Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi leveään lantioon?

Vierailija
17.02.2021 |

Vartaloni olisi muuten sopusuhtainen, mutta ongelmana on jäätävän leveä lantio, joka tuo emäntämäisyyttä ahteriini ja ulkonäkööni. Lantioni on siis leveä luustoltaan, vaikka olisin hyvin hoikka muuten. Lisäksi vähätkin lisäkilot kertyvät ensimmäisinä lantiolle ja peppuun sekä reisien yläosaan. Mikä auttaisi tällaiseen vartalomalliin?

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin isolta tuo lantiosi. Onko siitä jotain vaivaa? Kipuja? Epätasapainoisuutta, kävelyhäiriöitä? Jos ei, murehdit turhaan.

Vierailija
42/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mittailin enemmän itseäni ja rinnanympärys oli noin 82-84 cm, vyötärö noin 65-68 cm ja lantioni oli kammottavat 90-95 cm. Pituutta on 174 cm. En ole aikuisena saanut lantiotani koskaan oikeasti kapeaksi.

T. Ap

==========

pituus 170

ry 90

vy 70

lantio 105

Olen ylpeä kurveistani, ja niin myös mieheni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös on yli metrinen lantio ja nyt yli kolmekymppisenä olen tyytyväinen vartalooni. Lantioni ja takapuoleni on runsas ja kaunis. Seksikäs. Olisin halunnut niin kovasti poikamaisen ja norjan vartalon nuorena 00-luvulla, mutta nyt olen enemmän kuin tyytyväinen ulkonäöllisesti. Farkut yms pitää korjauttaa vyötäröltä sopivaksi, mutta ensiavuksi auttaa myös kun laittaa vyötärönauhan sisälle tiukan kuminauhan. Nukkuessa kyljelläni lantio häiritsee, mutta työnnän alle u-tyynyä tai peittoa.

Synnyttäjän lantio tämä ei kuitenkaan ole. Sisälantiostani ei tule mitään kananmunaa isompaa ulos, testattu on ja sektioon meni. Eli kaikki ne setämiehet nuoruudessani olivat ällön lisäksi vielä väärässä.

Olet sitten kyllä tavannut täysin vääriä - ja poikkeuksellisen urpoja - setämiehiä. Vanhemmat herrasmiehet ovat kautta aikojen osanneet arvostaa naisellisia mutoja.

Niinhän ne setämiehet osasivatkin. Kehuivat kovasti synnyttäjän lantioksi. Ällöjä olivat ja väärässä. Lantioni on leveä, upea ja mahtava, mutta sisältä pieni. Setämiesten lausumia arvostaisivat varmasti enemmän heidän ikäisensä naiset kuin teini-ikäiset.

Mutta jos molemmat osapuolet - sekä sinä, että ne miehet - olivat sitä mieltä että lantiosi on upea, niin mikä tässä sitten on se ongelma?

Vierailija
44/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mittailin enemmän itseäni ja rinnanympärys oli noin 82-84 cm, vyötärö noin 65-68 cm ja lantioni oli kammottavat 90-95 cm. Pituutta on 174 cm. En ole aikuisena saanut lantiotani koskaan oikeasti kapeaksi.

T. Ap

Leveä lantio, pfffft. Vyötärösi ja lantiosi erotus ei edes ole sitä ihanteellista 30 senttiä.

Vierailija
45/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta kovin isolta tuo lantiosi. Onko siitä jotain vaivaa? Kipuja? Epätasapainoisuutta, kävelyhäiriöitä? Jos ei, murehdit turhaan.

Vaikuttaa se hieman juoksuun. Juoksen jotenkin ankkamaisemmin kuin kapealantioiset.

Vierailija
46/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös on yli metrinen lantio ja nyt yli kolmekymppisenä olen tyytyväinen vartalooni. Lantioni ja takapuoleni on runsas ja kaunis. Seksikäs. Olisin halunnut niin kovasti poikamaisen ja norjan vartalon nuorena 00-luvulla, mutta nyt olen enemmän kuin tyytyväinen ulkonäöllisesti. Farkut yms pitää korjauttaa vyötäröltä sopivaksi, mutta ensiavuksi auttaa myös kun laittaa vyötärönauhan sisälle tiukan kuminauhan. Nukkuessa kyljelläni lantio häiritsee, mutta työnnän alle u-tyynyä tai peittoa.

Synnyttäjän lantio tämä ei kuitenkaan ole. Sisälantiostani ei tule mitään kananmunaa isompaa ulos, testattu on ja sektioon meni. Eli kaikki ne setämiehet nuoruudessani olivat ällön lisäksi vielä väärässä.

Olet sitten kyllä tavannut täysin vääriä - ja poikkeuksellisen urpoja - setämiehiä. Vanhemmat herrasmiehet ovat kautta aikojen osanneet arvostaa naisellisia mutoja.

Niinhän ne setämiehet osasivatkin. Kehuivat kovasti synnyttäjän lantioksi. Ällöjä olivat ja väärässä. Lantioni on leveä, upea ja mahtava, mutta sisältä pieni. Setämiesten lausumia arvostaisivat varmasti enemmän heidän ikäisensä naiset kuin teini-ikäiset.

Mutta jos molemmat osapuolet - sekä sinä, että ne miehet - olivat sitä mieltä että lantiosi on upea, niin mikä tässä sitten on se ongelma?

No se, että ne setämiehet olisivat voineet pitää suunsa kiinni teinien vartaloista? Ja se, että synnyttäjän lantio se ei todistetusti ollut.

Vierailija
47/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

==========

pituus 170

ry 90

vy 70

lantio 105

Olen ylpeä kurveistani, ja niin myös mieheni.

Sinulla onkin kunnollinen rinnanympärys toisin kuin minulla. Minulla ei ole miestä lainkaan. Olen sellainen ankea luikku ylävartaloltani ja siihen yhdistettynä kömpelö leveä lantio.

T. Ap

Vierailija
48/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te jotain ysärille jämähtäneitä, ketkä itkette "leveää" persettä ja lantiotanne. Lol.

Vierailija
49/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa miesvartalon?

Vierailija
50/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humblebrag

Vierailija
51/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Meillä on täysin samat mitat, tosin itse oon 163 cm. Voin luvata, että lantio ei todellakaan ole näissä mitoissa iso! Mulla on tosi leveät hartiat, joten näytän enemmänkin ylhäältä leveältä ja muuten ihan tasapaksulta makkaralta. Jos sulla on tosi kapeat hartiat voisi ylävartalon treenaaminen ehkä auttaa?

Viestiesi perusteella kuulostaa siltä, että sulla on ehkä vähän vääristynyt kehonkuva.

Vierailija
52/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on humblebrag. Ei mulla muuta. 

Vierailija
53/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te jotain ysärille jämähtäneitä, ketkä itkette "leveää" persettä ja lantiotanne. Lol.

Ainakin exäni mielestä olin kuulemma muuten ihan hyvännäköinen, mutta peppuni oli kuulemma "kammottava". Hän kuvasi sitä jopa todella värikkäästi: olin kuulemma tosi kivan näköinen, mutta hän järkyttyi, kun käännyin ympäri ekoilla treffeillämme ja hän näki peppuni.

Ihan aavistuksen järkyttynyt ja pettynyt olin itsekin siitä kommentissa, ja jopa ihmeissäni häntä edeltäneen exäni jäljiltä, mutta tästä exäni mielipiteestä tuli se uusi normaali. Lisäksi en ole itsekään ikinä pitänyt leveästä lantiosta.

T. Ap

Vierailija
54/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvikkasta lantiota kannattaa ensisijaisesti opetella rakastamaan. Olet varmasti upea nainen, pitkä, hoikka ja muodokas. 

Jos haluat hieman tasapainottaa mittasuhteita, kannattaa treenata hartioita, rintaa ja yläselkää, sekä pohkeita, jos ne ovat hoikat.

Lantiota on turha lähteä vaatteilla piilottamaan, samalla piilotat hoikan vyötärön ja silloin todella näytät tuhdilta emännältä. Istuvuus on tärkeää ja hyvät alushousut, jotka eivät paista ohuiden vaatteiden läpi. 

Vierailija
55/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Mun vyötärö on 72 cm ja lantio 105 cm, pituus 177 cm. Tämä on mulle täydellinen vartalomalli - siis itse pidän siitä.

Vierailija
56/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa miesvartalon?

Tykkään melko harteikkaasta ja kapealantioisesta kropasta naisilla. Käsivarretkin voisi olla jämerät, toisin kuin minulla, joka oon ihan narukäsi. Ja niin piti ex-miehenikin. Tyyli-ihanteellanikin on sellainen vartalo.

T. Ap

Vierailija
57/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah mallin mitat ja pitkä nainen. Trolli tai anorektikko.

Vierailija
58/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Milla on lantio 102 ja rinnanympärys 94 Vuoyötö varmaan 80 ja olen 172.

Mulla ei ole leveä lantio. Enemmän kai sitten tulee takapuolesta se mitta. Se miltä näyttää varmaan riippuu mallista.

Itse olen kyllä hyvin tyytyväinen omiin mittasuhteisiini.

Sinun lantion mittasi eivät ole mitenkään isot suhteessa muihin mittoihisi.

Ehkä rupeat tekemään pakara-ja reisilihastrerniä.

Niitä suosittelen. Tulee vähän lisää syvyyttäkin lihaksista eikä vain leveyttä lantion luista.

Sinulla on hyvät mitat.

Tee sellaista liikuntaa, mistä voit hyvin.

Aloita hiihdolla!

Vierailija
59/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa miesvartalon?

Mietin samaa. Miehenä ap olisi kokoa XS/S, ja tuollaisella kapealla lantiolla voisi hyvinkin saavuttaa miesmäisen ruumiinrakenteen, kunhan testosteroni rakentaisi yläkropan lihaksia.  

Vierailija
60/92 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso leveälantioisten mallien kuvia. Ehkä opit näkemään kuinka kaunis piirre se voi olla. Ja tosiaan, jos yläkropan pienuus tuntuu korostavan sitä alaosan leveyttä liikaa niin lihaskuntotreenillä saa hartioihin vähän lisää leveyttä. Miesten kommentit kannattaa jättää omaan arvoonsa, niillä on monenlaisia mieltymyksiä ja mies joka tietentahtoen ottaa naisen joka ei ole omien mieltymysten mukainen, on ihan itse vastuussa valinnastaan. Monet miehet tykkää leveästä lantiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan