Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin petetylle vaimolle,

Vierailija
17.02.2021 |

Että minulla ja hänen miehellään oli vispilänkauppaa. Nainen vain kiitti, että kerroin, mutta ei halunnut kysellä sen tarkemmin. Ja näyttää, että suhde jatkuu heillä miehen kanssa entisellään. Minut toki haluttiin heittää miehen elämästä pois. Että näin. Oliko taas yhtä tyhjän kanssa ponnistus. Mitä hyödyttää mitään kertoa, jos nainen jatkaa eloaan limaisen miehensä kanssa. Miehellä on varmasti kohta uusi sivusuhde kehitteillä...

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei pieni vipinä liiton ulkopuolella haittaa.

Vierailija
2/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli motiivisi kertoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimet suhteet on nykyään todella yleisiä.

Vierailija
4/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "vispilänkauppaa"? 

Panemista, treffailua, flirttiä, mitä?

Vierailija
5/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vaimo ei tarvitse miestä mihinkään romanttiseen suhteeseen.. Voi olla, että mies on kotitöiden ja lastenhoidon ja rahallisten kulujen jakamista varten tärkeä vaimolle ei halua sen vuoksi miehestä luopua. Ei kaikki usko mihinkään romanttiseen rakkauteen. Osa ihmisistä ajattelee enemmän käytännön elämää kuin mitään höpöhöpö romanttista höttöä.

Vierailija
6/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heillä on avoin suhde, ja vaimo tiesi jo. Ihmettelevät molemmat, että mikä idiootti sinäkin oikein olet ja siksi haluavat päästä sinusta eroon.

Vierailija
7/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niinkuin luulit saavasi itsellesi tuosta ystävällisestä ilmoituksesta vaimolle? Jos oikein käsitin niin ei mies yksin sitä vispiläkauppaa harrastanut. Voi sentään teitä yksinkertaisia naikkosia.

Vierailija
8/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kiittäisi jos joku nainen toimisi miehelleni ilmaisena pussien tyhjentäjänä. Ei tarvitse mun vaivautua eikä miehen tarvitse maksaa kenellekään. Sitä varten toiset naiset on keksitty.

Vierailija
9/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet se sama tylsä tyyppi, joka kirjoittaa jatkuvasti jotain älyttömiä avauksia. Mene vaikka hukkaan.

Vierailija
10/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis keittiötarvikemyyjä.

Vierailija
11/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua silti kiinnostaa tämä "limainen mies"

Vierailija
12/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ap laski että kun hän kertoo vaimolle, vaimo jättää miehen ja ap saa sen. Pieleen meni.

Vierailija
13/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä limainen olet itse kun varatun kanssa puuhastelit

Vierailija
14/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vientipuolen miehien vaimoja? Ihmetellyt korkeintaan että persjalkaista suomalaista polkaissut tällä erää. Käy silti testeissä; nuo mätisäkit ovat tautipesäkkeitä.

Vierailija
15/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minäkään ihan pienestä vispilänkaupasta nostaisi kytkintä. Esim omalla kohdalla masennus on tehnyt minusta tiuskivan, mistään kiinnostumattoman jurottajan, jota ei seksikään kiinnosta. Ymmärtäisin hyvin jos puoliso haluaisi hakea pientä piristystä muualta jotta jaksaa taas eloa minun kanssa.

Vierailija
16/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä miehen limaisuus ilmeni? Tarttuiko limaa vaatteisiin vai vuosiko sitä esim. lahkeesta? Ehkä vaimo vei sen pesulle huomiosi jälkeen.

Vierailija
17/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on siis keittiötarvikemyyjä.

Niinpä. Kannattaa kyllä vähän katsoa, mistä vispilänsä ostaa.

Vierailija
18/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli motiivisi kertoa?

Aloituksen perusteella mulle ei jäänyt motiivista ainakaan mitään epäselvyyttä.

Vierailija
19/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen ns. uskollinen liitto on yhä harvinaisempi nykyään. Siksi kertoja saattaa nolata itsensä. Vaikkei vaimo halunnutkaan kuuluttaa ympäriinsä liittonsa järjestelyistä, hänelle oli näköjään ihan fine, että teillä oli suhde. Ja saattaa hänelläkin olla silloin tällöin joku muu kierroksessa. Silti liitto toimii ja kiintymystä on ja halu pysyä yhdessä. Mä en kähtisi kertomaan mitään just siksi, että tuntisin itseni pelleksi.

Vierailija
20/96 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnistus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi