Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä aiotte tehdä hiihtolomalla? Kaipaan vaihtelua ainaiseen kotona oloon

Vierailija
17.02.2021 |

Olen lapseni omaishoitaja ja odotan toista lastani, joten olen paljon kotona. Menetin työni koronan takia viime vuonna, enkä saanut uutta työtä, joten olen ollut työttömänä liki vuoden verran. Ensimmäinen lapseni käy päiväkodissa, mieheni käy töissä, joten olen paljon myös yksin. Sinänsä tämä ei haittaa, olen aika erakko luonteeltani, mutta nyt alkaa jo olemaan vaikeaa. Epäilen myös kärsiväni raskausajan masennuksesta.

Nyt kaipaisinkin hiukan ideoita hiihtolomalle! Perheemme ei koskaan ole ollut kova matkustamaan, edes kotimaan sisällä, mutta olisi kiva nyt päästä pois tutuista ympyröistä. Mietinkin, että mitäs nyt koronan aikaan voisi tehdä turvallisesti? Ulkoillaan nyt tietysti, mutta se ei paljon vaihtelua tee ja kaipaisinkin juuri nyt vaihtelua, että piristyisin hiukan, olo on ollut todella kurja jo jonkin aikaa.

Itsellä jostain syystä lyö ihan tyhjää, tulee mieleen vain kylpylät ja hotellit, mutta niihin ei tee mieli mennä koronan takia. Ja tuntuisi aika pöljältä vain ajella ympäri Suomea, vaikka sekin voisi kyllä piristää.

Eli kertokaa mitä aiotte tehdä hiihtolomalla, jos niistä keksisin jotakin!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä esikoisellasi on jos olet omaishoitaja? Vaikuttaa vähän siihen mitä pystyy ehdottamaan

Laaja-alainen kehityshäiriö, autismin piirteitä, vaikeuksia tuottaa ja ymmärtää puhetta.

Ap

Hui. Toivottavasti tuleva lapsesi on terve.

Vierailija
22/23 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä esikoisellasi on jos olet omaishoitaja? Vaikuttaa vähän siihen mitä pystyy ehdottamaan

Laaja-alainen kehityshäiriö, autismin piirteitä, vaikeuksia tuottaa ja ymmärtää puhetta.

Ap

Meillä sama diagnoosi lapsella. Näitä olemme tehneet lomalla:

Hotelli, laiva, junareissu, jotkin museot, pulkkamäki, hiihtoreissu, luonnonpuisto ja grillaus nuotiolla, parin päivä mökkiloma, lumikenkäretki, laskettelu ystäväperheen tapaaminen.

Tänä vuonna tiedossa B&B, laskettelua, hiihtoa, pulkkamäki kaverin kanssa, ystäväperheen tapaaminen, leffailta kotona, lautapeli-ilta, lukemista, leipomista, hyvää ruokaa, pizzat ravintolassa, yökyläily kaverilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyrytään kaveriporukalla FFXIV:ssä. Tarkoitus edetä Stormblood lisäosasta siihen asti jossa Shadowbringers lisärin tarina justiinsa menee ja samalla tehdä muutama raidi jne. Syksyllä tulee uusi lisäosa joten sitä varten valmistellaan pikkuhiljaa.