Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AstraZeneca-rokotteen saaneita?

Vierailija
18.02.2021 |

Kokemuksia, tuliko oireita ym. Itse odottelen kutsua rokotukseen ja mielellään juuri tuon Astran otan.

Kommentit (409)

Vierailija
301/409 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihassärkyä, jaloissa yöllä ihme hikoilua ja pistelyä ja päänsärkyä kokoajan. Pari viikkoa jo rokotuksesta.

Vierailija
302/409 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Briteissä on mennyt niin "hyvin"? Mitä siellä on erilailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/409 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihassärkyä, jaloissa yöllä ihme hikoilua ja pistelyä ja päänsärkyä kokoajan. Pari viikkoa jo rokotuksesta.

Taneli kehotti ottamaaan yhteyttä terveydenhoitoon mm. jos Astra-rokoteen jälkeen on pitkäaikaista kovaa päänsärkyä.

Vierailija
304/409 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sain rokotteen tänään. Pelotti, mutta ajattelin että mitä pikemmin otan rokotteen ja mitä pikemmin kaikki saa rokotteen, pääsemme takaisin normaalimpaan elämään. Tietty nyt pelottaa vielä enempi, mutta yritän muistutella itselleni että tässä oli joku tällainen johtoajatus taustalla. Nyt vain sormet ristiin, että hyvin menis kaikki.

Vierailija
305/409 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään toiselle tullut outoja kipuja ja mustelmia n. 2 viikkoa rokotuksen jälkeen?

Joku lääkärihän amerikassa kuoli rokotuksen jälkeen. Hänen veriarvonsa oli ihan persiillään. Hävisiköhän häneltä valkosolut tai punasolut kokonaan.

Vai olisiko olleet peräti verihiutaleet. Näin ne asiantuntijat pohtii.

Amerikassa ei ole ollut Astraa eli oliko Pfizer kyseessä?

Vierailija
306/409 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään toiselle tullut outoja kipuja ja mustelmia n. 2 viikkoa rokotuksen jälkeen?

Joku lääkärihän amerikassa kuoli rokotuksen jälkeen. Hänen veriarvonsa oli ihan persiillään. Hävisiköhän häneltä valkosolut tai punasolut kokonaan.

Vai olisiko olleet peräti verihiutaleet. Näin ne asiantuntijat pohtii.

Amerikassa ei ole ollut Astraa eli oliko Pfizer kyseessä?

Kyllä, kyseessä oli Pzifer ja kuollut lääkäri oli Dr. Gregory Michael.

Vierailija
307/409 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän AZ ei saa antaa viikkoon. 

Vierailija
308/409 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä on jo noin moni saanut rokotteen? Oletteko vanhuksia, riskiryhmäläisiä vai sairaanhoitajia?

Olen I-riskiryhmää, ikä 57 .

Suomessa on rokotettu yli 600 000 hlö (osa AZ.lla).

Saa nähdä, toteutuuko 2. rokotus.

Vierailija
309/409 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boris Johnson otti tänään AstraZenecan. Myös Dalai Lama on ottanut Astrazenecan. Ottakaa nyt hyvät ihmset se piikki älkääkä peruko aikojanne!

Jokainen rokotettu on tärkeä tässä taistelussa pandemiaa vastaan. Koronaan verrattuna rokote on superturvallinen. Korona vaarallinen juuri sen aiheuttamien veritulppien vuoksi!!!!

Pisteet Borikselle. Otti Astran vaikka itse sairasti jo koronan. Teki tämän ehkä Britannian puolesta. Astrassa voi olla ongelmia kuten olisi myös Sputnikissa tai Johnssonissa. Borikselle kuitenkin pisteet sillä näköjään muiden maiden johto ei ota Astraa.

Vierailija
310/409 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boris Johnson otti tänään AstraZenecan. Myös Dalai Lama on ottanut Astrazenecan. Ottakaa nyt hyvät ihmset se piikki älkääkä peruko aikojanne!

Jokainen rokotettu on tärkeä tässä taistelussa pandemiaa vastaan. Koronaan verrattuna rokote on superturvallinen. Korona vaarallinen juuri sen aiheuttamien veritulppien vuoksi!!!!

Pisteet Borikselle. Otti Astran vaikka itse sairasti jo koronan. Teki tämän ehkä Britannian puolesta. Astrassa voi olla ongelmia kuten olisi myös Sputnikissa tai Johnssonissa. Borikselle kuitenkin pisteet sillä näköjään muiden maiden johto ei ota Astraa.

Miksi Hanna Nohonynek ei ota Astraa mutta Boris Johnsson ottaa?

Vierailija
311/409 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä on jo noin moni saanut rokotteen? Oletteko vanhuksia, riskiryhmäläisiä vai sairaanhoitajia?

Kaikki normalisoituu viikon kuluttua, ehkä e-pillereitä syöville jokin muu rokote tai pillerit tauolle. Nuoremmat naisethan noita ongelmia on saanaeet.

Olen saanut AZ 9.3 ja seuraava piikki on kesäk. alussa.

Riskiryhmään kuulun 68-ikäinen nainen ja serkku  66 -ikäinen, samoin riskiryhmää

Suomessa on annettu joku 130 000 AZ rokotetta ja 2 on saanut jonkin tukoksen, varmaan normaali määrä, vaikka ei olisi yhtään rokotetta annettu.

Vuositasolla pelkästään Helsingin alueella tapahtuu n. 1200 tulppaa, joten siitä voi vähän laskaskella mikä on mahdollisuus saada se.

Vierailija
312/409 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanna ei ota mitään hetkeen, kun on potenut koronan.

Vierailija
313/409 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko Boris Johnssonissa ongelmia?

Vierailija
314/409 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanna ei ota mitään hetkeen, kun on potenut koronan.

"Hetkeen", joka kestää vuoskiausia.

Vierailija
315/409 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain astra rokotteen 16.3 ja seuraavana yönä heräsin vilinväristyksiin ja kuumeeseen ( 38.5) sekä lihaskipuihin, kestivät 1,5 vuorokautta. 19.3 illalla alkoi reisissä tuntua kummaa kihelmöintiä, pistelyä ja ny ihmettelen, et mitä se on?

Vierailija
316/409 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vastaavat oireet kuin edellisellä. 18.3. rokotettu.

Vierailija
317/409 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu sai pari viikkoa sitten. Riskiryhmäläinen. Sai jotain oireita minkä takia on käynyt lisätutkimuksissa. En tarkalleen tiedä. Nivelet kai jumiutui tai jotain.

Vierailija
318/409 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet keksittyjä stooreja rokotteen puolesta tai vastaan. 🥴

Vierailija
319/409 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki normalisoituu viikon kuluttua, ehkä e-pillereitä syöville jokin muu rokote tai pillerit tauolle. Nuoremmat naisethan noita ongelmia on saanaeet.

Olen saanut AZ 9.3 ja seuraava piikki on kesäk. alussa.

Riskiryhmään kuulun 68-ikäinen nainen ja serkku  66 -ikäinen, samoin riskiryhmää

Suomessa on annettu joku 130 000 AZ rokotetta ja 2 on saanut jonkin tukoksen, varmaan normaali määrä, vaikka ei olisi yhtään rokotetta annettu.

Vuositasolla pelkästään Helsingin alueella tapahtuu n. 1200 tulppaa, joten siitä voi vähän laskaskella mikä on mahdollisuus saada se.

Ei ole normaalia että tulee veritulppia ympäri kehoa, tai niinkuin Norjassa julkaistiin: immuunipuolustus käy omien verihiutaleiden kimppuu ja hiutaleet katoavat verestä.

Selviä rokotteen aiheuttamia erikoisvaivoja, eikä mitään mitä tapahtuisi jokatapauksessa.

Vierailija
320/409 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa pitäisi tutkia kenelle ei missään nimessä saa antaa.Jos on vaikka joku sairaus mikä jo voi lisätä veritulppariskiä ? Itselleni ehdotettiin joku aikaa sitten vaihdevuosilääkitystä ,mutta en halunnut aloittaa kun siihen on myös riski sairastua tuohon.Jossain kirjoitettiin ,että jos on ollut aikaisemmin aivoinfrakti niin onko tuo turvallinen.Tai yleensä jotain neurologisia sairauksia.