Mikä avuksi leveään lantioon?
Vartaloni olisi muuten sopusuhtainen, mutta ongelmana on jäätävän leveä lantio, joka tuo emäntämäisyyttä ahteriini ja ulkonäkööni. Lantioni on siis leveä luustoltaan, vaikka olisin hyvin hoikka muuten. Lisäksi vähätkin lisäkilot kertyvät ensimmäisinä lantiolle ja peppuun sekä reisien yläosaan. Mikä auttaisi tällaiseen vartalomalliin?
Kommentit (92)
Minä taas haluaisin leveän lantion. Mulla on todella kapea poikamainen lantio ja mitkään housut ei istu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus mittailin enemmän itseäni ja rinnanympärys oli noin 82-84 cm, vyötärö noin 65-68 cm ja lantioni oli kammottavat 90-95 cm. Pituutta on 174 cm. En ole aikuisena saanut lantiotani koskaan oikeasti kapeaksi.
T. Ap
Monilla malleilla vyötärö on 62-68cm ja lantio 88-92cm eli etpä paljoa eroa siitä vartalonmuodosta, jota vaateteollisuus pitää ihanteena. Toki jos olet 150cm pitkä niin sitten voi pylly näyttää leveältä.
Lukutaito hups. Sanoitkin pituutesi tuossa. En tiedä mistä olet keksinyt leveän lantiosi. Olen 180cm pitkä ja lantio 95cm ja näytän pojalta lantioni kanssa kuulemma. Naisellisia muotoja minulla ei hirveästi ole. Onko sulla syömishäiriö kun näät itsesi niin vinksahtaneesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä hyväksyminen?
Mutta näytän aina oudon muotopuolelta. Leveä lantio on ruma ja näyttää kamalalta kaikenlaisissa housuissa. ☹ Hoikkuuskaan ei auta, vaan se korostaa sitä muotoa vielä enemmän.
Leveä lantio on naisellinen ja kaunis. Paljon kauniimpi kuin himoitsemasi hoikka tyyliin kaisa mäkäräinen.
Eihän sille luustolle mitään voi. Mulla on 89cm lantio ja olen 50kg, eli lähes alipainossa. Vyötärö on 60cm. Mutta tykkään itse vartalostani ja kyllä jokainen mieskin on siihen hulluna ollut. On onneksi isot rinnatkin vartaloon nähden.
Mulla lantio 112cm ja olen normaalipainoinen aktiiviurheilija. Paras neuvo; älä käytä housuja, vaan kotelomekkoja/hameita. Noissa leveä lantio näyttää ihan hyvälle, jos vyötärö on sitten taas kapeahko.
Käytän aina hameita/mekkoja (tuki urheillessa trikoita)
Mies viiskytä vee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Leveä perze on kamala :(.
Eipäs oo, vaan upea :)
Kaikenmuotoiset ja -kokoiset naiset ovat upeita, ja oma rakas vaimoni erityisesti!
No näinhän sitä voi itseään lohduttaa, kun pallo on jalassa. Onko paksut pohkeet myös?
No joo, feel you ap.
Hoikkana mulla oli samat mitat, nyt 20 kg keski-ikään lihottuani lantion ympärykseni on jo 114 cm. Yläosa kokoa 40-42 ja alaosa 46 eli yli kaksi kokoa yläosaa isompi.
Mutta tiiäkkö mitä, se menettää merkitystään. Ja tunikat kätkee ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sille luustolle mitään voi. Mulla on 89cm lantio ja olen 50kg, eli lähes alipainossa. Vyötärö on 60cm. Mutta tykkään itse vartalostani ja kyllä jokainen mieskin on siihen hulluna ollut. On onneksi isot rinnatkin vartaloon nähden.
Ap:nkin aloitus kuulosta samanlaiselta humble bragiltä.
Geenivirhe, ei mitään tehtävissä, oot hyvä synnyttäjä.
Mies viiskytä vee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Leveä perze on kamala :(.
Eipäs oo, vaan upea :)
Kaikenmuotoiset ja -kokoiset naiset ovat upeita, ja oma rakas vaimoni erityisesti!
Taitaa vaimo siellä itse kommentoida...
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös on yli metrinen lantio ja nyt yli kolmekymppisenä olen tyytyväinen vartalooni. Lantioni ja takapuoleni on runsas ja kaunis. Seksikäs. Olisin halunnut niin kovasti poikamaisen ja norjan vartalon nuorena 00-luvulla, mutta nyt olen enemmän kuin tyytyväinen ulkonäöllisesti. Farkut yms pitää korjauttaa vyötäröltä sopivaksi, mutta ensiavuksi auttaa myös kun laittaa vyötärönauhan sisälle tiukan kuminauhan. Nukkuessa kyljelläni lantio häiritsee, mutta työnnän alle u-tyynyä tai peittoa.
Synnyttäjän lantio tämä ei kuitenkaan ole. Sisälantiostani ei tule mitään kananmunaa isompaa ulos, testattu on ja sektioon meni. Eli kaikki ne setämiehet nuoruudessani olivat ällön lisäksi vielä väärässä.
Olet sitten kyllä tavannut täysin vääriä - ja poikkeuksellisen urpoja - setämiehiä. Vanhemmat herrasmiehet ovat kautta aikojen osanneet arvostaa naisellisia mutoja.
Voi kuule ku luuston muodolle ei mitään voi. Olet leveälantioinen, hyväksy se.
Ole toisenlainen. Kirurginen operaatio. Perseenpienennysleikkaus. Imetään rasvaa perseestä ja lasketaan ne viemäriin tai Ekokemille.
Maastavetoa salilla. Palkkaa personal trainer. Leveä selkä tasapainottaa leveän lantion, ja korostaa vyötärön kapeutta entisestään. Se kuuluisa X-shape on hyvin harvalla luonnostaan ja mahdoton niille, joilla on luonnostaan kapea lantio. Joten ota ilo irti hyvästä genetiikastasi ja salille mars! Miehet eivät kohta pysty pitämään näppejään erossa sinusta. T. 98-68-93 (lantio-vyötärö-rinta)
Vierailija kirjoitti:
Geenivirhe, ei mitään tehtävissä, oot hyvä synnyttäjä.
Hmm, eli hyvät geeni = ei voi synnyttää normaalisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös on yli metrinen lantio ja nyt yli kolmekymppisenä olen tyytyväinen vartalooni. Lantioni ja takapuoleni on runsas ja kaunis. Seksikäs. Olisin halunnut niin kovasti poikamaisen ja norjan vartalon nuorena 00-luvulla, mutta nyt olen enemmän kuin tyytyväinen ulkonäöllisesti. Farkut yms pitää korjauttaa vyötäröltä sopivaksi, mutta ensiavuksi auttaa myös kun laittaa vyötärönauhan sisälle tiukan kuminauhan. Nukkuessa kyljelläni lantio häiritsee, mutta työnnän alle u-tyynyä tai peittoa.
Synnyttäjän lantio tämä ei kuitenkaan ole. Sisälantiostani ei tule mitään kananmunaa isompaa ulos, testattu on ja sektioon meni. Eli kaikki ne setämiehet nuoruudessani olivat ällön lisäksi vielä väärässä.Olet sitten kyllä tavannut täysin vääriä - ja poikkeuksellisen urpoja - setämiehiä. Vanhemmat herrasmiehet ovat kautta aikojen osanneet arvostaa naisellisia mutoja.
Niinhän ne setämiehet osasivatkin. Kehuivat kovasti synnyttäjän lantioksi. Ällöjä olivat ja väärässä. Lantioni on leveä, upea ja mahtava, mutta sisältä pieni. Setämiesten lausumia arvostaisivat varmasti enemmän heidän ikäisensä naiset kuin teini-ikäiset.
Vierailija kirjoitti:
Joskus mittailin enemmän itseäni ja rinnanympärys oli noin 82-84 cm, vyötärö noin 65-68 cm ja lantioni oli kammottavat 90-95 cm. Pituutta on 174 cm. En ole aikuisena saanut lantiotani koskaan oikeasti kapeaksi.
T. Ap
Kammottava?!? Eihän sulla edes ole leveä lantio noin pitkäksi ihmiseksi. Minkä ikäinen olet? Kuulostat aika nuorelta. Mulla oli tuollaista kipuilua muotojeni kanssa yläasteikäisenä teininä, mutta usko pois, aikuisena sitä on vaan onnellinen muodoistaan. Olen 158 cm, ry 88 ja lantio 92.
Olisko tähän mitään terapiaa saa-tavilla?
Miten näillä mitoilla voi olla muka leveä?
Mulla on 86-70-96 ja mun vartaloa on sanottu aina poikamaiseksi, koska hartiat on levein kohta.