Tapailumies lähetti kaverinsa hakemaan minut bussipysäkiltä ravintolaan
Eli siis tapailumies oli kavereineen rennossa illanvietossa ravintolassa ja kysyi minultakin että haluanko tulla. No sanoin että joo, ja otin seuraavan bussin. En kuitenkaan pysäkiltä osannut mennä oikeeseen ravintolaan, joten laitoin miehelle viestiä että voisiko tulla pysäkiltä hakemaan minut sinne. No hän lähetti jonkun kaverinsa hakemaan minua eikä koskaan selittänyt miksei voinut tulla itse hakemaan. On ammatiltaan yrittäjä ja jotenkin sellainen kunnon alfa tyyppinen joka tykkää käskyttää muita. Oliko joku statusjuttu, että minähän en itse kävele mitään naikkosia kadulta hakemaan vaan alaiset hoitakoon?
Kommentit (11)
Älkää nyt takertuko bussiin vaan siihen, että onko OK että mies lähettää kaverinsa hakemaan minua kun olisi ihan hyvin voinut itsekin tulla?
Huoh. Mitä väliä? Jos sillä oli vaikka juoma ja hyvä juttu kesken. Miksi kaikkea pitää aina analysoida?
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Mitä väliä? Jos sillä oli vaikka juoma ja hyvä juttu kesken. Miksi kaikkea pitää aina analysoida?
No ihan sama mitä on kesken kyllä se juoma ja hyvä juttu voi odottaa pari minuuttia. Tulee väkisinkin kuva ikävästä käskyttäjästä joka ei itse viitsi evää heilauttaa.
No mies halusi sinut mukaan, lähetti kaverinsa varmaan siksi jos on juonut alkoholia?
"tapailumies oli kavereineen rennossa illanvietossa ravintolassa" Voisi kuvitella että on juonut.
Jos ois hyvin toimeentuleva yrittäjä ja ois ollu pelisilmää niin ois sanonu että tuu taksilla, minä maksan.
Ja ei ainakaan vaikuta kovin kiinnostuneelta kun ei itse halunnut tulla sua vastaan.
Selvennys tähän että ihan kävellen tuli se kaveri hakemaan, ravintolaan matkaa vain parisataa metriä. Ei siis voi selittää alkoholin juomisella ja ihan yhtä paljon se kaverikin oli juonut. Oli se vaan kiusallista kun vastassa on joku tuntematon kaveri...
Eiköhän käynyt hyvin selväksi sinun paikkasi teidän tulevassa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt takertuko bussiin vaan siihen, että onko OK että mies lähettää kaverinsa hakemaan minua kun olisi ihan hyvin voinut itsekin tulla?
Miksi tulla itse, jos kaverinkin voi laittaa asialle?
Ja tässä hyvä esimerkki siitä kun nainen "roikkuu" miehessä ja elättelee toiveita jostain suuremmasta. Mutta he's just not that into you, valitettavasti.
Ja tähän kuvioon kuuluu se että toiset naiset vaan pahentaa tilannetta että kyllä se selvästi tykkää, se vaan nyt ei halunnu jättää hyvää drinksua ja keskustelua kesken. Se kutsui sut..varmasti tykkää..ihanaa lässynlää.
Ehkä se koitti naittaa sulle sitä kaveriaan?
Eipä ole aloittajalla kummoinen käsitys itsestään, kun puhuu itsestään naikkosena. Tällä perusteella en usko tarinaan. Mutta jos tosi, niin olisin keskittynyt sen miehen sijasta siihen kaveriin, joka oli ritarillinen ja pystyi edes hetkeksi irrottamaan suunsa viinalasista.
bussinottohullu