Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin petetylle vaimolle,

Vierailija
17.02.2021 |

Että minulla ja hänen miehellään oli vispilänkauppaa. Nainen vain kiitti, että kerroin, mutta ei halunnut kysellä sen tarkemmin. Ja näyttää, että suhde jatkuu heillä miehen kanssa entisellään. Minut toki haluttiin heittää miehen elämästä pois. Että näin. Oliko taas yhtä tyhjän kanssa ponnistus. Mitä hyödyttää mitään kertoa, jos nainen jatkaa eloaan limaisen miehensä kanssa. Miehellä on varmasti kohta uusi sivusuhde kehitteillä...

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin voinut sanoa just noin niinkuin tässä vaimo. Kiitos tiedosta. Ja siis sen takia, että en haluaisi olla missään tekemisissä koko tilanteen kanssa. Mies saisi kyllä lähtöpassit, lähtisin ja ottaisin kimpsuni ja kampsuni, mutta en keskustelisi asiasta miehen enkä toisen naisen kanssa. Omapa on sotkunsa, selvittäkööt keskenänsä.

Vierailija
82/96 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä naiset nousee raivoon kun pelkäävät etteivät riitä omalle miehelleen ja sama itsellä edessä. Pelätään miehen lähtöä toisen matkaan.

Tosiasiassa te ette omista ketään ihmistä, ette edes lapsianne. Ette voi pakottaa puolisoa elämään kanssanne.

Itse en ikinä halua puolisoa joka pakolla elää kanssani. Niin epätoivoinen ja huono ei kukaan voi olla eikä päästää itseään siihen kuntoon. Ei elämä ole ikinä yhden puolison varassa.

Pitäkää huolta itsestänne ja asioistanne sillä koskaan ei tiedä milloin olette vapautettu markkinoille. Teidän oma päätöksenne on haluatteko silloin siihen enää ketään toista ja milloin. Varmaa on vain se, ettei puolisonne enää halua mikäli lähtee

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein teit.

Minulla tilanne, että lähinnä kämppissuhde arkimieheeni ja lasteni isään. Pitkä suhde yhteen toisen naisen lapsettomaan mieheen. Miehen vaimo tyytyväinen kun hoitelen miehen kun hän ei halua. Minun mieheni hoitelee joku muu nainen.

Tilanteet voivat olla parisuhteissakin monimutkaisia, mutta toimivia. Pitää vain valita sivusuhde oikein.

Kiitos!

Ja ei ole sinullakaan helppoa.😬

Ap

Vierailija
84/96 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä naiset nousee raivoon kun pelkäävät etteivät riitä omalle miehelleen ja sama itsellä edessä. Pelätään miehen lähtöä toisen matkaan.

Tosiasiassa te ette omista ketään ihmistä, ette edes lapsianne. Ette voi pakottaa puolisoa elämään kanssanne.

Itse en ikinä halua puolisoa joka pakolla elää kanssani. Niin epätoivoinen ja huono ei kukaan voi olla eikä päästää itseään siihen kuntoon. Ei elämä ole ikinä yhden puolison varassa.

Pitäkää huolta itsestänne ja asioistanne sillä koskaan ei tiedä milloin olette vapautettu markkinoille. Teidän oma päätöksenne on haluatteko silloin siihen enää ketään toista ja milloin. Varmaa on vain se, ettei puolisonne enää halua mikäli lähtee

.

Kerrotko niiden kommenttien numerot, joissa naiset nousevat raivoon, kiitos.

Vierailija
85/96 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää miten täällä haukutaan maan rakoon ainoastaan tämä ap, ja puolisoaan pettänyt mies on viaton. Naisetko näin ajattelevat, kun kokevat ap:n kaltaiset ihmiset paitsi luonnollisesti uhkaksi, niin myös joksikin sellaiseksi mikä voi kohdata myös omia liittojaan. Puolustelevat miehiään varuilta jo etukäteen ?

Tämähän se.

Vierailija
86/96 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri oikein sinulle. Jos minulle tulisit kertomaan, pitäisin huolta, että maineesi leviäisi mahdollisimman laajalle. Ei siksi, että olet ollut varatun miehen kanssa vaan siksi, että yrität hajottaa hänen parisuhteensa.

Keskivertoa tyhmempi kana olet. Eiköhän se mies ole hajottamassa parisuhdettaan kuin pettää. Ei kukaan vieras sen ylläpitämisestä vastuussa ole. Ihan oikeasti on olemassa noin epäloogisia ja tyhmiä ihmisiä? Hitto vie. Eli kun minä petin miestäni niin naapurini olisi ollut se pahis jos olisi kertonut miehelleni, koska tiesi. Itseasiassa sen tiesi 10 naapuria. Ne kaikki olisi rikkoneet suhteeni jos olisi kertoneet, mutta en minä? No on jo kätevää. Minä kun luulin että olin naimisissa mieheni kanssa ja minä olin rikkomassa suhdettani häneen. Jos ensi viikolla teen murhan ja jos joku vasikoi niin se on sen vika. Kiitos. Tämäpä järjestikin maailmani uusiksi!

Luepa uudestaan tuo oma lauseesi, jonka boldasin. Jos teet tuon kyseisen rikoksen, niin eikös siinä uhri väistämättä kärsi? Ja hänen kärsimyksensä on sinun vikasi.

Sen sijaan jos joku pettää puolisoaan, mutta puoliso ei saa siitä koskaan tietää, ei millään tavalla, ei missään muodossa eikä mitään kautta, niin kukaan ei kärsi. Eli silloin se juorukello nimenomaan on syyllinen kärsimykseen.

Kyllä nämä jutut tulee aina ilmi, tavalla tai toisella, valitettavasti. Suurin osa ihmisistä kuvittelee että heidän säätämisistään ei tiedä kukaan. Tosiasia on että useimmat läheiset tietävät mutta eivät kohteliaisuussyistä sano.

Vierailija
87/96 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää miten täällä haukutaan maan rakoon ainoastaan tämä ap, ja puolisoaan pettänyt mies on viaton. Naisetko näin ajattelevat, kun kokevat ap:n kaltaiset ihmiset paitsi luonnollisesti uhkaksi, niin myös joksikin sellaiseksi mikä voi kohdata myös omia liittojaan. Puolustelevat miehiään varuilta jo etukäteen ?

Kerrotko, missä viesteissä mies todettiin viattomaksi, kiitos.

Kivittäkää nyt muitakin kun se toinen nainen. Sitten uskotaan. Mies ja puolisonsa ovat syypäitä siihen että suhteensa on niin sysipaska että toinen pettää, ja mies on syypää siihen että pettää. Sillä toisella naisella ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
88/96 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Kerrotko niiden kommenttien numerot, joissa naiset nousevat raivoon, kiitos.

Tämäkin on sellainen. Ole hyvä. 😊 Ymmärrän että on hätä jos on epävarma, jos ei ole ollut hyvä puoliso ja suhde on huonossa jamassa voi mieleen hiipiä kaikenlaisia pelkoja jotka on hyvä projisoida toisiin esim täällä palstalla.

Vierailija
89/96 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tieten yrittää vonkata varattua miestä ittelleen, ja sit kun mies haluaa lopettaa suhteen, menee vielä sekoittamaan sen vaimonkin siihen, ei ansaitse kyllä yhtään mitään kunnioitusta.

Ap on huono, ilkeä, moraaliton ja tyhmä ihminen.

Vierailija
90/96 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen ratkaisunsa mitä saamallaan tiedolla tekee. Ei kuulu sinulle. Herää kysymys, että mikä oli oma motiivisi kertoa asia.

Vierailija
91/96 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tämä nostaa tunteita naisissa, jotka kokevat paikkansa miehensä rinnalla uhatuiksi. Olen yllättynyt.😲 Näin tieten olisi pitänyt ilmeisesti tehdä julkinen häpäisy laittamalla ilmoitus paikallisen sanomalehden kanteen, eikä vain kertomalla yksityisesti.🤔 Mies ja vaimonsa haluavat myös pitää tiedon salassa sukulaisilta, ystäviltä ja tutuilta. Asia lakaistaan sillä, että heillä on nyt ”vähän ongelmia” parisuhteessa.😲 Kaikenlaisia ongelmia sitä nainen haluaa elämässään ottaakin kantaakseen sen sijaan, että tekisi asialle jotain. Heräisi vaikka todellisuuteen ja lopettaisi uskomasta pajunköysiin.🤯

Ap

Vierailija
92/96 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on niin kova tarve sotkea heidän liittonsa? Ei pitkä liitto kaadu pieniin hairahduksiin mutta nyt kuormitat turhaan vaimoa.

Olen ollut mieheni kanssa pian 15 vuotta. Ihastumisia on ollut molemmilla. Silti olemme aina valinneet lopulta toisemme. En todellakaan anna liittomme kaatua pikkuasioiden takia.

Sä olet ollut hänelle jännittävää seksiä. Sellaista pitkässä suhteessa kaipaa varmaan jokainen. Ei se kuitenkaan ole syy hylätä toimivaa suhdetta puolisoon.

Vierailija
93/96 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein teit.

Minulla tilanne, että lähinnä kämppissuhde arkimieheeni ja lasteni isään. Pitkä suhde yhteen toisen naisen lapsettomaan mieheen. Miehen vaimo tyytyväinen kun hoitelen miehen kun hän ei halua. Minun mieheni hoitelee joku muu nainen.

Tilanteet voivat olla parisuhteissakin monimutkaisia, mutta toimivia. Pitää vain valita sivusuhde oikein.

Hyi hlevetti.

Vierailija
94/96 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen ketä ja milloin huvittaa. Tajuuks?

Vierailija
95/96 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vientipuolen miehien vaimoja? Ihmetellyt korkeintaan että persjalkaista suomalaista polkaissut tällä erää. Käy silti testeissä; nuo mätisäkit ovat tautipesäkkeitä.

Mä en sekaantuisi noiden liittoihin. Nuo saattaa käydä päälle. Tietyissä kulttuureissa pettäminen on ok, kunhan salarakas pysyy poissa silmistä.

Vierailija
96/96 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun motiivi oli kertoa? Hyvässä lykyssä olisit saanut mokoman täysin omaan käyttöön. Ja ei, eivät muuta tapojaan uudessakaan suhteessa. Uudet vain uskottelee itselleen olevansa ainutlaatuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän