Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahvat leukaperät naisella, voiko olla naisellisen kaunis vai onko liian maskuliininen?

Vierailija
18.02.2021 |

Pitäisikö tässä muuttua mieheksi että edes joku voisi joskus kiinnostua?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä että kasvojen perusteella mun olisi pitänyt syntyä mieheksi niin voisin olla vaikka kuinka komea. Laatikkoleuka, leuassa vako, iso otsa, vahvat kulmakarvat...  Ei paljoo heteromiehet minua kattele :D

No pistän paremmaksi: vahva leuka, jättimäinen nokka, suden kulmakarvat, tihrusilmät, iso otsa, isot korvat, liuhutukka, pienet rinnat jne. Silti mulla on mies ja on ollut aina. Mutta koskaan en saa iskettyä ketään ensisilmäyksellä. Vasta sitten kun pidempään tunnen jonkun, niin saan ehkä tunteita heräämään hänessä. Ei se ulkonäkö aina kaikkea merkkaa.

Ps. Leukavako olis kiva. Olen kade.

Voi luoja :D Kaiken kukkuraksi vielä suden kulmakarvat!! Mahdatko nyt kuitenkin silmäillä itseäsi hieman liian kriittisesti? Jospa oletkin söpö, etkä itse sitä vaan hoksaa? Miehet kun haluaa yleensä sen instabeiben, jolla nuo karmivat kastemadot suun paikalla ja ne suuret boobsit.

Vierailija
62/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan viestin Audrey Hepburn ei ole mun mielestä vahvoja leukoja nähnytkään. Pienet sirot naiselliset kasvot sillä.

Audreylla on leveät leukaperät, mutta varsin pieni leuan pää. Tuollainen ei näytä mitenkään maskuliiniselta. Sama Angelina Joliella. Myös Olivia Wildellä on vahvat/leveät leukaperät, mutta leuanpää normikokoa naiselle eli tule ihan miehekästä vaikutelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvaleukainen nainen pystyy puremaan peniksen poikki yhdellä purasulla.

Kiitos, heh heh, päivän naurut tuli tästä. Nyt lenkille ja sitten kaffelle ja illaksi taas odottelemaan uusia lohkaisuja. ;D

hehheh hihhih höhhlh eikö olekin miehiin kohdistuvalla väkivallalla hauska vitsailla?

Kuonokoppahan tuollaiselle krokotiilille pitää laittaa ennen seksiä.

Kuka tässä on miehille ja heihin kohdistuvalle väkivallalle vitsaillut? Väkivalta on aina väärin. Naistyyppiä nauroin. Pirstotko telkunkin palasiksi, kun Putous tulee? Neuroottista jo tämä nykymeininki. Jos vähän toisen puhelimeenkin päin päätäsi käännät, olet joku rikollinen.

Aikoinaan pohjoisessa asuessani puhuttiin vielä po ronmunanpu rijoista, eikä kukaan alkanut mitään vi hapu heita lietsoa. 

Kummallista kun jo vitsitkin otetaan sinne kireään hermoon niin tiukasti, että pitää muita kommentoijia alkaa ahdistelemaan. Jos on noin paha olo, niin älä käy palstoilla. Muuta metsään ja sulje somekanavat. Hanki rauhoittavat.

Rasistiset läpät on varmaan sitten myös hauskoja vitsejä?

Vierailija
64/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vahvaleukaiset naiset ovat seksikkäitä.

Vierailija
65/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti, palstalla aina kehutaan ruotsalaisia naisia ja heillä on isot leukaperät.

Vierailija
66/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikein korostan meikillä kulmikasta laatikkoleukaani juhliin varsinkin. Mulla ei myöskään ole siro leuan kärki vaan koko leuka on sellaista Henry Cavill -mallia. Mutta kun olen muuten aika naisellinen: lyhyt, isotissinen, kapea vyötärö, pyöreät posket ja isot siniset silmät niin minusta leuka antaa vaan ulkonäköön kiinnostavuutta. Ilman sitä olisin ihan söpö perus taikinanaama, sen kanssa paljon näyttävämpi.

Vierailija
67/78 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marinilla on iso leuka ja vielä kuoppakin leuassa. Aika maskuliininen on hän.

https://images.app.goo.gl/1tew8bMm2VqiVDm76

Vierailija
68/78 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on korkeat poskipäät ja jonkinlaiset leukaperät, eivät hyvin leveät mutta jotain kuitenkin. Olen reilusti päälle 40 ja naama pysyy näiden tukimuodostelmien takia aika hyvin kuosissa, eli jotain hyvää niistä on. Nuorena olisi halunnut olla ihan erinäköinen, mutta näin vanhemmiten näytän paremmalta.

Mä luulen, että tuossa miehisyysasiassa on paljon kyse myös siitä kokonaiskuvasta. Jos nainen on kaikin puolin muutenkin jytky ja vielä leveät leukaperät (aika moni naisfutaaja on tätä mallia, jääkiekonpelaajista puhumattakaan), niin yleisilme on aika maskuliinen. Jos taas on sellainen Sikke Sumari tai Audrey Hepburn, jotka ovat siis vartaloltaan hyvin siroja, maskuliinista ei saa heistä tekemälläkään. 

Vierailija
69/78 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä turn off itselle. Salma Hayekistakin katoaa kaikki kuumuus, kun huomaa, että sillä on kasvon piirteet niin kuin Teemu Selänteellä. Tykkään tosi feminiinisistä naisista.

..mimmonen leuka sitten on feminiininen? semmonen pehmeakö? ei käytännössä leukaa lainkaan? vai joku muu?

Sydämen muotoiset kasvot on lähes poikkeuksetta kauniit.

https://www.yourfaceinourhands.com/content/themes/etna-interactive-site…

Bloggaaja MouMou on hyvä esimerkki.

https://moumou.fi/wp-content/uploads/2012/07/ID-iina-12_700.jpg

Vierailija
70/78 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön suhteen molemmien sukupuolien ihanne on kovin kapoista laatua. Mies ilman miehekkäitä piirteitä ei voi olla erityisen komea, vaikka ihan tavallisen komea voi vielä ollakin. Sama se on naisillakin, eli jos luusto on kovin maskuliininen niin ei nainen voi olla erityisen kaunis, vaikka toki ihan siedettävän nätti silti. Siksi hyvää ulkonäköä suorastaan palvotaan, kun sitä lopulta löytyy niin harvoilta.

Vierailija
71/78 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Turunen :)

Vierailija
72/78 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää valita vahvan leuan ja leuattoman (sellainen pieni, luisuva takana oleva leuka joka tekee profiilista luisuvan ja luo kaksoisleuan) mallin välillä niin jokainen valitsee vahvat leuat.

Vierailija
73/78 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso leuka, iso nenä jne. voivat olla hyvinkin puoleensa vetävä ja persoonallinen piirre naisessa (siinä missä miehessäkin). Ainakin minä tykkään, jos kasvonpiirteissä on jotain sopivalla tavalla kiehtovaa.  

Vierailija
74/78 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leukaperät eivät tee maskuliinisen näköiseksi, vaan leuanpää. Esim. Jennifer Aniston.

Samaa mieltä. Myös Ruotsin prinsessa Victoria on hyvä esimerkki siitä.

Vierailija
75/78 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä turn off itselle. Salma Hayekistakin katoaa kaikki kuumuus, kun huomaa, että sillä on kasvon piirteet niin kuin Teemu Selänteellä. Tykkään tosi feminiinisistä naisista.

..mimmonen leuka sitten on feminiininen? semmonen pehmeakö? ei käytännössä leukaa lainkaan? vai joku muu?

Kummankaan kasvojen muoto ei ollut musta erityisen kaunis. Tuollainen terävä leuankärki on juurikin aika miehekäs. Mielestäni naisellisempi yhdistelmä on leveähköt tai normaalit leukaperät ja pieni leuanpää.

Vierailija
76/78 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Sumari

Vierailija
77/78 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummankaan kasvojen muoto ei ollut musta erityisen kaunis. Tuollainen terävä leuankärki on juurikin aika miehekäs. Mielestäni naisellisempi yhdistelmä on leveähköt tai normaalit leukaperät ja pieni leuanpää.

Näinhän ne rumat naiset aina sanoo.

Vierailija
78/78 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän ne rumat naiset aina sanoo.

En ole kyllä ruma. Mua kehutaan paljon kauniiksi ihan tuntemattomien toimesta. Jos mua miellyttää enemmän jonkun muun mallinen leuka kuin tuollainen terävä joka on mielestäni miehekäs niin miksi alat haukkumaan mua henkilökohtaisesti? En mä väittänyt, että mielipiteeni on mikään absoluuttinen totuus vaan minun mielipide. Makuja on monia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän