Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista pukeutumistyyliä inhoat?

Vierailija
18.02.2021 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että puetaan vaan mustaan. Harmi kun ihmiset ei uskalla käyttää värejä.

Katselin eilen kun olin juna-asemalla niin reilu yli puolella oli tummanpuhuvat vaatteet. Kai se musta on helpoin valinta mutta harmi silti.

En siis inhoa mutta ei meen jakeluun että nuori kävelee aukinaisessa pikkutakissa, jonka alla kevyt paita, farkut joissa nilkat melkein pohkeeseen asti paljaana ja lenkkarit pakkasella, huom ei ollut pipoa, huivia tai edes hanskoja.

Vierailija
42/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoaminen on vähän voimakas sana, mutta....

Sellainen halvalla koottu jakkupukutyyli, josta kaikesta paistaa, että vaatteet on laaduttomia ja halpoja. Halvat takamuksesta ja polvista pussittavat farkut, keinokuituneule, leprusta kankaasta kyhätty jakku, joka ei pysy muodossa, kaulassa pahimmillaan tosiaan joku huivi ja jalassa marketin halvimmat ballerinat tai keinonahkanilkkurit.

Myös sellainen ylimeikattu/-laitettu tyyli, johon kuuluu näkyviä logoja kalliilta merkeiltä. Tosi mautonta. Teineillä ymmärrän ehkä, mutta aikuisten ihmisten päällä tällainen tyyli aiheuttaa vain myötähäpeän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti inhoa, mutta silmääni ei miellytä kirjava pukeutuminen eikä toisaalta tylsä teinimäinen laumapukeutuminen. Tykkään ranskalaisesta keep it simple ja less is more- ajattelusta, sitä voi soveltaa eri pukeutumistyyleihin. Itse olen esim. enemmän boheemi kuin klassisen elegantti.

Vierailija
44/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset miehet joiden kesäpaidan ylänapit auki niin että rintakarvat tursuaa

Vierailija
45/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beigenväriset vaatteet

Vierailija
46/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Boomerit inhoo, jos nuori liikkuu nilkat paljaana. Turha väittää vastaan. :P

Eivät inhoa, vaan ihmettelevät tuota nilkat  sairastuttavaa 'tyyliä' (joka on kai peräisin ja tänne netin välityksellä omaksuttu  suoraan jostain Floridasta, tai Kaliforniasta. )

Vierailija
47/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun sellaista tukholmalainen bloggari wannabe tyyliä missä on vaan beigeä ja mustaa ja valkoista. Huoliteltua ja joku kallis laukku ja blondatut hiukset, pitkä beige villakangastakki. Paljon meikkiä. Se on niin karseaa ja geneeristä mutta toisaalta ymmärrän että ihmiset haluaa sellaista. Mäkin haluan jossain sielun syvyyksissä

Vierailija
48/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies suosii sitä, että on kauluspaita, jonka levällään olevasta kaula-aukosta näkyy T-paita, sitten on neule ja päällimmäisenä on pakattu pikkutakki. Minua ahdistaa ajatuskin, että sulloutuisin tuollaiseen vaatevuoreen. Näyttääkin niin pönäkältä sellainen. Eikö heitä ahdista? Ihmettelen!

Moni? En ole koskaan nähnyt miestä joka pukeutuisi noin.

+45v perus toimistotyössä olevilla miehillä näkee tällaista.

Vierailija
49/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sellaista värikästä, missä aikuinen nainen pukeutuu kuin Peppi Pitkätossu. Raidalliset polvisukat, joku kirkkaankeltainen takki, korviksina punaiset puupallot, lilat kengät ja hiukset kahdella saparoletillä.

Vierailija
50/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä sellaista värikästä, missä aikuinen nainen pukeutuu kuin Peppi Pitkätossu. Raidalliset polvisukat, joku kirkkaankeltainen takki, korviksina punaiset puupallot, lilat kengät ja hiukset kahdella saparoletillä.

Lapseni parhaan kaverin äiti pukeutuu tällä tyylillä itse tehtyihin vaatteisiin ja pukee myös molemmat tyttönsä lähes aina äitinsä kanssa identtiseen asuun ja isän ollessa mukana tämänkin vaatteet on värikoodattu sopiviksi. Vanhempi näistä tytöistä on jo ekaluokkalainen ja mietin koska äidille aletaan laittamaan vastaan pukeutumisessa. Keräävät kyllä katseita joka paikassa. Vähän sellainen Vilijonkka-meininki heillä noin muutenkin.

Vierailija
51/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en inhoa mut kummeksun hehtaarikokoisiin muodottomiin muhkutelttoihin pukeutumista, ei ole olemassa kroppamallia jota tuo imartelisi. Eli oversize-collegepaita sen päällä oversize-takki jne - jo näyttää kun olis laihduttu 40 kg mutta ei varaa ostaa uusia vaatteita.

Toki räätälöidyt, hyvin leikatut vaatteet maksavat enemmän, Monkin oversize-collegen saa halvalla ja on vara lihoa. Oikein istuvia vaatteita kun pitää niin ei parane montaa päivää mässätä liikaa, alkaa kiristää - ehkä tää on näiden maastoutumisvaatteiden viehätys.

Vierailija
52/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkirevityt farkut. Ne vain on todella karseat. Lähes aikuisetkin miehet pukeutuu niin, että polvet paljaina. Naurattaa joka kerta, että en tiedä sitten inhoanko vai onko vain naurettavaa.

Vierailija
53/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkityyli on minusta junttia. Lökähousuissa kulkevat gansta wannabeet on naurettavia. Muovibeibet statustyyleineen ovat myötähäpeää aiheuttavia. Gollegekansa masentunutta..

Vierailija
54/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Boomerit inhoo, jos nuori liikkuu nilkat paljaana. Turha väittää vastaan. :P

Minäkin kuljen jos sää suinkin sallii, olen vasta 65 vuotias. Inhoan sukkia yli kaiken, olen kotona aina avojaloin, onneksi on erittäin lämmin koti.

Vierailija
55/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian paljastavaa

Just vilkasin siepin instaa, siellä hän on rinnat tyrkyllä taas niin anteliaasti. Minua vähän säälittää, yksinäinen nainen josta epätoivo paistaa kilometrin päähän.

Juu, kyllä minäkin kotona pidän avarampia toppeja kun olemme miesystävän kanssa kahdestaan, mutta en tunne tarvetta esitellä rintavakoa julkisesti vaikka se kaunis onkin.

Vierailija
56/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas mainittu caprit, voisko joku kertoa mulle mikä niissä niin paljon kaikkia inhottaa? :D Musta ne on niin ihanat päällä, ja omaaan silmään näyttää sopivan myös hyvin! Ilmeisesti oon väärässä :D

Vierailija
57/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geneeristä kloonipukeutumista.

Vierailija
58/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas mainittu caprit, voisko joku kertoa mulle mikä niissä niin paljon kaikkia inhottaa? :D Musta ne on niin ihanat päällä, ja omaaan silmään näyttää sopivan myös hyvin! Ilmeisesti oon väärässä :D

Minä tykkään capreista, minulla on kauniit nilkat, mielelläni niitä esittelen. Sellaisista leveälahkeisista en tykkää.

Vierailija
59/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näkee Helsingissä niin urheilutyyli, nämä umpimustat pitkät toppatakit, homsuiset kangaspussit, tämä homsuinen kangastakki, puuvillaleggingstyyli, tonttu myssyllä höystettynä (spurgutyyli), väsyneet 30-40 vuotiaat mammat pitävät.

En ole 20 vuoteen nähnyt enää yhtä tyylikästä asukokonaisuutta. Miehet ovat kaamean näköisiä. Ei mitään muotoiltua partaa eikä raamikkaita vaatteita, aina vain urheiluvaatteet.

Vierailija
60/72 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkirevityt farkut. Ne vain on todella karseat. Lähes aikuisetkin miehet pukeutuu niin, että polvet paljaina. Naurattaa joka kerta, että en tiedä sitten inhoanko vai onko vain naurettavaa.

Naisillahan se taas on aivan asiallista pukeutumista ,eli pukeutumista niinkuin kuuluukin (?)