Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä miten voi taistella yläkerran häirikköä vastaan, kun rauhallinen keskustelu tai yhteydenotto isännöitsijään ei auta

Vierailija
17.02.2021 |

Poliisit voin tietty soittaa kun bileet taas alkaa. Mutta häirikkö saa mellastaa aivan oman mielensä mukaan ja se alkaa ottaa päähän. Tiedän että se tykkäisi nukkua aamulla pitkään, ehdotuksia mitä teen aamulla klo 7 lähtien, että saan sen aamut edes pilalle. Koska vaikka poliisit tulisikin loppuillasta niin se on kuitenkin jo pilannut taas kaiken. Eli haluan edes pahoittaa sen mielen, jos en pysty asiaa lopettamaan.

Olen ilmoittanut toistuvasta metelistä, mutta vuokranantaja ja isännöitsijä ei tee mitään koska muut ei valita.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen tapa olisi kusta uunipellille ja laittaa se pakastimeen kunnes se on jäätynyt. Sitten laita jäätyneet kusenpalaset häirikön postiluukusta sisään

Eikö olisi helpompi vain raottaa luukkua ja lirauttaa sisään, ainakin näin miehenä.

Vierailija
42/44 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun koko yön juoppohullun pariskunnan huutoa mölyä kuuntelee niin tekee hyvää seuraava:

Juuri kun juoppo on sammunut ja hiljasta tulee, paukuta patteriin jotain kovaa.

Minä paukutin ompelukonettani klo 05.15 patteriiin ja nautin mölystä👍

Sai juoppohullut maistaa omaa lääkettään ja heidän ns nukkumisesta ei tullut mitään 👌

En suosittele,

Juoppohulluilla joskus naksahtaa aivoissa pahasti, ja sitte jälki voi olla rumaa.

No ei sammumassa oleva juoppo mikään superman ole, ei se oven läpi pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuspelti on ihan hauska, mutta itse aion mennä tolla remppalinjalla. Remppa kohdistuu katonrajaan.

Ap

Vierailija
44/44 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt herättämässä sen joka aamu kukonlaulun aikaan ovikellon soitolla ja kerrot että viimeöinen mekkalointi häiritsi. Sitkeästi vaan. Kyllä se siitä vittuuntuu.