Mikä avuksi leveään lantioon?
Vartaloni olisi muuten sopusuhtainen, mutta ongelmana on jäätävän leveä lantio, joka tuo emäntämäisyyttä ahteriini ja ulkonäkööni. Lantioni on siis leveä luustoltaan, vaikka olisin hyvin hoikka muuten. Lisäksi vähätkin lisäkilot kertyvät ensimmäisinä lantiolle ja peppuun sekä reisien yläosaan. Mikä auttaisi tällaiseen vartalomalliin?
Kommentit (92)
Kim Kardashianilla vasta lanteita onkin ja maailman seuratuimpia naisia. Hyvät mitathan sinulla on, ap. Vyötärökin ihannemitoissa. Mene vaikka salille, niin saat rasvat kuriin ja lihasta tilalle.
Ryhdy ”Satakiloiset siskokset -dieetille ja kahden vuoden kuluttua lantiosi jää kätevästi polviin asti roikkuvien läskien alle piiloon.
Suurimmilla uimapukuvalmistajilla lantion ympärys on aina suurempi kuin rinnanympärys.
Leveä lantio on feature, eikä bugi. On kantajasta kiinni, tuleeko siitä issue.
Itse suosittaisin seuraavaa Maija Vilkkumaan julkilausumaa toimintatapaa: "Anna lantion pyörii huuda wou-ou-ou"
Vierailija kirjoitti:
Minä taas haluaisin leveän lantion. Mulla on todella kapea poikamainen lantio ja mitkään housut ei istu.
Luustolle ei voi mitään mutta ympärysmittaa voi lisätä kasvattamalla pakaralihasta.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmilla uimapukuvalmistajilla lantion ympärys on aina suurempi kuin rinnanympärys.
Kaikilla ns. normaaleilla vaatemerkeillä on. Haute couturesta en tiedä, ehkä siellä ei saa olla sisäistä tukirankaa?
Minä rakastan leveää lantiotani. Monenlaiset vartalot voivat olla kauniita.
FAKTA: HOIKKA LEVEÄ LANTIO= MALLI!
ja sexy :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös on yli metrinen lantio ja nyt yli kolmekymppisenä olen tyytyväinen vartalooni. Lantioni ja takapuoleni on runsas ja kaunis. Seksikäs. Olisin halunnut niin kovasti poikamaisen ja norjan vartalon nuorena 00-luvulla, mutta nyt olen enemmän kuin tyytyväinen ulkonäöllisesti. Farkut yms pitää korjauttaa vyötäröltä sopivaksi, mutta ensiavuksi auttaa myös kun laittaa vyötärönauhan sisälle tiukan kuminauhan. Nukkuessa kyljelläni lantio häiritsee, mutta työnnän alle u-tyynyä tai peittoa.
Synnyttäjän lantio tämä ei kuitenkaan ole. Sisälantiostani ei tule mitään kananmunaa isompaa ulos, testattu on ja sektioon meni. Eli kaikki ne setämiehet nuoruudessani olivat ällön lisäksi vielä väärässä.
Entäs tätinaiset?
Vierailija kirjoitti:
Naisella kuuluu olla leveä lantio ja isot reidet.
https://scrolller.com/santas-not-real-but-i-am-have-a-seat-cnqx5ty042
Oho!!! 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös on yli metrinen lantio ja nyt yli kolmekymppisenä olen tyytyväinen vartalooni. Lantioni ja takapuoleni on runsas ja kaunis. Seksikäs. Olisin halunnut niin kovasti poikamaisen ja norjan vartalon nuorena 00-luvulla, mutta nyt olen enemmän kuin tyytyväinen ulkonäöllisesti. Farkut yms pitää korjauttaa vyötäröltä sopivaksi, mutta ensiavuksi auttaa myös kun laittaa vyötärönauhan sisälle tiukan kuminauhan. Nukkuessa kyljelläni lantio häiritsee, mutta työnnän alle u-tyynyä tai peittoa.
Synnyttäjän lantio tämä ei kuitenkaan ole. Sisälantiostani ei tule mitään kananmunaa isompaa ulos, testattu on ja sektioon meni. Eli kaikki ne setämiehet nuoruudessani olivat ällön lisäksi vielä väärässä.Olet sitten kyllä tavannut täysin vääriä - ja poikkeuksellisen urpoja - setämiehiä. Vanhemmat herrasmiehet ovat kautta aikojen osanneet arvostaa naisellisia mutoja.
Niinhän ne setämiehet osasivatkin. Kehuivat kovasti synnyttäjän lantioksi. Ällöjä olivat ja väärässä. Lantioni on leveä, upea ja mahtava, mutta sisältä pieni. Setämiesten lausumia arvostaisivat varmasti enemmän heidän ikäisensä naiset kuin teini-ikäiset.
Mutta jos molemmat osapuolet - sekä sinä, että ne miehet - olivat sitä mieltä että lantiosi on upea, niin mikä tässä sitten on se ongelma?
No se, että ne setämiehet olisivat voineet pitää suunsa kiinni teinien vartaloista? Ja se, että synnyttäjän lantio se ei todistetusti ollut.
No "synnyttäjän lantio" on tietysti terminä muutenkin aika tökerö, mutta tuo tuntuu hiukan asian vierestä nillittämiseltä, kun itse lantiosta - jota tämä ketjukin käsittelee - olivat samaa mieltä kanssasi. Se, että joku taas jaksaa dissata näitä setämiehiä, on niin väsynyttä uhriutumista, että sen olisi aivan hyvin voinut jättää mainitsemattakin.
Tuota noin, mitä jos vain hyväksyisit itsesi sellaisena kuin olet? Tulet välittömästi onnellisemmaksi. Minä tein niin ja suosittelen!
Lantiotasi et voi muuttaa ja hyvä niin.
Mikä nainen se sellainen on jolla ei ole näyttävää lantiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa miesvartalon?
Tykkään melko harteikkaasta ja kapealantioisesta kropasta naisilla. Käsivarretkin voisi olla jämerät, toisin kuin minulla, joka oon ihan narukäsi. Ja niin piti ex-miehenikin. Tyyli-ihanteellanikin on sellainen vartalo.
T. Ap
Entä parrankasvu? Pitäisikö olla tuuhea parta? Sopiva pituus n 185 cm, ja ääni möreä, niinkö?
Aika jännä tämä aloittajan ongelma - mulla on itsellä melko samanlainen kroppa: hiukan alle 70cm vyötäro ja takamus on vissiin 103cm jos oikein muistan. Olen ehdottomasti pitänyt tätä kroppani hyvänä puolena, eikö se nyt ole erityisen muodin mukainenkin?
Kyllä alasinkin leviää kun tarpeeksi takoo.
Vierailija kirjoitti:
Naisella tulee olla naisen muodot. Jos haluat olla joku ...gyyni, emme voi auttaa.
Ja mikähän oikeus kellään on sanoa, millainen vartalo muilla TULEE olla? Ihanteita saa olla, mutta tuo on todella ikävä tapa muotoilla asia. Kaikilla naisilla ei ole muotoja, vaikka haluaisi.
Kokeile korsettia.
Hyvä korsetti tulee lantiolle, ja siitä käsin nostaa tissejä ylös. Huomio kiinnittyy sitten tisseihin
Kasvata vyötärön ympärystäsi 120 cm niin 95 cm lantiosi näyttää kapeammalta.