Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Plastiikkakirurgia - muuttuiko elämäsi?

Vierailija
17.02.2021 |

Olen koko elämäni kärsinyt epäsymmetrisistä kasvonpiirteistäni joista olen saanut kuulla myös ulkopuolisten kommentteja.

Minulla on isohko kyömynenä, litteät poskipäät joista puuttuu muoto, litteä otsa, pitkä ylähuuli ja pieni leuka. Suurin ongelmatekijä on mielestäni leuka, joka saa nenäni näyttämään vielä suuremmalta. Harkitsen tällä hetkellä, 35-vuotiaana, vakavasti hankkivani leukaimplantin.

Kuulisin mielelläni kasvojen alueen operaatiossa käyneiden kokemuksia. Oletko sitä mieltä, että leikkaus oli hyvä päätös? Onko elämäsi muuttunut?
Asiallisia kommentteja, kiitos. En ole havittelemassa mitään överiä muutosta, vaan vain hieman symmetrisempiä piirteitä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele mitään ihon alle laitettavia. Miksi oi miksi nykyaikana niin moni haluaa veitsen alle. Surullista.

Vierailija
2/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuuko sinulta puoliso vai miksi haet symmetrisempää ilmettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekisit sen, siis oikea syy?

Vierailija
4/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sinua siitä haukutaan, 35 vuotiaana??

Vierailija
5/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mielestäsi tapahtuisi leikkauksen jälkeen?

Vierailija
6/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksytty totuus on tietenkin se, että vain sisäinen kauneus ja säteilevä itsevarmuus riittää.

Kumppanin löytämisessä ei riitä. Jos sulla ei ole rahan lisäksi mitään menetettävää niin anna mennä!

Vierailija
7/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä! Mun elämä ainaki muuttu ja näytän erittäin luonnolliselta, vaikka mulla onkin tehty 4 leikkausta kasvoihin😊

Vierailija
8/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirurgin neuvo, ettei kukaan huomaa jos pitää vauhtia yllä. 

Vierailija
9/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla saattaa olla vaikea purentavika ja tarvitset kunnollista ylä ja alaleuan muotoon kajoavaa kirurgiaa etkä pelkästään kosmeettista.

Vierailija
10/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin silmäluomileikkauksessa. On mulla edelleen noita-akan nenä, kalkkunankaula, otsarypyt jne eli olen edelleen keskivertoa epäviehättävämpi, mutta roikkuvien luomien korjaus jo kohensi ulkonäköäni niin, että suhteeni siihen on nyt varmaan aika normaali. Meikkaan siis esim. kyllä päivittäin edelleen, mutta huomattavasti vähemmän, koska näytän nyt mielestäni ihan ok:lta. Mulla siis toimi, en enää tuskaile ulkonäköäni / koe siitä ahdistusta. En juurikaan mieti asiaa.

Vierailija
11/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikkauttanut roikkuvat silmäluomet ja valtavan isot, raskaat rinnat. Olen molempiin toimenpiteisiini todella, todella tyytyväinen. Joka päivä peiliin katsoessani kiitän itseäni, että teetin molemnat toimenpiteet ja lähetän siunauksia minut operoineille plastiikkakirurgian ammattilaisille. Elämäni jatkuu silti ihan ennallaan, eivät ne toimenpiteet mitään maailmaani mullistaneita elämänmuutoksia tuoneet mukanaan enkä mitään sellaista odottanutkaan, mutta jotenkin virkeä katseeni ja uudet, tomerat rintani huiskivat keski-ikään kuuluvaa lopullisen arkipäiväisyyden, pettymyksen ja kaikkialle tunkeutuvan luovuttamisen tunnetta ja niiden takana lymyilevää kuolemanpelkoa edes hieman kauemmaksi.

Vierailija
12/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenäleikkaus menee useasti pieleen. kannattaa valita kirurgi tarkasti.

Vierailija
13/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut. Tarkoitus oli että auttaisi kumppanin löytämisessä. En löytänyt ja 45 v iän jälkeen en ole enää edes etsinyt. Nyt kun katson kuvia 10 vuoden takaa, tajuan ettei mun kasvoissa mitään vikaa alunperinkään ollut, joten ei yllätä ettei se vaikuttanut puolison löytämiseen. Olin vaan saanut jonkun pakkomielteen että kunhan olisin kauniimpi, mies löytyisi. Tosiasiassa luonteeni oli syy miksei löytynyt.

Vierailija
14/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, ja mielestäni kyllä kannatti. Vapautti ajatuksia ja energiaa murhetta tuottaneesta piirteestä ajattelusta. Eihän se muuten elämää mitenkään mullista (jos ei mene pahasti pieleen tietty)

Vierailija
15/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä! Mun elämä ainaki muuttu ja näytän erittäin luonnolliselta, vaikka mulla onkin tehty 4 leikkausta kasvoihin😊

mitkä?

ja luuletko ettei tiina jylhäkin luule olevansa luonnollisen näköinen kaunotar?

Vierailija
16/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auttanut. Tarkoitus oli että auttaisi kumppanin löytämisessä. En löytänyt ja 45 v iän jälkeen en ole enää edes etsinyt. Nyt kun katson kuvia 10 vuoden takaa, tajuan ettei mun kasvoissa mitään vikaa alunperinkään ollut, joten ei yllätä ettei se vaikuttanut puolison löytämiseen. Olin vaan saanut jonkun pakkomielteen että kunhan olisin kauniimpi, mies löytyisi. Tosiasiassa luonteeni oli syy miksei löytynyt.

sellaista se on kun vaatimukset ovat se 187cm tumma komea miljonääri. Johtaja, jolla kuitenkin on paljon aikaa viettää paljon aikaa yhdessä. Lihaksetkin pitää olla kuin mallilla mutta maks pari tuntia viikossa saa viettää salilla. 

ahneella on paskainen loppu

Vierailija
17/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen tehnyt jotain pikkuriikkisiä muutoksia ja säästyy hirveästi energiaa kun ei tarvitse jollain vippaskonstilla tai vaatteella tai meikillä yrittää korjata sitä häiritsevää kohtaa. Ilman muuta kävisin ainakin konsultaatiossa.

Nykyään on tehokkaita, edullisia ja turvallisia toimenpiteitä.

Vierailija
18/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika mielummin psykiatrille.

Vierailija
19/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikkaus onnistuu, niin varmasti elämänlaatusi ja itsetuntosi paranee. Oikeasti on varmaan aika harvassa ne, jotka jää leikkauksiin koukkuun eivätkä osaa odottaa kuin vasta kuollessaan liskon näköisinä. Itse menen joskus korjauttamaan nenäni, on varmasti paljon kivempi elää ilman typeriä kommentteja ja ilman että tarvitsee miettiä asiaa.

Vierailija
20/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään täydellinen, mutta en vaarantaisi henkeä tai terveyttäni kosmeettisten syiden vuoksi. Nukutus ja leikkaus on aina riski. Lopputulos voi olla tulehdus, kuolio, verenmyrkytys, epäonnistunut lopputulos, hermovaurio ym.