Syy miksi ihmiset eivät löydä kumppania
On se että etsitään ulkonäköä, rahaa, hienoa titteliä ym. Ihmisten pitäisi tutustua toisiinsa ja sitten kun löytyy ihminen jonka kanssa on hyvä olla niin sitten vasta suhteeseen.
Kommentit (53)
Pienissä maissa on vähemmän sinkkuja. Ja monille ei sovi suomalainen kumppani automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia tinderistä pitääkin hakea vain seksiseuraa. Seurustelukumppanit löytyy muualta.
Ihan samalla tavalla noita asioita katsotaan Tinderin ulkopuolellakin.
Ei. Kyllä vaikeinta on vain löytää kivaa ihmistä. Niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse kiva ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Pienissä maissa on vähemmän sinkkuja. Ja monille ei sovi suomalainen kumppani automaattisesti.
Pohjoismaissa on poikkeuksellisen paljon perinteisiin uskovia miehiä. Se taas ajaa itään. Naiset löytää suht helposti perinteisen miehen joko Suomesta tai viimeistään ulkomailta. Tällaisia naisia ei ole kovin paljoa, siksi heillä on valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse kiva ihminen?
Olen siihen asti kunnes toistuvasti annat syyn lopettaa sen. Sitten olen ihminen jota et ikinä halunnut tavata.
Kaiken syy on se että kaikenikäiset miehet haaveilevat n 20 vuotiaasta naisesta ja vastailevst näille treffipalstoilla.
Seurauksena kaikki jäävät yksin.
Nuoret naiset eivät heille viitsi vastailla ja kaikkoavat palstoilta.
Kukaan ei löydä ketään.
Minusta tuo ainainen ulina että miehet hakee vain sitä ja naisille kelpaa vain tämä on ihan höpönlöpöä, rasittavaa valitusta niin miehiltä kuin naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa vain komeakasvoiset pitkät statusmiehet.
Naiset ovat se pinnallisempi sukupuoli.
Et ole varmaan ottanut selvää mitä ei-niin-kauniit naiset hakevat, koska itse haet vain kaunista etkä mitä ilmeisimmin heille kelpaa. Menikö oikein?
Ei ole vaikeaa löytää kumppania edes tälläisen luuserimiehen, hankalampaa nykyaikana se kumppanin pitäminen kun ei siedetä niitä toisen huonoja puolia ollenkaan vaikka ihana ois muuten...
Vierailija kirjoitti:
Kaiken syy on se että kaikenikäiset miehet haaveilevat n 20 vuotiaasta naisesta ja vastailevst näille treffipalstoilla.
Kukaan ei löydä ketään.
Joopa joo, tein suomi24 treffit profiilin. Lähetin n. 10 naiselle viestin. Odottelin pari päivää aina kun laitoin seuraavalle. Yksikään ei vastannut mitään. Iät oli 31-43v väliltä, parilla oli kuva, lopuilla ei ollut edes kuvaa.
Minulla useampi kuva ja profiilissa minkälainen olen, mitä arvostan, harrastan, haaveilen, jne.
En usko yhtäkään näitä juttuja, että naisille ei fiksua seuraa oman ikäisistä miehistä löytyisi.
M38
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeaa löytää kumppania edes tälläisen luuserimiehen, hankalampaa nykyaikana se kumppanin pitäminen kun ei siedetä niitä toisen huonoja puolia ollenkaan vaikka ihana ois muuten...
Ihan mitä tahansa huonoja puolia ei tarvitsekaan sietää.
Aloituksen neuvoma skenaario ei ole sen lupaavampi. Olen tutustunut henkilöön pitkän ajan kuluessa
muun elämän ohella, ja tosi ihastunut. Tunne vaan ei ole molemminpuolinen. Ei tule paria sen enempää kuin hakukriteereilläkään etsimällä tulisi.
Kummallakaan meistä ei myöskään ole statusta eikä sen kummemmin näköäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei löydä ketään.
Ne löytävät, jotka ovat realistisesti liikenteessä. Miehiä on palveluissa naisia enemmän eli tavis-Jarmo tuskin löytää itseään nuorempaa naista. Tavis-Tiina tuskin saa Hunksia.
Vierailija kirjoitti:
Omassa kaveripiirissä on monta ikisinkku miestä. Ollaan siis 30+ vuotiaita ja koska heillä ei syystä tai toisesta flaksi käynyt silloin 20v kun heidän odotuksensa oli 10+ mallinaiset, niin nyt he ovat aivan järkyttäviä sovinistejä joiden elämäntehtävä on painaa kaikki naiset alas.
Tällaisia miehiä on ollut aina. Itse ovat joko ulkonäöltään tai käytökseltään ei-niin haluttavia, mutta naisen pitää olla täysi kymppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitä tahansa huonoja puolia ei tarvitsekaan sietää.
En nyt sitä hakenutkaan että kaikkea tartteis sietää, miksi moista ajattelit.
Tässä taannoin tunsin erään henkilön jolla oli parisuhteita jotakuinkin saman verran kuin ikävuosia ja hän oli aina jättävä osapuoli, nyt ollut ilmeisesti pidempään suhteessa joten kai se oikea sieltä sitten löytyi.
Minusta suurin syy sille että ihmiset ei enää löydä kumppania on nykyajan ilmiö henkisen kehityksen hidastuminen ja sen projisoiminen potentiaalisiin kumppaneihin. Heihin heijastetaan ne piirteet joita ei itsessä suostuta näkemään, kuten henkisen kasvun vajaus ja epäkypsyys ja päämäärättömyys ja saamattomuus. Näitä väitteitä vilisee tämäkin palsta usein mutta kyllä kielii siitä että sanojalla itsellään on aika paljon savottaa ennen kuin voi edes itseään aikuiseksi kutsua.
Ei siinä ole mielestäni mitään vikaa, että haluaa puolisokseen sekä ulkoisesti itseään viehättävän että muutoinkin eli mm. persoonallisuuden, arvojen, tulevaisuuden toiveiden jne. osalta sopivan. Juuri niinhän sen kuuluu mennä.
Jos ei löydä itselleen sopivaa kumppania, jonka kanssa rakastutaan puolin ja toisin, niin sitten ei löydä. Sinkkunakin voi elää hyvää elämää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kuvailit juuri arviolta 90% miesten sielunmaisemaa. Monille riittää kulissit.
Kammari toiminnan täytyy olla huippuluokkaa, jotta tota kestää. Useimmat herää todellisuuteen lasten lennettyä pesästä ja osa miehistäkin ottaa siinä vaiheessa eron.