Kerroin petetylle vaimolle,
Että minulla ja hänen miehellään oli vispilänkauppaa. Nainen vain kiitti, että kerroin, mutta ei halunnut kysellä sen tarkemmin. Ja näyttää, että suhde jatkuu heillä miehen kanssa entisellään. Minut toki haluttiin heittää miehen elämästä pois. Että näin. Oliko taas yhtä tyhjän kanssa ponnistus. Mitä hyödyttää mitään kertoa, jos nainen jatkaa eloaan limaisen miehensä kanssa. Miehellä on varmasti kohta uusi sivusuhde kehitteillä...
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Heillä on avoin suhde tai nainen on itsetunnoton miehen elätettävä tossukka. Katsos kun kaikilla naisilla ei ole markkina-arvoa ja ne ripustautuu siihen minkä nalkkiin sai. Niille ei löytyisi ikinä ketään, koska ovat niin säälittäviä. Asia ei kuitenkaan ole sinun ongelmasi.
Heillä ei ole avoin suhde, eikä mies elätä naista. Markkina-arvoon en ota kantaa, kun en naista tunne.
Ap
Ehkä sitä vaimoa ei vaan kiinnosta, vaikka miehellä onkin muita. Ei kyseessä tarvi olla virallisesti avoin suhde tai vaimolla taloudellinen pakko olla miehen kanssa. Ehkä se on tyytyväinen heidän elämäänsä, eikä halua sitä muuttaa, vaikka miehellä onkin muita.
Vierailija kirjoitti:
Eli heillä on avoin suhde, ja vaimo tiesi jo. Ihmettelevät molemmat, että mikä idiootti sinäkin oikein olet ja siksi haluavat päästä sinusta eroon.
Paitsi ettei se ole avoin suhde jos kaikki osapuolet ei tiedä.
Ehkä vaimo pitää kulissit tai miehensä rahojen yms vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri oikein sinulle. Jos minulle tulisit kertomaan, pitäisin huolta, että maineesi leviäisi mahdollisimman laajalle. Ei siksi, että olet ollut varatun miehen kanssa vaan siksi, että yrität hajottaa hänen parisuhteensa.
Jaa, että rajattomasti saa pettää, kunhan ollaan hys-hys😂
Ap
Näinhän se menee. Se sivusuhteen nainen on aina se syntipukki ja tarinan pahis. Ajattele niin että onneksi pääsit eroon. Eikai tuollaisen miehen kanssa mitään aitoa voisi koskaan syntyäkään jos aina valmis lähtemään jotakin toista viihdyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri oikein sinulle. Jos minulle tulisit kertomaan, pitäisin huolta, että maineesi leviäisi mahdollisimman laajalle. Ei siksi, että olet ollut varatun miehen kanssa vaan siksi, että yrität hajottaa hänen parisuhteensa.
Keskivertoa tyhmempi kana olet. Eiköhän se mies ole hajottamassa parisuhdettaan kuin pettää. Ei kukaan vieras sen ylläpitämisestä vastuussa ole. Ihan oikeasti on olemassa noin epäloogisia ja tyhmiä ihmisiä? Hitto vie. Eli kun minä petin miestäni niin naapurini olisi ollut se pahis jos olisi kertonut miehelleni, koska tiesi. Itseasiassa sen tiesi 10 naapuria. Ne kaikki olisi rikkoneet suhteeni jos olisi kertoneet, mutta en minä? No on jo kätevää. Minä kun luulin että olin naimisissa mieheni kanssa ja minä olin rikkomassa suhdettani häneen. Jos ensi viikolla teen murhan ja jos joku vasikoi niin se on sen vika. Kiitos. Tämäpä järjestikin maailmani uusiksi!
Tämä. Helkkarin kätevää.
Mikä sinun motiivisi on kertoa kenellekään mitään, kodinrikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kiittäisi jos joku nainen toimisi miehelleni ilmaisena pussien tyhjentäjänä. Ei tarvitse mun vaivautua eikä miehen tarvitse maksaa kenellekään. Sitä varten toiset naiset on keksitty.
Kuulostat oikein arvostavan miestäsi, toisia ihmisiä ja itseäsi. Upea elämänkatsomus.
Jännää miten täällä haukutaan maan rakoon ainoastaan tämä ap, ja puolisoaan pettänyt mies on viaton. Naisetko näin ajattelevat, kun kokevat ap:n kaltaiset ihmiset paitsi luonnollisesti uhkaksi, niin myös joksikin sellaiseksi mikä voi kohdata myös omia liittojaan. Puolustelevat miehiään varuilta jo etukäteen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskivertoa tyhmempi kana olet. Eiköhän se mies ole hajottamassa parisuhdettaan kuin pettää. Ei kukaan vieras sen ylläpitämisestä vastuussa ole. Ihan oikeasti on olemassa noin epäloogisia ja tyhmiä ihmisiä? Hitto vie. Eli kun minä petin miestäni niin naapurini olisi ollut se pahis jos olisi kertonut miehelleni, koska tiesi. Itseasiassa sen tiesi 10 naapuria. Ne kaikki olisi rikkoneet suhteeni jos olisi kertoneet, mutta en minä? No on jo kätevää. Minä kun luulin että olin naimisissa mieheni kanssa ja minä olin rikkomassa suhdettani häneen. Jos ensi viikolla teen murhan ja jos joku vasikoi niin se on sen vika. Kiitos. Tämäpä järjestikin maailmani uusiksi!
Luepa uudestaan tuo oma lauseesi, jonka boldasin. Jos teet tuon kyseisen rikoksen, niin eikös siinä uhri väistämättä kärsi? Ja hänen kärsimyksensä on sinun vikasi.
Sen sijaan jos joku pettää puolisoaan, mutta puoliso ei saa siitä koskaan tietää, ei millään tavalla, ei missään muodossa eikä mitään kautta, niin kukaan ei kärsi. Eli silloin se juorukello nimenomaan on syyllinen kärsimykseen.
Vierailija kirjoitti:
Jännää miten täällä haukutaan maan rakoon ainoastaan tämä ap, ja puolisoaan pettänyt mies on viaton. Naisetko näin ajattelevat, kun kokevat ap:n kaltaiset ihmiset paitsi luonnollisesti uhkaksi, niin myös joksikin sellaiseksi mikä voi kohdata myös omia liittojaan. Puolustelevat miehiään varuilta jo etukäteen ?
Kerrotko, missä viesteissä mies todettiin viattomaksi, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne nyt nauraa yhdessä sulle ap. 🤣 Limaiselle hu***lle.
Ehkä nauravat, jos ovat täysin häiriintyneitä ? Nauraisithan sinäkin, ihan pissat housussa, jos kyse olisi sinun miehestäsi ?
Vai nauraisitteko yhdessä miehesi kanssa miehellesi, limaiselle pettäjälle ? Nimittäin hän liene ainoa petollinen tässä ap:n kertomassa kuvioissa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kommentoijista haukkui nimenomaan ap:n. Miehen osuus jätettiin useassa kommentissa huomiotta.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tässä tarinassa henkilö, joka oli rikkomassa kotia, omaa kotiaan, on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kommentoijista haukkui nimenomaan ap:n. Miehen osuus jätettiin useassa kommentissa huomiotta.
Eri
Niin, eli kukaan ei todennut, että mies on viaton tai tehnyt oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tässä tarinassa henkilö, joka oli rikkomassa kotia, omaa kotiaan, on mies.
Ei, mies on kyllä ainoa, joka on pettänyt ja h***rannut. Mutta myös ap oli rikkomassa hänen kotiaan.
Jos lähtee leikkiin varatun kanssa, pitää myös kestää leikki. Ei pidä aiheuttaa kärsimystä sille ainoalle syyttömälle osapuolelle eli petetylle puolisolle. Jos taas on sitä mieltä, että pettäminen sitä kärsimystä aiheuttaa, niin silloin kannattaa katsoa itseään peiliin ja miettiä, että miksi sitten lähtee petoskumppaniksi.
Mies voi olla mitä on ja miehen vaimo voi olla mitä on, heistä me emme tiedä muuta kuin mitä ap on tässä omasta näkövinkkelistään kertonut, eikä ole millään tavalla kommentoijien asiakaan olla heistä juuri mitään mieltä.
Ap on ketjun aloittanut ja jotain vailla, ja tässä voin vaan todeta, että alhainen tyyppi. En panis enkä olis edes kaveri.
Tuollaiset lavertelijat ovat pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitä vaimoa ei vaan kiinnosta, vaikka miehellä onkin muita. Ei kyseessä tarvi olla virallisesti avoin suhde tai vaimolla taloudellinen pakko olla miehen kanssa. Ehkä se on tyytyväinen heidän elämäänsä, eikä halua sitä muuttaa, vaikka miehellä onkin muita.
No nythän se ainakin selviää onko näin. Kaikki hyvin.
Ihan oikein teit.
Minulla tilanne, että lähinnä kämppissuhde arkimieheeni ja lasteni isään. Pitkä suhde yhteen toisen naisen lapsettomaan mieheen. Miehen vaimo tyytyväinen kun hoitelen miehen kun hän ei halua. Minun mieheni hoitelee joku muu nainen.
Tilanteet voivat olla parisuhteissakin monimutkaisia, mutta toimivia. Pitää vain valita sivusuhde oikein.
Ihan miehen omat limat😝
Ap