Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä on toinen nainen. Mihin/ miten sukupuolitautitestesteihin?

Vierailija
18.02.2021 |

En ole ikinä joutunut tällaiseen tilanteeseen. Menenkö johkin Nummelan mehiläiseen yleislääkärille? Olen niin shokissa ettei järki juokse yhtään.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti rankkaa nyt mutta odottele pari viikkoa testien kanssa itämisajan takia.

Kai pistit ukon pihalle?

Sanoit että on ollut toinen nainen, niin oletan ihan suhdetta eikä mitään käynnistä kertapanoa. Inhottava äijä kun ehdoin tahdoin laittaa sun terveyden vaaraan panonsa takia.

Itsellä oli klamydia exän takia tarpeeksi pitkään, että tulehdus levisi munasarjoihin ja nyt kärsitäänkin sit mieheni kanssa lapsettomuudesta.

Nuo idiootit ei käsitä kuinka monen elämän voi tuhota ja miten pitkälle ne tuhot ulottuu.

Vierailija
22/35 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä eri kaupungissa voi soittaa tai olla nettipalvelun kautta yhteydessä omaan terveysasemaan tai keskussairaalan sukupuolitautien poliklinikalle. Ilmoittaa vain, että haluaa sukupuolitautitestit, ja sieltä sairaanhoitaja klikkailee sulle lähetteet laboratorioon sen kummemmin kyselemättä.

Mua on kaksi miestä pettänyt, joiden takia olen joutunut testeihin. Eivät kummallakaan kerralla meinanneet ottaa muuta kuin tyyliin klamydian ja tippurin. Halusin koko paketin hiviä ja hepatiittia myöden niin sanoin että ovat käyttäneet suonensisäisiä (joka toisen kohdalla paljastuikin myöhemmin todeksi). En ymmärrä miksi niin nihkeää? Eikö olisi halvempaa testata kunnolla kuin hoitaa jälkikäteen?

Kummallakin kerralla hoitsu vielä on kysellyt onko olleet ulkomaalaisia kumppaneita?!? Mistä hlvetistä mä tiedän mitä kaikkea toinen on käynyt panemassa ja miten se uökomaalaisuus on automaattisesti paha?

Kunnon laatumiehiä sullakin. Ei vitdtu suomalaisten näitten mammojen kanssa... 🤣

On se jänää tosiaan. Kaikki on aina naisten syy, miehissä ei ole ikinä mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain Helsingissä lähetteen soittamalla ajanvaraukseen terveyskeskukseen. Terkkari laittoi lähetteet. Kävin labrassa, koska oireita ei ollut niin hoidettiin huslabissa. Otettiin virtsatesti ja verikokeella HIV. Ei sisänäytteitä. Ei tarvinnut selittää syytä. Itse kävin kun aloitin uuden suhteen. Jos oireita on, tulee mennä sukupuolitautien poliklinikan päivystykseen.

Vierailija
24/35 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä tiedät että sun pitää mennä sukupuolitauti testiin.

Toinen nainen voi olla aivan täysin fiksu tapaus, jolla ei ole minkäänlaista sp-tautia eikä ongelmia alapäässään.

On myös voinut vaatia miestä käyttämään kondomia.

Tottahan se on hyvä tarkistuttaa, mutta pettäjämiehet huolehtivat yleensä siitä, että tauteja ei tule.

Vierailija
25/35 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä eri kaupungissa voi soittaa tai olla nettipalvelun kautta yhteydessä omaan terveysasemaan tai keskussairaalan sukupuolitautien poliklinikalle. Ilmoittaa vain, että haluaa sukupuolitautitestit, ja sieltä sairaanhoitaja klikkailee sulle lähetteet laboratorioon sen kummemmin kyselemättä.

Mua on kaksi miestä pettänyt, joiden takia olen joutunut testeihin. Eivät kummallakaan kerralla meinanneet ottaa muuta kuin tyyliin klamydian ja tippurin. Halusin koko paketin hiviä ja hepatiittia myöden niin sanoin että ovat käyttäneet suonensisäisiä (joka toisen kohdalla paljastuikin myöhemmin todeksi). En ymmärrä miksi niin nihkeää? Eikö olisi halvempaa testata kunnolla kuin hoitaa jälkikäteen?

Kummallakin kerralla hoitsu vielä on kysellyt onko olleet ulkomaalaisia kumppaneita?!? Mistä hlvetistä mä tiedän mitä kaikkea toinen on käynyt panemassa ja miten se uökomaalaisuus on automaattisesti paha?

Kunnon laatumiehiä sullakin. Ei vitdtu suomalaisten näitten mammojen kanssa... 🤣

On se jänää tosiaan. Kaikki on aina naisten syy, miehissä ei ole ikinä mitään vikaa.

AP valitsikin jä.nnamiehen, ei kiltttimiestä..

Vierailija
26/35 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen voi olla aivan täysin fiksu tapaus, jolla ei ole minkäänlaista sp-tautia eikä ongelmia alapäässään.

Tottahan se on hyvä tarkistuttaa, mutta pettäjämiehet huolehtivat yleensä siitä, että tauteja ei tule.

Anteeksi. Yt vaan mutta toinen nainen ei koskaan ole fiksu tapaus. Piste. Jos pettää niin luulisi käyttäneen kondomia. Miten ihminen voi olla niin itsekäs että oman huuman takia vaarantaa puolison terveyden? Todennäköisesti se toinen nainen on levittänyt niitä haaroja useammalle joten seksitaudin tartuttaminen on todennäköistä. Kamala tilanne sulla Ap.

Vierailija
27/35 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on juuri naisissa vika kun pariudutte väärien miesten kanssa, onko pakko valita tinderistä niitä jännittäviä miehiä jotka hakee vain seksiseuraa ja sitten tämä sama itkuvirsi toistuu täällä kuinka mies petti. Kunnon miehiä vaikka kuinka paljon sinkkuina mutta ei kelpaa kun pitää olla se jännittävä pettäjä. Ihan oma häpeänne jos saatte tauteja.

Vierailija
28/35 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi. Yt vaan mutta toinen nainen ei koskaan ole fiksu tapaus. Piste. Jos pettää niin luulisi käyttäneen kondomia. Miten ihminen voi olla niin itsekäs että oman huuman takia vaarantaa puolison terveyden? Todennäköisesti se toinen nainen on levittänyt niitä haaroja useammalle joten seksitaudin tartuttaminen on todennäköistä. Kamala tilanne sulla Ap.

Ei ois eka tapaus, jossa toinen nainen ei tiedä miehen olevan suhteessa, vaan mies esittää sinkkua/juuri eronnutta/eroa tekevää.

Vierailija
29/35 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne osataan kirjoittaa, mutta ei googlata?

Vierailija
30/35 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kahdesti ollut TIETÄMÄTTÄNI toinen nainen. Ei ne miehet mitään kumia halunneet. Itse en voi tulla raskaaksi niin en kännissä (joo tiedän, tapahtui nuorempana) tajunnut vaatia kumia, kävin jälkeenpäin testeissä.

Exä petti mua ja tartutti taudin, vtut ne mitään kumia tajua kun panettaa. Mieluummin laitetaan puolison terveys vaaraan ja mahdollisesti otetaan siltä kokonaan mahdollisuus saada ikinä jälkikasvua.

Oletan, että olet joko pettävä mies tai toinen nainen.

Vierailija
31/35 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on juuri naisissa vika kun pariudutte väärien miesten kanssa, onko pakko valita tinderistä niitä jännittäviä miehiä jotka hakee vain seksiseuraa ja sitten tämä sama itkuvirsi toistuu täällä kuinka mies petti. Kunnon miehiä vaikka kuinka paljon sinkkuina mutta ei kelpaa kun pitää olla se jännittävä pettäjä. Ihan oma häpeänne jos saatte tauteja.

Mutta kun tilanne on sama miehestä riippumatta. Kaikki miehet on roskaa, pettävät takuulla. Turha syyttää naisia siitä, että miehet eivät tunne sellaisia sanoja kuin uskollisuus ja kunniallisuus, ja moraalia ei ole tippaakaan heille syntymässä suotu.

Vierailija
32/35 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kahdesti ollut TIETÄMÄTTÄNI toinen nainen. Ei ne miehet mitään kumia halunneet. Itse en voi tulla raskaaksi niin en kännissä (joo tiedän, tapahtui nuorempana) tajunnut vaatia kumia, kävin jälkeenpäin testeissä.

Exä petti mua ja tartutti taudin, vtut ne mitään kumia tajua kun panettaa. Mieluummin laitetaan puolison terveys vaaraan ja mahdollisesti otetaan siltä kokonaan mahdollisuus saada ikinä jälkikasvua.

Oletan, että olet joko pettävä mies tai toinen nainen.

Jep, kuulin että veljeni oli pettänyt vaimoaan baarin vessassa jonkun ennestään tuntemattoman naisen kanssa. Ei käyttänyt kumia. Eikä olisi kertonut mitään, ellei vaimo olisi huomannut pettämistä itse. Sika mikä sika, niinkuin miehet yleensä.

Vierailija
33/35 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mehiläisellä voi vara ajan verkosta, lähetettä ei tarvitse. Helsingin seudulla Seksitautien testaus ja lääkärin vastaanotto Husin Sukupuolitautien poliklinikalla ajanvarauksella (ma-pe klo 8-10) 09 471 86220. Muualla Suomessa terveyskeskuksen kautta.

Spkl ei ota muuta kuin oireellisia eli myös Helsingissä soitto lähiterkkariin, joka tekee läheteen puhelimessa.

Vierailija
34/35 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan huolehdi.

Vierailija
35/35 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppakoronaa vaan kaikille petetyille naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän