Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen antanut itselleni luvan olla tällä tavalla uskoton. Toiminko mielestänne oikein?

Vierailija
17.02.2021 |

Olen 47-vuotias, perusteissaan onnellisessa parisuhteessa oleva perheellinen mies. Rakastan vaimoani todella paljon ja arvostan häntä monissa asioissa äärimmäisen paljon. Harrastamme myös intohimoista seksiä 1-2 kertaa kuukaudessa - silloin kun vaimo ovulaation aikaan haluaa. On kuitenkin yksi ongelma: muina aikoina seksi ei ole olemassakaan asiana meidän suhteessamme. Seksikertojen ulkopuolella välillämme ei ole minkäänlaista jännitettä. Näin on ollut koko suhteemme ajan eikä ole mihinkään muuttunut yrityksistä huolimatta. Syy tähän on se, että ovulaation ulkopuolella vaimoani ei vain yksinkertaisesti seksi kiinnosta. Omien sanojensa mukaan hän ei sitä välttämättä edes ajattele pitkiin aikoihin (kuulemma viikko saattaa helposti mennä). Hänestä myöskään seksi ei ole muutenkaan erityisen kiinnostava tai jännittävä asia.

Minä kärsin tästä tilanteesta paljon. Haluaisin tuntea itseni halutuksi ja haluaisin kokea seksuaalista jännitettä arkea piristämässä. Olen kuitenkin hyväksynyt sen, että omassa suhteessani en voi puolisoani muuttaa, vaan tämä on etsittävä muualta.

Tähän ratkaisuna olen löytänyt seksiä koskevan viestittelyn seksistä kiinnostuneiden naispuolisten kavereideni kanssa.

Onko mielestänne minulle lupa tähän tässä tilanteessa, kun tiedän ettei toista saa muutettua tässä mielessä itselleni sopivaksi enkä toisaalta missään nimessä halua erota rakastamastani naisesta?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja muutamia vuosia sitten antanut miehelleni vapaat kädet touhuta muiden kanssa mitä haluaa. Tuntuu kuin iso kivi olisi vierähtänyt hartioilta ja kaikki se vuosia ollut painostava syylisyys ja kireä tunnelma kotona on kadonnut. Mieheni panostaa suhteeseemme enemmän kuin koskaan ja on muutenkin hyvin rakastava.  Oma seksielämä on laadullisesti parantunut myös paljon.

Siinäpä varmaan sitten taas ihmettelemistä monille.

Olette varmasti puheenaihe. En pystyisi moiseen. Mies on kaikkea tuota koska joku muu saa sen hänessä aikaan. Ja hän hyvittelee sitä sinulle. En voisi olla parisuhteessa tietäen että joku toinen saa hymyn rakkaani huulille mutta jokainen tavallaan. Enkä haluaisi käydä kaupassa tai elää elämääni tietäen että jossain joku randon vastaantulija tai tuttu voikin olla syypää miehen hymyyn. Ja tämä toinen taatusti tunnistaa sinut. 

Vierailija
62/67 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku nyt ihan oikeasti vastata mitä pahaa on siinä, että on seksuaalisesti kiinnostunut myös muista kuin omasta puolisosta? Ihan aidosti haluaisin ymmärtää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja muutamia vuosia sitten antanut miehelleni vapaat kädet touhuta muiden kanssa mitä haluaa. Tuntuu kuin iso kivi olisi vierähtänyt hartioilta ja kaikki se vuosia ollut painostava syylisyys ja kireä tunnelma kotona on kadonnut. Mieheni panostaa suhteeseemme enemmän kuin koskaan ja on muutenkin hyvin rakastava.  Oma seksielämä on laadullisesti parantunut myös paljon.

Olette varmasti puheenaihe. En pystyisi moiseen. Mies on kaikkea tuota koska joku muu saa sen hänessä aikaan. Ja hän hyvittelee sitä sinulle. En voisi olla parisuhteessa tietäen että joku toinen saa hymyn rakkaani huulille mutta jokainen tavallaan. Enkä haluaisi käydä kaupassa tai elää elämääni tietäen että jossain joku randon vastaantulija tai tuttu voikin olla syypää miehen hymyyn. Ja tämä toinen taatusti tunnistaa sinut. 

En ole tuo kirjoittaja mutta koska tunnistan tilanteen täysin vastaan tähän: jos vaihtoehtona on tuntea syyllisyyttä siitä, että haluaisi haluta ja antaa rakkaalleen hänen ANSAITSEMAANSA seksuaalista huomiota, mutta ei vain jostakin syystä pysty ja kärsiä tämän takia painostavasta ja turhautuneesta tunnelmasta kotona vuodesta toiseen, on tämä uhraus kyllä hyvin pieni, mikäli nämä asiat ratkeavat rinnakkaissuhteilla. 

Minäkin ainakin koen, että meillä kysymys on nimenomaan minun ongelmasta, enkä halua mieheni elämää pilata tällä.

Vierailija
64/67 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kirjoittaja mutta koska tunnistan tilanteen täysin vastaan tähän: jos vaihtoehtona on tuntea syyllisyyttä siitä, että haluaisi haluta ja antaa rakkaalleen hänen ANSAITSEMAANSA seksuaalista huomiota, mutta ei vain jostakin syystä pysty ja kärsiä tämän takia painostavasta ja turhautuneesta tunnelmasta kotona vuodesta toiseen, on tämä uhraus kyllä hyvin pieni, mikäli nämä asiat ratkeavat rinnakkaissuhteilla. 

Minäkin ainakin koen, että meillä kysymys on nimenomaan minun ongelmasta, enkä halua mieheni elämää pilata tällä.

Minä taas olen niin joviaali että vapautan miehen täysin vapaille laitumille, jos en itse riitä hänelle. Ei mene kenenkään elämä pilalle.

Vierailija
65/67 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on pullollaan miehiä, jotka kärvistelevät puutteessa ja vetävät tähän vitutukseen viinaa iltakaudet tai urheilevat maanisesti ja valittavat puutteestaan vuodesta toiseen, mutta ovat uskollisia, koska niin tekee kunnon mies! Tässä yhtälössä minulle on arvoitukseksi jäänyt, mikä se palkinto siitä uskollisuudesta on ja missä vaiheessa se tulee?

Vierailija
66/67 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joiden vaimoa ei seksi kiinnosta, niin kuinka paljon kehutte vaimojenne ulkonäköä, seksikkyyttä, haluttavuutta? Kuinka paljon vaimonne saa seksitöntä läheisyyttä ja pikku flirttiä? Kuinka paljon teidän puheissa ja teoissa näkyy se, että arvostatte vaimoanne?

Joo, niin arvelinkin!

Joka päivä siis pitäisi osata näyttää, että se oma vaimosi on sinun elämän ihanin ihminen ja sinun halut kohdistuu vain häneen ja haluat nimenomaan juuri vaimoasi, etkä muita. Arkisissa tilanteissa vaimon täytyy saada tietää olevansa kaunis, seksikäs ja haluttava. Nämä asiat täytyy mainita myös niissä tilanteissa, jotka eivät johda seksiin.

Juuri näin! Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä pian 15 vuotta ja mitä vanhemmiksi tullaan, niin sitä vähemmän mies kehuu tai flirttailee minulle. Enkä mielestäni ole ruma tai lihonut, vaan päin vastoin ystäväni ovat kehuneet miten olen kaunistunut vanhemmiten. Myös muilta miehiltä on tullut kehuja.

Sydän särkyy kun ei omassa parisuhteessa tule huomioiduksi vaikka siitä suoraan sanoisi. Seksiä ei tule jos en itse sano suoraan, että mennäänkö pan emaan. Ennen mies osoitti sanoin ja teoin, että olen haluttava, kaunis jne.

Itse kyllä kehun ja yritän hellitellä, mutta mies vain jotenkin vanhetessaan muuttuu möröksi joka ei tunteile.

Vierailija
67/67 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku nyt ihan oikeasti vastata mitä pahaa on siinä, että on seksuaalisesti kiinnostunut myös muista kuin omasta puolisosta? Ihan aidosti haluaisin ymmärtää. 

Ei sinänsä mitään pahaa. Kiihottaa minuakin katsella komeita miehiä ja naisia esim. Tv-sarjoissa ja ihailla kadulla, muttei ole tarvetta mennä tyrkylle saati nai tattaa itseäni jos vähänkin sattuu silmää miellyttämään.

Vaan kun olen valinnut olla uskollinen kumppanileni ja se tarkoittaa parisuhteessani sitä ettei panna muita, tai ylipäätään tehdä mitään muutakaan fyysistä jonkun toisen ihmisen kanssa.