Kerroin petetylle vaimolle,
Että minulla ja hänen miehellään oli vispilänkauppaa. Nainen vain kiitti, että kerroin, mutta ei halunnut kysellä sen tarkemmin. Ja näyttää, että suhde jatkuu heillä miehen kanssa entisellään. Minut toki haluttiin heittää miehen elämästä pois. Että näin. Oliko taas yhtä tyhjän kanssa ponnistus. Mitä hyödyttää mitään kertoa, jos nainen jatkaa eloaan limaisen miehensä kanssa. Miehellä on varmasti kohta uusi sivusuhde kehitteillä...
Kommentit (96)
Siellä ne nyt nauraa yhdessä sulle ap. 🤣 Limaiselle hu***lle.
Vasta palstan lueskelun myötä aloin tuudittautua siihen ajatukseen että on olemassa ihan erillinen ihmisryhmä joka ei pysty tuntemaan olevansa olemassa ilman että heidän mielenkiintonsa kohde on varattu ihminen. Ei tunnu miltään ellei vie joltain toiselta pois tms. Whaat a sick world.
Juuri oikein sinulle. Jos minulle tulisit kertomaan, pitäisin huolta, että maineesi leviäisi mahdollisimman laajalle. Ei siksi, että olet ollut varatun miehen kanssa vaan siksi, että yrität hajottaa hänen parisuhteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niinkuin luulit saavasi itsellesi tuosta ystävällisestä ilmoituksesta vaimolle? Jos oikein käsitin niin ei mies yksin sitä vispiläkauppaa harrastanut. Voi sentään teitä yksinkertaisia naikkosia.
Tieto lisää tuskaa, kostoa. Jos minä en saa sitä mitä haluan, niin enkö saa kamppailla vastaan? En ole mikään ovimatto, johon voi halutessaan pyyhkiä koiran kakat, osaan kyllä taistella ja satuttaa, jos minuakin satutetaan.
Ap
No, miten meni noin niinkuin omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Luulen että ennemminkin itkevät olisi parempi veikkaus.🤔 Ja tuosta hu***sta voidaan miettiä, että kumpi sitä olikaan, kenties se limainen mies.🤔
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juuri oikein sinulle. Jos minulle tulisit kertomaan, pitäisin huolta, että maineesi leviäisi mahdollisimman laajalle. Ei siksi, että olet ollut varatun miehen kanssa vaan siksi, että yrität hajottaa hänen parisuhteensa.
Jaa, että rajattomasti saa pettää, kunhan ollaan hys-hys😂
Ap
Sen lisäksi, että pettäminen on väärin (ellei erikseen ole sovittu muista), kannattaa ennen pettämistä miettiä tarkkaan, millaisen riskin on ottamassa. Se toinen nainen tai mies voi paljastua melkoiseksi riippakiveksi. Omalla kaverillani oli vipinää varatun miehen kanssa. Ensin intiimiä viestittelyä, mikä jo sai kaverini rakastumaan yksipuolisesti, sitten yksi tapaaminenkin. Tapaamisen jälkeen kaverini alkoi lähetellä miehen vaimolle vihjailevia viestejä siitä, mitä on tapahtunut, ja saarnata vaimolle, miten tämän pitäisi kohdella upeaa miestään paremmin ja olla miehen arvoinen. Mies oli tietysti jaaritellut ne perusliirumlaarumit kylmästä liitosta ja vaimosta, joka ei ymmärrä häntä. Vaimo vastasi kuivan asiallisesti, että kiitos tiedosta, eikä siinä sen enempää. Mies katkaisi luonnollisesti välit kaveriini. Tästähän kaverini raivostui. Alkoi pommittaa vaimoa viesteillä, että etkö sä tajua, ettet voi määrätä, ketä miehesi saa tavata. Ja kaverini yritti aloittaa vaimon kanssa keskustelua tilanteesta. Vainosi miestäkin yhteydenotoillaan. Hän ei kerta kaikkiaan suostunut hyväksymään sitä, että mies valitsi vaimonsa, ja että nämä eivät ottaneet häntä mukaan tuohon sovitteluprosessiin, vaan halusivat hoitaa aviokriisinsä keskenään. Vasta lähestymiskiellolla uhkailu sai hänet perääntymään. Ja sittenkin hän kosti laskemalla liikkeelle juoruja itsestään ja tuosta miehestä, tavoitteenaan, että ne menevät pariskunnan lasten korviin.
Kaveristanikaan ei ensi näkemältä uskoisi, että hän on melko epävakaa. Puitteet kuitenkin olivat kunnossa. Ja joo, tuo epävakaus on raskasta kavereillekin, ja kaikenlaista tässä on ollut, mutta ei siitä nyt sen enempää...
Heillä on avoin suhde tai nainen on itsetunnoton miehen elätettävä tossukka. Katsos kun kaikilla naisilla ei ole markkina-arvoa ja ne ripustautuu siihen minkä nalkkiin sai. Niille ei löytyisi ikinä ketään, koska ovat niin säälittäviä. Asia ei kuitenkaan ole sinun ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että ennemminkin itkevät olisi parempi veikkaus.🤔 Ja tuosta hu***sta voidaan miettiä, että kumpi sitä olikaan, kenties se limainen mies.🤔
Ap
Mies selkeesti löysi paremman kuin ap. Mutta siihen tuskin paljon vaadittiin.
Vierailija kirjoitti:
Keskivertoa tyhmempi kana olet. Eiköhän se mies ole hajottamassa parisuhdettaan kuin pettää. Ei kukaan vieras sen ylläpitämisestä vastuussa ole. Ihan oikeasti on olemassa noin epäloogisia ja tyhmiä ihmisiä? Hitto vie. Eli kun minä petin miestäni niin naapurini olisi ollut se pahis jos olisi kertonut miehelleni, koska tiesi. Itseasiassa sen tiesi 10 naapuria. Ne kaikki olisi rikkoneet suhteeni jos olisi kertoneet, mutta en minä? No on jo kätevää. Minä kun luulin että olin naimisissa mieheni kanssa ja minä olin rikkomassa suhdettani häneen. Jos ensi viikolla teen murhan ja jos joku vasikoi niin se on sen vika. Kiitos. Tämäpä järjestikin maailmani uusiksi!
Älä ole surullinen ap. Mies varmaan suosittelee sua eteenpäin pientä korvausta vastaan jos pyydät.
Kolmen surullisen ihmisen tarina.
1. Mies joka elättää vaimoaan pankin velkarahalla
2. Vaimo joka rakastaa rahaa enemmän kuin elämää
3. Yksinäinen suttura jota pumpattiin ja sitten se dumpattiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli motiivisi kertoa?
Aloituksen perusteella mulle ei jäänyt motiivista ainakaan mitään epäselvyyttä.
Siis ihan puhtaasti hyvää hyvyyttään 🙄
-ohis
Minulle olisi kertojan motiivi yksi hevon humpan hailee, pääasia ettei tarvitsisi vuositolkulla elää pimennossa kun mies pitää selän takana pilkkanaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sinun parisuhteesi hajotus kenenkään muun vallassa tai vastuulla ole kuin sinun ja miehesi. Jos sinua saa mielin määrin pettää niin se on sinun päätöksesi, nämä tunnustajat varmaan luulevat että ukon vaimo on joku normaali ihminen joka haluaisi tulla pelastetuksi kusettavan kumppanin aiheuttamalta nöyryytykseltä. Sinä taas näytät hoitavan sen itsesi nolaamisen ihan itse. En kyllä yhtään ihmettele miksi ukkosi juoksee vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Heillä on avoin suhde tai nainen on itsetunnoton miehen elätettävä tossukka. Katsos kun kaikilla naisilla ei ole markkina-arvoa ja ne ripustautuu siihen minkä nalkkiin sai. Niille ei löytyisi ikinä ketään, koska ovat niin säälittäviä. Asia ei kuitenkaan ole sinun ongelmasi.
Yksi vaihtoehto on myös se, että selvittävät nämä asiat keskenään. Ap kertoi vain jääneensä kuvion ulkopuolelle, ja että suhde NÄYTTÄÄ jatkuvan entisellään. Se ei vielä tarkoita, että nainen hyväksyisi pettämisen itsetunnottomuutensa vuoksi. Mistäpä sitä tietää, käyvätkö pariterapiassa tms.
Kaveriliitot ovat ainakin omassa tuttavapiirissäni suosittuja. Lapset kasvavat turvallisesti kahden ystävä-vanhemman muodostamassa liitossa.
Ylimääräiset rakastumiset ja sutinat eletään liiton ulkopuolella.
Jos vaimo ei kuulostanut erityisen kiinnostuneelta, saattoi ap soittaa tämän kaltaisen liiton vaimolle. Ja silloin he kyllä nauravat - eivät itke - ap:n kostolle.
Tai ehkä mies vähän itkee, kun naismaku on nyt todistetusti huono.
Nainen itse on tehnyt lapset toisten miesten kanssa joten hänellä ei ole syytä moralisoida.
Ainoa ero mieheen on se, ettei mies tiedä.
Sama tilanne on 15% lapsista, pelkkiä käenpoikasia
Sinunko limat siinä miehessä oli vai?
Ja mitä sä oikein lähdit varattua miestä vikittelemään, jätä ne rauhaan.
Mistä ihmeestä sinä voit tietää eroavatko vai ei ja mitä he puhuvat keskenään? Nainen voi olla asian suhteen evvk, koska valmistelee jo lähtöä, sillä mitä todennäköisimmin tuollaisella miehellä on muitakin, kuin sinä. Vaimo voi myös itse harrastaa samaa ja siksi jatkavat suhdetta "kuin ei mitään".
Oli vispaillut vaikka mitä ja pessyt vispilänsä huonosti. Sitten se käpälöi sitä vispiläänsä niin että sormiinkin tarttui sitä ektoplasmaa ja muutenkin kulki vispilä tanassa ympäriinsä kauppaamassa välineitään.
Godzilla sanoo: HYI