Anna miehen olla onnellinen
Kysymys vaimoille, joita ei oma mies kiinnosta yhtään. Miksi haluatte pitää kiinni miehestänne, vaikka ette ole hänestä enää kiinnostuneita ollenkaan, ette ole enää rakastuneita, eikä seksi kiinnosta teitä ollenkaan miehesi kanssa? Minulla on tällainen miespuolinen ystävä, jonka vaimoa ei kiinnosta mikään yhdessä tekeminen, eikä seksikään, ei ole kiinnostanut vuosiin ja nainen ei tunnu haluavan miehestä muuta kuin remonttimiestä, rahaa, hienon auton, talon ja lastenhoitajan. Mitäs jos päästäisit irti miehestäsi ja antaisit hänen olla onnellinen jonkun toisen kanssa. Miehet ovat niin tunnollisia, että jäävät kärsimään tuollaisiin avioliittoihin vuosiksi pahimmillaan. Mitäs jos itsekin yrittäisit olla rehellinen ja todeta, että saattaisit olla onnellisempi jonkun toisen kanssa?
Tavastasi tuoda keskusteluun, minulla on miespuolinen ystävä, päättelen sukupuoleksesi nais oletettu.
Kirjoituksestasi voisi päätellä sinun olevan romanttisesti kiinnostunut ystävästäsi ja toivot hänen vaimonsa päästävän irti, jotta voisit edetä? Kertooko ystäväsi sinulle nämä asiat miksi? Vaimolle varmasti ok, että miehen naisystävälle jaetaan kaikki suhteen intiimitkin asiat?
Kuulostaa kummalta, että ystäväsi jakaa sinulle tietoa koskien näivettynyttä seksielämäänsä ym. Vai oletko itse päätellyt? Miksi tilanne on noi? Onko ystäväsi puhdaspulmunen jota ikävä vaimo kohtelee kaltoin vai onko tarinassa toinen puoli? Miksi mies ei kävele suhteesta ulos ja ratsasta kanssasi auringon laskuun?