Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahvat leukaperät naisella, voiko olla naisellisen kaunis vai onko liian maskuliininen?

Vierailija
18.02.2021 |

Pitäisikö tässä muuttua mieheksi että edes joku voisi joskus kiinnostua?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viehätyn lähes pelkästään ns. miehekkäästä leuasta naisella. Uskomattoman kauniita.

M23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ajatellut, ettei leukani olisi naisellinen.. mulla on suvussa naisilla vahva leuka,  ns. kaksareita ei ole kellään. Kasvoissa muutenkin selkeä luusto, korkeat poskipäät. Pitääkö tästäkin nyt ahistua, kun ei ole pehmen pyöreää leukaa kaksoisleukoineen? Mun leuka on saman mallinen, kun tuolla milla jovovichillä.

Vierailija
44/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat hulluina naisiin, joilla on vahvat leukaperät, kuoppa keskellä leukaa ja tuuhea piikikäs parta. Lisäksi euroviisujen voittomahdollisuus lisääntyy.

Vierailija
45/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kulmikas ja leveä leuka, en ole itse siitä koskaan pitänyt, mutta miehet tuntuvat jostain syystä tykkäävän :D

Vahavaleukaisten naisten palvonnalle on omistettu myös tällainen sivusto:

https://www.squarejawedwomen.com/

Vierailija
46/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvaleukainen nainen pystyy puremaan peniksen poikki yhdellä purasulla.

Kiitos, heh heh, päivän naurut tuli tästä. Nyt lenkille ja sitten kaffelle ja illaksi taas odottelemaan uusia lohkaisuja. ;D

hehheh hihhih höhhlh eikö olekin miehiin kohdistuvalla väkivallalla hauska vitsailla?

Kuonokoppahan tuollaiselle krokotiilille pitää laittaa ennen seksiä.

Vierailija
47/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. kullinpurijaposkilihakset on pelottavat.

Vierailija
48/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki vahvaleukaisesta naisesta on Robin Wright. Kaunis nainen, mutta samoilla kasvoilla voisi myös olla komea mies.

Ja vahva leuka on tosiaan ihan toisenlainen kuin iso tai pyöreä tai teräväkärkinen leuka. Näin siis minun mielestäni.

Vierailija
49/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelee vanhempia naisia, niin vahvat leukaperät ei silleen plötsähdä. Nainen, jolla on aika vahva luusto kasvoissa, säilyy paremmin kuin sellainen söpö pikkukasvo, joka voi hyvin nuorena olla hot. Mutta harvoin enää edes lähelle 30-vuotiaana.

Keskeistä on korkeat poskipäät. Naisilla joilla on korkeat poskipäät, naama ei valahda. Esim Victoria on kuitenkin kaunis, poskipäiden takia.

Mutta suomalainen nainen jolla ei ole poskipäitä, ohut vaalea iho ja pudottaa painoa, kyllä näyttää ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
50/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margot Robbiella on esimerkiksi vahva leuka ja on siitä huolimatta todella kaunis näyttelijä.

Vierailija
51/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria on ihan fiksu ja ok, mutta kyllä se järjetön leuka on kauhea. Onkohan se jääny oven väliin lapsena ja se on siksi venyny.

Vierailija
52/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leukaperät eivät tee maskuliinisen näköiseksi, vaan leuanpää. Esim. Jennifer Aniston.

Jo 7 viestiä eikä Victoriaa ole vieläkään mainittu

Victorialla on ISO leuan alue, ja hyvin pyöreä. Samanlainen, vielä kookkaampi löytyy Bruce Willisin tyttäreltä Rumerilta. On aivan eri asia omata sopusuhtaiset kasvot, joissa voimakas leukalinja kuin pitkät, isot kasvot joissa leuka on suhteettoman iso. Se on "vika" vähän kuin liian iso otsakin, mutta ei sekään PILAA kenenkään kasvoja. Hyvänen aika.

Jos haetaan symmetristä kauneutta kuten malleilla ja näyttelijöillä niin sitten ei kelpaa Victoria eikä Rumer.

Victoria ei ole kaunis ellei nappailtu vääriä sieniä.

Vierailija
53/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä että kasvojen perusteella mun olisi pitänyt syntyä mieheksi niin voisin olla vaikka kuinka komea. Laatikkoleuka, leuassa vako, iso otsa, vahvat kulmakarvat...  Ei paljoo heteromiehet minua kattele :D

No pistän paremmaksi: vahva leuka, jättimäinen nokka, suden kulmakarvat, tihrusilmät, iso otsa, isot korvat, liuhutukka, pienet rinnat jne. Silti mulla on mies ja on ollut aina. Mutta koskaan en saa iskettyä ketään ensisilmäyksellä. Vasta sitten kun pidempään tunnen jonkun, niin saan ehkä tunteita heräämään hänessä. Ei se ulkonäkö aina kaikkea merkkaa.

Ps. Leukavako olis kiva. Olen kade.

Vierailija
54/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Margot Robbiella on esimerkiksi vahva leuka ja on siitä huolimatta todella kaunis näyttelijä.

Samaa mieltä, todella kaunis.

Vierailija
55/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä turn off itselle. Salma Hayekistakin katoaa kaikki kuumuus, kun huomaa, että sillä on kasvon piirteet niin kuin Teemu Selänteellä. Tykkään tosi feminiinisistä naisista.

Vierailija
56/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Gisele Bündchenia. Vahvaleukainen, isonenäinen, mutta silti jumalaisen kaunis.

Vierailija
57/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä turn off itselle. Salma Hayekistakin katoaa kaikki kuumuus, kun huomaa, että sillä on kasvon piirteet niin kuin Teemu Selänteellä. Tykkään tosi feminiinisistä naisista.

..mimmonen leuka sitten on feminiininen? semmonen pehmeakö? ei käytännössä leukaa lainkaan? vai joku muu?

Vierailija
58/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna Kalinaisen mallinen leukako on sitten se ihanne? vai jotain enemmän,mut kuitenkin vähemmän kun Selma Hayekilla? Onko Cindy Crawfordkin ruma, kun on erottuva leuka hänellä?

Vierailija
59/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vahvat ja melko leveät leukaperät, ei silti näytä mielestäni miehekkäältä koska itse leuan kärki on pieni ja siro toisin kuin osassa kuvissa mitä tahan ketjuun on linkattu esim. prinsessa Victoria.

Ei ole ikinä kukaan leukaperiäni rumaksi sanonut vaan paljon on miehet kehuneet minua kauniiksi ja kasvojen muotoa symmetriseksi. Toki eihän mikään piirre varmasti kaikkien silmää miellytä. Joku naispuolinen ystävä joskus hämmästyneenä totesi, että sullahan on aika isot leukaluut.

Vierailija
60/78 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat leukaperät pääsevät oikeuksiinsa kun ikää alkaa tulla. Kun kanssasisarille kasvaa heltat niin jykevä leuka säilyttää muotonsa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme