Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko sokerihuurretut maissihiutaleet? Niitä oli mainoksissa 80-luvulla. Maistoinkin niitä kerran. Järjetön tuote, mutta onko niitä vielä?

Vierailija
17.02.2021 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat mun herkkua lapsena.

Vierailija
2/32 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kummempi kuin nykyiset tönkkösokeroidut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frosties oli nimi. Toivottavasti on edelleen olemassa, kuka tietää?

Vierailija
4/32 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frosted flakes! Löytyy varmasti vieläkin. Ihana sokeripommi lapselle heti aamuun.

Vierailija
5/32 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne hyviä. Parempia kuin tavalliset.

Vierailija
6/32 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelloggsin Frosted Flakes. Mun mies on 60+ ja tykkää vieläkin, tosin niitä ostetaan ehka yksi paketti vuodessa. Kunhan kohtelee niitä lähinnä makeisiin ja leivonaisiin vertaantuvana höttönä niin ei ongelmaa.

Vierailija
8/32 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nämä. Nostan nyt vanhaa ketjua, kun tuli veljen kanssa nämä puheeksi. Meillä vanhemmat eivät ikinä suostuneet ostamaan näitä vaikka kinusimme niitä veljen ja siskon kanssa. Oltaisiin edes haluttu maistaa niitä. No, viikkorahoista säästimme ja ostimme paketin. Olivathan ne hyviä, mutta näin myöhemmin olen ihan onnellinen ettei vanhemmat ostaneet näitä. Se kerta riitti ja totesinkin että kyllä ne perus maissihiutaleet ja riisimurot on parhaimpia. Sama menee suklaa ym murojen kanssa, että kerta maistettuna riitti.

Vierailija
9/32 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin tiikerin tuot!

Vierailija
10/32 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ne oli hyviä! Meillä syötiin kyllä usein.

Vierailija
11/32 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiin tiikerin tuot!

Ei kun: Peliin tiikerin tuot! Niin se mainos meni.

Vierailija
12/32 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan nämä. Nostan nyt vanhaa ketjua, kun tuli veljen kanssa nämä puheeksi. Meillä vanhemmat eivät ikinä suostuneet ostamaan näitä vaikka kinusimme niitä veljen ja siskon kanssa. Oltaisiin edes haluttu maistaa niitä. No, viikkorahoista säästimme ja ostimme paketin. Olivathan ne hyviä, mutta näin myöhemmin olen ihan onnellinen ettei vanhemmat ostaneet näitä. Se kerta riitti ja totesinkin että kyllä ne perus maissihiutaleet ja riisimurot on parhaimpia. Sama menee suklaa ym murojen kanssa, että kerta maistettuna riitti.

Olen ostanut tavallisia Kelloggseja lapsilleni 1-2 pakettia vuodessa tai joskus kerran vuoteen riisimuroja. Mutta en myöskään ostaisi mitään sokerikuorrutettua tai suklaamuroja lapsilleni enkä itselleni. Onneksi eivät kaipaakaan niitä. 

Vierailija
13/32 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa edelleen, mutta mun mielestä sokerihuurre oli muinoin paksumpi. Hyviä ovat edelleen.

Vierailija
14/32 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan,niitä oli harvemmin mutta tavallisia Kelloggseja syötiin muuten tosi usein :) oliko silloin joku Kelloggs-buumi?  pitäiskin ostaa,en ole syönyt ainakaan 10 vuoteen :)

Vierailija
15/32 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frosties. Lapsena ei ole niin väliksi mitä pistää suusta alas, jos liikkuu.  Aikuiseen makuun aivan liian makeaa.

Vierailija
16/32 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli, ne Toni Tiikerit oli ihan hirveitä!

Vierailija
17/32 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sokerihuuRRRRettuja"

Vierailija
18/32 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä ostanut lapsilleni muroja. Enkä limsaa. Mysliä ja mehua syötiin, ehkä silloin tällöin taisi olla maissihiutaleita. Puuroa syötiin myös. Lapset eivät osanneet kaivata, eivätkä edes tykänneet muroista. Mysleissä oli valinnanvaraa.

19/32 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Meille taidettiin joskus ostaakin niitä. Tykkäsin kyllä paljon enemmän riisimuroista kuin maissihiutaleista. 

Suosituimmat riisimurotkin taisivat olla sokerihuurrettuja silloin.

Vierailija
20/32 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne hurrjan hyviä?