Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole työelämässä ja anoppi on alkanut soittelemaan ja utelemaan

Vierailija
29.10.2023 |

Ihan ihme kysymyksiä tenttailee: miten oikein saat aikasi kulumaan, teetkö käsitöitä, luetko, mitä oikein teet kaiket päivät?

Kyse on siitä että olen sairaana mutta anopille ei voi kertoa koska sen jälkeen koko suku, kylä, kirjastonhoitaja ja nuohoojakin tietää asiani...

Miten sanoisin hienotunteisesti: lopeta utelu? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaa puhelimeen.

Vierailija
2/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaa sille mitä sä teet: Oon netissä keskustelupalstoilla ja ...

Vierailija
4/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä vitsillä että käytät huumeita, ryyppäät ja pelaat uhkapelejä. Loppuu se kysely, s-tana.

Vierailija
5/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kulu meille.Et saa empatiaa. Opettele puhumaan hänelle ja nostaa kissan häntä pöydälle asiasta,kuin asiasta.

Vierailija
6/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan valehtelisin jotain ja sitten vastaisin harvemmin puhelimeen. Tympeä tilanne. Tulee varmasti ärsytyksen tunne jo puhelimen soidessa 

Vierailija
7/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt olisi aika asiallista sanoa että olen sairauslomalla tai olen työkyvytön, en ole työelämässä.

Kai sen tommosessa pikkukylässä "kaikki"  tietää ilman anoppiakin.

Mieheni sanoi aina, kaikilla on omansa, ei ketään kiinnosta toisten asiat.   Oerheen jäseniä, joka anoppi on, voi pitää jotenkin jyvällä.

Vierailija
8/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harventaa puhelimeen vastaamista. Voit sitten vaikka joskus illalla laittaa viestiä, että huomasit anopin yrittäneen soittaa ja oliko jotain tärkeää asiaa?

Vierailija
9/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaista paranemista.

Vierailija
10/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rasittavaa. Voisikohan miehesi asettua sun puolelle tällaisessa tilanteessa ja sanoa ädilleen että lakkaa kyselemästä, ihmisillä on syynsä? Paljon pyydetty mutta äkkiseltään vähemmän noloa miehellekin kuin se että 1 kaunis päivä ajat anopin luudalla pihalle kesken sukujuhlien. Kun ei kaikkea ylimääräistä jaksa jos on omiakin ongelmia...

M

Vierailija
11/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kai nyt olisi aika asiallista sanoa että olen sairauslomalla tai olen työkyvytön, en ole työelämässä.

Mieheni sanoi aina, kaikilla on omansa, ei ketään kiinnosta toisten asiat.   Oerheen jäseniä, joka anoppi on, voi pitää jotenkin jyvällä.

Juoruilijalle ei tarvitse kertoa omia henkilökohtaisia asioita, jos ei halua niiden leviävän pitkin kyliä. Ihan sama oliko utelija perhettä tai ei.

Vierailija
12/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että voitit lotossa.

Vierailija
13/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

äkkiseltään vähemmän noloa miehellekin kuin se että 1 kaunis päivä ajat anopin luudalla pihalle kesken sukujuhlien.

M

Ai kauhee. Mä ymmärsin tän ensin että ap lentää anopin luudalla keskelle pihajuhlia 😂

Vierailija
14/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt mitä teet päivät kun et ole kuulemma töissä?

Vierailija
15/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mielenterveyden häiriöstä. Sellaista ei kehtaa kylillä kertoa.

Vierailija
16/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Juoruilijalle ei tarvitse kertoa omia henkilökohtaisia asioita, jos ei halua niiden leviävän pitkin kyliä. Ihan sama oliko utelija perhettä tai ei.

Kyllä voi sanoa että on sairaa tai kuntoutuseläkkeellä jos anoppi ihmettelee miksei miniä ole työelämässä.   Siktähän se utelu loppuu sitten, eihän syytä tarvitse kertoa.

Ainakin ku  miniät on sairastaneet, ovat tarvinneet apuakin joten miksi salailisivat sytostaattihoitojaan.   Tai vaikka olis mt-ongelmakin kuten ne salatut vaivat usein on.

Itse elän ja miniät ympäristössä jossa ei tosiaan kaupan kassoja tai kirjastonhoitajaa ( itsepalvelukin)  jossa ei taatusti geitä kiinnosta asiakkaiden asiat.

Tai edes naapureitanikaan,  voisivat tehdä vaikka huoli-ilmoituksen jos rupeisin pihalla  selittämään lasteni tai miniöitteni asioita, nyt sillä ei mee hyvin.  

Vierailija
17/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

äkkiseltään vähemmän noloa miehellekin kuin se että 1 kaunis päivä ajat anopin luudalla pihalle kesken sukujuhlien.

M

Ai kauhee. Mä ymmärsin tän ensin että ap lentää anopin luudalla keskelle pihajuhlia 😂

Saman mä. Et kauhee noita on miniä Ja anoppi😉

Vierailija
18/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll anopit on sukua kun heitä tarvitaan avuksi tai rahaa tai joululahjoja,  muulloun vihamiehiä.

Häpeekö anopin poika vaimoaan jos ei edes äitinsä saa tietää miksei vaimo ome työelämässä? 

Kai sitä nyt voi joutilaskin sanoa miten päivänsä viettää, netissä, luen,  vähän ulkoilen, otan päikkäreitä.   Noin minä sanoin  terv.hoitajalle joka haastatteli  viime vuonna. ( siis vanhuuseläkeläinen olen)

Vierailija
19/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minä olen siis saanut anopilta tarkan selvityksen jokaisen naapurin pikkurillin tai isovarpaan murtumisista ja serkun vaimon "latausreissuista" ja vaikka mistä ja arvattavasti melkoisesti väritettynä. Anoppi elää juoruilusta! Ja minä en halua olla hänen juorujensa materiaalia.

Minulla on ihan fyysinen sairaus mutta suht harvinainen ja vaikeasti ennustettava etenemiseltään. En halua ihan jo työelämänkin vuoksi että se tieto paikkakunnilla leviää, ja ties miten vääristeltynä.

Ap

Vierailija
20/23 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liian outside the box,, että et vastaa hänelle enää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi