuuvillaiset haaremihousut ja muut batiikkivärjätyt kauhistukset. Yrjö lentää!
🇺🇦🇮🇱
Pieruverkkarit. Inhoan myös tota sanaa!
Monesti mietin, kun näen jonkun collegehousuisen kulkevan, että ne haisee varmaan ihan pierulta. Yök.
M25 kirjoitti:
Boomerit inhoo, jos nuori liikkuu nilkat paljaana. Turha väittää vastaan. :P
Ok, Karen.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies suosii sitä, että on kauluspaita, jonka levällään olevasta kaula-aukosta näkyy T-paita, sitten on neule ja päällimmäisenä on pakattu pikkutakki. Minua ahdistaa ajatuskin, että sulloutuisin tuollaiseen vaatevuoreen. Näyttääkin niin pönäkältä sellainen. Eikö heitä ahdista? Ihmettelen!
Moni? En ole koskaan nähnyt miestä joka pukeutuisi noin.
Persetrikootyyliä, överimeikattua epäluonnollista nukelta näyttämis -tyyliä, ja sellaista missä ostetaan vain todella kallista merkkivaatetta statusarvon vuoksi (osa niistä vaatteista voi olla ulkonäöltään ihan ok, mutta se ajatusmaailma siinä taustalla etoo niin paljon että voisin oksentaa).
Miesten sellainen "minua ei kiinnosta miltä näytän ja olen ylpeä siitä" look. Joo, ei tarvitse hirveästi kiinnostaa, mutta vaatekappaleet voisivat edes etäisesti sopia yhteen. Ajatelkaa sellainen asu jossa on urheilulenkkarit, farkut, joku logo t-paita jonka päällä on avoin ruudullinen kauluspaita, bonuspisteitä sitä enemmän mitä vähemmän värit sopivat yhteen. Hyvässä lykyssä päästä löytyy vielä joku trilby ja aurinkolasit suoraan 2000-luvun alusta...